Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het blok ok en de rest? Turbo, automaat en interne motor onderdelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Sinds jij een cilinder verloren hebt, ben je toch veranderd.

:p
      cilinder samen met zijn ballen, en fwd. Het komt nooit meer goed.
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Een win win situatie.
        indien je vadertje staat niet meerekent toch :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          De mini hier is bij een tuner gedaan en de dips in de curve waar alle mini's last van hebben is toch mooi weggewerkt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          in Paint ?
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
            in Paint ?
            Denket ja.

Nuja das al een verschil in tekening eh.

Andee tuners geven gewoon 2 blauwe vlakken met een witte stip

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
              Het blok ok en de rest? Turbo, automaat en interne motor onderdelen
              Is idem . Is dat nu zo moeilijk te accepteren.... Ja de 114i heeft een andere diff en kleinere schijven maar draait dat vermogen evengoed als zijn broer met het hogere type nummer.
              16d en 18d van een bepaald jaar is ook idem
              25d en 30d n57 in de 3 is ook idem maar de n57 25d en 30d in de F10 is motorisch idem maar hier is wel de versnellingsbak zwakker en zo zijn er ook genoeg voorbeelden bij andere merken .
              Die met het hogere type aanduiding hebben meestal een betere standaard uitrusting ook dus aub geen gezaag meer over dat kan niet gezond zijn want dan blijf je best weg uit dit topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                cilinder samen met zijn ballen, en fwd. Het komt nooit meer goed.
                Och, nooit meer is een groot woord, eerst nog wat ouder worden, ben nog maar een snotneus nu hé!

Comment

Is idem . Is dat nu zo moeilijk te accepteren.... Ja de 114i heeft een andere diff en kleinere schijven maar draait dat vermogen evengoed als zijn broer met het hogere type nummer.
                  16d en 18d van een bepaald jaar is ook idem
                  25d en 30d n57 in de 3 is ook idem maar de n57 25d en 30d in de F10 is motorisch idem maar hier is wel de versnellingsbak zwakker en zo zijn er ook genoeg voorbeelden bij andere merken .
                  Die met het hogere type aanduiding hebben meestal een betere standaard uitrusting ook dus aub geen gezaag meer over dat kan niet gezond zijn want dan blijf je best weg uit dit topic.
                  Ja baas! En ik zeg u dat het vermogen verdubbelen niet zonder gevolgen kan zijn!

Comment

Ja baas! En ik zeg u dat het vermogen verdubbelen niet zonder gevolgen kan zijn!
                    Als hij in de 118i al standaard op 170pk draait welke indentiek is moet je het als +50pk zien en dat maakt een kleine 30procent meer vermogen .
                    Hopelijk begrijp je het op deze manier.

Comment

Als hij in de 118i al standaard op 170pk draait welke indentiek is moet je het als +50pk zien en dat maakt een kleine 30procent meer vermogen .
                      Indentiek? Heeft dat iets met tanden te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Indentiek? Heeft dat iets met tanden te maken?
                        Hij zal tandarts zijn zeker?

Comment

Sneller geflitst??
                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                          Audi S3 '02 sold => topic
                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Wel da vind ik nog veel

Comment

• Blackhorse welke box gebruik jij?
                              2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Blackhorse welke box gebruik jij?
                                Een overpriced piggyback box.

Comment

• Had interox geen link of iets dat bv bij de 3 serie een 320i en 328i er al verschillen waren in onderdelen terwijl deze volgens sommige "1 op 1" dezelfde zijn?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Kan je als tuner trouwens een snelheidsbegrenzer weghalen?
                                    BMW X5 45e

Comment

Had interox geen link of iets dat bv bij de 3 serie een 320i en 328i er al verschillen waren in onderdelen terwijl deze volgens sommige "1 op 1" dezelfde zijn?
                                      320i en 328i zijn idd niet zelfde. Als je kijkt naar onderdelenlijst zie je dat sommige dingen inderdaad verschillen. (Turbo is er één dacht ik)

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Kan je als tuner trouwens een snelheidsbegrenzer weghalen?
                                      Jep
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Had interox geen link of iets dat bv bij de 3 serie een 320i en 328i er al verschillen waren in onderdelen terwijl deze volgens sommige "1 op 1" dezelfde zijn?
                                        Ja de 328i heeft nog enkele versterkte onderdelen, uitzonderlijk is de motorcode hetzelfde ( maar bij 320i begrensd in sw ) maar heb ik nog maar paar keer meegemaakt. Is bij de eerste reeksen dacht ik eerder het geval maar ben ik niet zeker, zou ik moeten opzoeken.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ja

Comment

ze kunnen dat.

Comment

Working...
                                          X