Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Wat met een fake dubbele pijp zoals de uwe ?
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Hey gast, wat traag van begrip ofzo? Awel, ik rij met een echte M hé, heb je dat nu nog altijd niet door??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Hey gast, wat traag van begrip ofzo? Awel, ik rij met een echte M hé, heb je dat nu nog altijd niet door??
      Ehm..één met een echte M-pakket bedoel je dan, doch met een kuurtje kom je al een beetje dichter bij een echte "M".

Comment

• Ben niet zo een BMW kenner maar wat bedoelen jullie met die M, is dat dan een manuele of iets dergelijks?

Sent from my Apple muziekdoos.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Macho xD

Comment

• Marginalen jong, allemaal marginalen.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
              Ehm..één met een echte M-pakket bedoel je dan, doch met een kuurtje kom je al een beetje dichter bij een echte "M".
              M-pakket is echte M, punt! Op al de M-logo's (stuur, drempel, zijkant,...) staat immers een OEM stempeltje. Dat zegt toch genoeg hé?! En dan heb ik het niet over van die wannabees die er achteraf van die M-bumperkes ofzo opgooien hé. Dat is willen maar niet kunnen. Neenee, het ganse pakket dus, ontworpen en ontwikkeld bij de motorsportafdeling van BMW!

Comment

M-pakket is echte M, punt! Op al de M-logo's (stuur, drempel, zijkant,...) staat immers een OEM stempeltje. Dat zegt toch genoeg hé?! En dan heb ik het niet over van die wannabees die er achteraf van die M-bumperkes ofzo opgooien hé. Dat is willen maar niet kunnen. Neenee, het ganse pakket dus, ontworpen en ontwikkeld bij de motorsportafdeling van BMW!

Je hebt M en je hebt M M!

Comment

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Je hebt M en je hebt M M!
                    De overtreffende trap zijn diegene met de M Performance onderdelen natuurlijk.

Die zijn helemaal het haantje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      De overtreffende trap zijn diegene met de M Performance onderdelen natuurlijk.

Die zijn helemaal het haantje.
                      De aftermarket LED pinkerkes niet vergeten!

Comment

De aftermarket LED pinkerkes niet vergeten!
                        Hahaha

Comment

Ok, jij je zin.

Comment

Met je auto te chippen gaat de massa ervan niet verhoogd worden. En sneller optrekken en hernemen hoeft niet noodzakelijk te resulteren in harder remmen. Over de remcapaciteiten van een gechipte wagen zou ik nu niet meteen wakker liggen. Of je zou op circuit moeten gaan knallen, dan is het misschien wel eens nuttig de remmerij aan te passen.
                            je kan wel rapper aan hogere snelheden zitten en van hogere snelheden moeten afremmen, als je dan opeens fading krijgt zuldet wel weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                              je kan wel rapper aan hogere snelheden zitten en van hogere snelheden moeten afremmen, als je dan opeens fading krijgt zuldet wel weten.
                              Fading krijg je niet van eens twee keer achter mekaar hard in de remmen te gaan hoor. En tegenwoordig zijn de remmen van een basismodel ook al meer dan oké.

Comment

• Ik denk dat de meeste hier denken als een wagen gechipt word dat bv een Golfke veranderd in een Bugatti Veyron maar van 0-100 win je misschien 0,5 tot 1 sec en van 100-200 een 2 a 3 sec dus dat gaat het verschil in remafstand ni zo enorm maken.

Comment

Fading krijg je niet van eens twee keer achter mekaar hard in de remmen te gaan hoor. En tegenwoordig zijn de remmen van een basismodel ook al meer dan oké.
                                  Ik had zelf geen fading met mijn getsjiptjoende v50 op de nurburgring.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat de meeste hier denken als een wagen gechipt word dat bv een Golfke veranderd in een Bugatti Veyron maar van 0-100 win je misschien 0,5 tot 1 sec en van 100-200 een 2 a 3 sec dus dat gaat het verschil in remafstand ni zo enorm maken.
                                    Ook al.

Comment

• bwa, zo ne 114i gaat van 102 pk naar 220pk, denk wel dat dat iets meer verschil maakt :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Ik had zelf geen fading met mijn getsjiptjoende v50 op de nurburgring.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                                        Serieus?

Mijn e39 had er serieus last van. Op zolder waren de standaard remmen er na een sessie van 25 min door.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          bwa, zo ne 114i gaat van 102 pk naar 220pk, denk wel dat dat iets meer verschil maakt :/
                                          Dat is een extreme tuning en het is niet omdat je plots 220 Pk hebt, je de openbare weg als circuit moet gaan gebruiken. Hard optrekken en snelle hernemingen hoeven niet altijd gepaard te gaan met flinke rempartijen.
                                          Daarenboven heeft de 114i standaard best al degelijke remmen.

Comment

Working...
                                          X