Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Serieus?

Mijn e39 had er serieus last van. Op zolder waren de standaard remmen er na een sessie van 25 min door.
    Ja ik had echt geen last van fading.
    Kreeg wel een waarschuwing van de temperatuur, maar ze bleven presteren.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Ja ik had echt geen last van fading.
      Kreeg wel een waarschuwing van de temperatuur, maar ze bleven presteren.

Veel hangt natuurlijk af van het soort remblokken en remolie,daar is dag en nacht verschil in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        bwa, zo ne 114i gaat van 102 pk naar 220pk, denk wel dat dat iets meer verschil maakt :/
        Idd, maar dit is op chiptuning niveau wel echt een uitzondering,meeste winnen een heel pak minder....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Er rijst mij altijd de zelfde verontrusting als ik dit lees : kunnen de onderdelen die af-fabriek voorzien zijn deze krachten wel aan. We spreken hier over een bijna verdubbeling van de krachten. Daarmee wil ik de upgrade zeker niet afbreken. Weinig geld voor veel pk. De droom van elke tuner denk ik dan . Maar zelf zou ik voor geen meter gerust zijn. Misschien wel onterecht... Maar ik zal zelf nooit overtuigd zijn. Dan koop ik liever een wagen die af-fabriek die pk's draait.
          Mijn 135i draait ook al een jaar 540 pk. Allemaal geen probleem hoor

Die a7 190 pk quattro bestaat alleen voor fiscale regelgeving. 320 of 330 pk uit 272 pk blok lijkt me nu nie echt een probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
            Correctie. Bij ons is het 330 pk ;-)

De quattro die hij neemt is een begrensde 272 pk motor. Dus we spreken van 58 pk wat nog meevalt he.
            Ik meld me wel na het inrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Veel hangt natuurlijk af van het soort remblokken en remolie,daar is dag en nacht verschil in...
              Ja, maar op een v50... :-p

Comment

• Mijn C450 kan ook gemakkelijk gepeperd worden.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Mijn C450 kan ook gemakkelijk gepeperd worden.
                  Mijn 535i ook maar ik ben tevreden met de huidige power
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten

Die a7 190 pk quattro bestaat alleen voor fiscale regelgeving. 320 of 330 pk uit 272 pk blok lijkt me nu nie echt een probleem
                    Gewoon uit interesse. Hoeveel NM heb je dan en rij je dan nog met je originele ZF8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten

WTf 540 in een einser, wat kan daar tegen op? Wat doet dat ding 0-200?

Comment

• Ik geloof dat die sneller is dan een r8v10. ????

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          WTf 540 in een einser, wat kan daar tegen op? Wat doet dat ding 0-200?
                          100-200 in een 6.5tellen . Dus die van hem is zowat sneller dan bijna alles wat er rijd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            100-200 in een 6.5tellen . Dus die van hem is zowat sneller dan bijna alles wat er rijd .
                            Das snel,mijne ex Porsche turbo deed het in 6.8 sec (rond de 600pk) maar ne maat van mij zijne Nissan GTR deed 0-200 in 8 sec...

Comment

• Als die M135i geen xdrive is, wil ik wel eens weten hoeveel de 0-100 is met dergelijke power op die arme achterwielen.

Comment

• Misschien nog sper op?

Comment

Misschien nog sper op?
                                  Ja hoeveel koppel heeft een 35i die ze tot 540pk geschopt hebben? Er is maar zoveel dat een sper kan doen.

Welke koppeling heeft hij dan steken. Zou dat wel eens willen weten. Waanzinnig vermogen lol.

Comment

Misschien nog sper op?
                                    Steekt een sper van quaife op als ik mij niet vergis.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Koppel zal iets van 620-650 zijn denk ik?

Comment

• Op een ander forum gelezen dat 0-100 -> 3.9 - 4.0 sec is
                                        Vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Op een ander forum gelezen dat 0-100 -> 3.9 - 4.0 sec is
                                          Vet!
                                          Lijkt me relatief traag voor zoveel vermogen in een 135 maar op een gegeven moment houdt het op natuurlijk en krijgen de banden al dat geweld niet meer op de weg. Je zou dan moeten gaan denken aan slicks en andere ophangingen ed... hetgeen het natuurlijk niet langer een straatauto maakt.

Comment

Working...
                                          X