Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Lijkt me relatief traag voor zoveel vermogen in een 135 maar op een gegeven moment houdt het op natuurlijk en krijgen de banden al dat geweld niet meer op de weg. Je zou dan moeten gaan denken aan slicks en andere ophangingen ed... hetgeen het natuurlijk niet langer een straatauto maakt.
    Kijk naar de nieuwe bugatti. 1500pk ipv 1200 bij de veyron SS. 0-100 is quasi identiek.

Comment

• Je moet altijd de traagheid van een massa mee in rekening nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Kijk naar de nieuwe bugatti. 1500pk ipv 1200 bij de veyron SS. 0-100 is quasi identiek.
        Inderdaad op een gegeven moment houdt het op. In een Ultima ga je ook niet echt sneller meer vanaf 650pk.

Comment

Gewoon uit interesse. Hoeveel NM heb je dan en rij je dan nog met je originele ZF8?
          Op de bank bij br al 768nm gedraaid mid range. Ik beperk het rond de 700nm. Is idd stock zf8. De wagen heeft nu 84k km. Het is mijn daily. Door de week rij ik normaal rond de 450-480 pk map. Kan met gsm op 1 sec wisselen van map

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
            WTf 540 in een einser, wat kan daar tegen op? Wat doet dat ding 0-200?
            0-100 vorige zomer 3.8. Was nog zonder quaife. Dat steekt er pas op sinds november. 100-200 6.5. Dus pak op een goeie dag 0-200 op 10.3 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Das snel,mijne ex Porsche turbo deed het in 6.8 sec (rond de 600pk) maar ne maat van mij zijne Nissan GTR deed 0-200 in 8 sec...
              Yup een gtr is natuurlijk king 0-200. 4wd en super electronica om alles te regelen en brede banden

Comment

• Das stevig ! Lekker als daily. One day..
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Als die M135i geen xdrive is, wil ik wel eens weten hoeveel de 0-100 is met dergelijke power op die arme achterwielen.
                  Ik kan in de 1ste 3 versnellingen turbo druk en dus ook koppel beperken met de jb4 box. Maar ja arme 255/35/18 pilot supersport achterwielen.

Comment

• En gewoon uit nieuwsgierigheid, staat die auto dan op Belgische platen ?
                    Daar kan toch niet veel origineel meer aan zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                      Koppel zal iets van 620-650 zijn denk ik?
                      Ik beperk het op 700nm. Kan rond de 770nm als het moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                        Op de bank bij br al 768nm gedraaid mid range. Ik beperk het rond de 700nm. Is idd stock zf8. De wagen heeft nu 84k km. Het is mijn daily. Door de week rij ik normaal rond de 450-480 pk map. Kan met gsm op 1 sec wisselen van map
                        Die JB's zijn precies wel dik in orde. Jammer dat ze voor de F-reeks geen dieselvariant meer maken. Bij de E-reeks was dat wel nog zo, dacht ik?

Comment

En gewoon uit nieuwsgierigheid, staat die auto dan op Belgische platen ?
                          Daar kan toch niet veel origineel meer aan zijn ?
                          Ja en je ziet er eigenlijk niet veel aan als je motorkap open doet hybride turbo ziet oem uit intern geupgrade.

Comment

Die JB's zijn precies wel dik in orde. Jammer dat ze voor de F-reeks geen dieselvariant meer maken. Bij de E-reeks was dat wel nog zo, dacht ik?
                            Idd jb4 is leuk. Amerikaans product en niet veel diesels daar he.

Comment

Ik beperk het op 700nm. Kan rond de 770nm als het moet
                              Je zou eventueel gebruik kunnen maken van een dubbel/3dubbel vliegwiel om de versnellingsbak een beetje te sparen...

Comment

Ja en je ziet er eigenlijk niet veel aan als je motorkap open doet hybride turbo ziet oem uit intern geupgrade.

Owkee...

Comment

Je zou eventueel gebruik kunnen maken van een dubbel/3dubbel vliegwiel om de versnellingsbak een beetje te sparen...
                                  Die zijn heel sterk hoor de zf automaten maar ze hebben wel onderhoud nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Met je auto te chippen gaat de massa ervan niet verhoogd worden. En sneller optrekken en hernemen hoeft niet noodzakelijk te resulteren in harder remmen. Over de remcapaciteiten van een gechipte wagen zou ik nu niet meteen wakker liggen. Of je zou op circuit moeten gaan knallen, dan is het misschien wel eens nuttig de remmerij aan te passen.
                                    Voila tis niet dat je 90% van de tijd a fond rijdt hé. Voor die paar keer dat je harder optrekt........
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Wat met een fake dubbele pijp zoals de uwe ?
                                      awel die is mooier dan die mottige enkele pijp die er standaard opzit. Trouwens het vermoge van Jakkel zijn 320 is gelijk aan 6 cilinder van een paar jaar terug.

Post is foto van uw auto.
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                        awel die is mooier dan die mottige enkele pijp die er standaard opzit. Trouwens het vermoge van Jakkel zijn 320 is gelijk aan 6 cilinder van een paar jaar terug.

Bah ja een "paar"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                          Onmogelijk, want er staat reclame op van z'n werk!

Comment

Working...
                                          X