Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKijk naar de nieuwe bugatti. 1500pk ipv 1200 bij de veyron SS. 0-100 is quasi identiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGewoon uit interesse. Hoeveel NM heb je dan en rij je dan nog met je originele ZF8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenWTf 540 in een einser, wat kan daar tegen op? Wat doet dat ding 0-200?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenDas snel,mijne ex Porsche turbo deed het in 6.8 sec (rond de 600pk) maar ne maat van mij zijne Nissan GTR deed 0-200 in 8 sec...
Comment
-
Das stevig ! Lekker als daily. One day..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls die M135i geen xdrive is, wil ik wel eens weten hoeveel de 0-100 is met dergelijke power op die arme achterwielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenKoppel zal iets van 620-650 zijn denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenOp de bank bij br al 768nm gedraaid mid range. Ik beperk het rond de 700nm. Is idd stock zf8. De wagen heeft nu 84k km. Het is mijn daily. Door de week rij ik normaal rond de 450-480 pk map. Kan met gsm op 1 sec wisselen van map
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenEn gewoon uit nieuwsgierigheid, staat die auto dan op Belgische platen ?
Daar kan toch niet veel origineel meer aan zijn ?hybride turbo ziet oem uit intern geupgrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie JB's zijn precies wel dik in orde. Jammer dat ze voor de F-reeks geen dieselvariant meer maken. Bij de E-reeks was dat wel nog zo, dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenIk beperk het op 700nm. Kan rond de 770nm als het moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenJa en je ziet er eigenlijk niet veel aan als je motorkap open doethybride turbo ziet oem uit intern geupgrade.
Owkee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenJe zou eventueel gebruik kunnen maken van een dubbel/3dubbel vliegwiel om de versnellingsbak een beetje te sparen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMet je auto te chippen gaat de massa ervan niet verhoogd worden. En sneller optrekken en hernemen hoeft niet noodzakelijk te resulteren in harder remmen. Over de remcapaciteiten van een gechipte wagen zou ik nu niet meteen wakker liggen. Of je zou op circuit moeten gaan knallen, dan is het misschien wel eens nuttig de remmerij aan te passen.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWat met een fake dubbele pijp zoals de uwe ?
Post is foto van uw auto.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenawel die is mooier dan die mottige enkele pijp die er standaard opzit. Trouwens het vermoge van Jakkel zijn 320 is gelijk aan 6 cilinder van een paar jaar terug.
Post is foto van uw auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenPost is foto van uw auto.
Comment
Comment