Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep, 't heeft lang geduurd maar ondertussen al een stuk of 10 gedaan met succes
Kunnen jullie me trouwens uitleggen wat het verschil is tussen 'eco' en 'stage 1' voor m'n V70.
Bij eco is het koppel exact hetzelfde als stage 1, echter zijn daar gewoon de pk's weggelaten. Is ook €100 cheaper.
Uw pk's gaan toch ook wat omhoog als uw koppel verhoogt?
En waarom is eco €100 goedkoper, terwijl dat toch ook een remap is?
En 10% verbruikswinst, da's dan 0,75L / 100 km... Da's wel veel in m'n ogen
Volgens mij gaan ze dus bij eco-tuning het koppel vroeger laten inkomen, waardoor je op lagere toeren kan rijden.
Maar daardoor dus ook minder vermogen hebt.
Volgens mij gaan ze dus bij eco-tuning het koppel vroeger laten inkomen, waardoor je op lagere toeren kan rijden.
Wat je spaart in brandstofverbruik ben je dan kwijt als je uw 2-massa vliegwiel moet laten vervangen ...
Mss goed voor een automaat met koppelomvormer, alhoewel deze ook zwaarder belast zal worden.
Maar daardoor dus ook minder vermogen hebt.
Of sla ik hier de bal nu compleet mis?
Hoe gaan ze m'n koppel nog vroeger laten opkomen, heb al max koppel bij 1500RPM
Vliegwiel zal lachen
Volgens mij is een wagen ook het zuinigste als je op zijn koppelpiek gaat rijden.
In het dagelijks verkeer rijden de dieselrijders ergens rond de 1800-2000 toeren. (ik althans)
Dus moet het mogelijk zijn om uw curve zodanig te maken dat uw piek rond die toerentallen valt.
Zal ook iets gezonder zijn voor uw bima-vliegwiel.
met te tunen ga je de hardware van een motor niet veel kunnen veranderen, uw turbo begint pas te blazen vanaf x toeren, eens op dreef kun je die harder laten blazen, maar nooit eerder
mercedes diesels, toch de 651 en de 642 zijn bvb gewoon gebouwd op die superlage toeren en die zien daar ook niet vanaf
met te tunen ga je de hardware van een motor niet veel kunnen veranderen, uw turbo begint pas te blazen vanaf x toeren, eens op dreef kun je die harder laten blazen, maar nooit eerder
mercedes diesels, toch de 651 en de 642 zijn bvb gewoon gebouwd op die superlage toeren en die zien daar ook niet vanaf
Je hebt gelijk. Die turbo gedraagt zich precies hetzelfde. Wat kan je dan wel opdrijven? Enkel de dieselpomp?
Comment