Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeg tuners, hoe komt het dat jullie zo duur zijn itt jullie Nederlandse collega's?
DPF delete + EGR + chiptune kost me bij Volvotune €450 incl btw, terwijl dat bij jullie bijna het dubbele is?!
Ter info, is een oprechte vraag, geen met de vinger wijzende opmerking.
Daar laden ze de software ook gewoon in op een paar aanpassingen na op vraag van de klant. Hier beweren ze dat het zo ge zegt volledig op maat is en ondertussen spelen ze 2uur spelletjes achter de computer en de klant maar denken jesus die gast doet zijn best ziet hem tekeer gaan op zijn toetsenbord .
Ken, zoek achter een BMC CDA voor de Clio. Qua intake geluid kan dat al tellen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Gewoon origineel laten en een andere inlegfilter erin, anders zowieso vermogenverlies, tenzij ge een V6 airbox steekt maar dan moet uw batterij in de koffer geplaatst worden...remappen gaat weggesmeten geld, zijn en +15pk vergeet dat maar! Als ge onderin een beetje meer koppel hebt zalt al goe zijn, het enige goede eraan is dat uwe begrenzer pas op 7800tpm ipv 7500tpm opspringt.
Spendeer die 500euro aan benzine of semi-slicks en trackday's, daar gade meer plezier uithalen dan +5pk....
Daar laden ze de software ook gewoon in op een paar aanpassingen na op vraag van de klant. Hier beweren ze dat het zo ge zegt volledig op maat is en ondertussen spelen ze 2uur spelletjes achter de computer en de klant maar denken jesus die gast doet zijn best ziet hem tekeer gaan op zijn toetsenbord .
Dat van die spelletjes spelen weet ik niet maar het is gewoon een feit dat iedereen in de branche dezelfde tools gebruikt (CMD Flash of gelijkaardig). Maar ik vind niet dat er iets verkeerd is aan het starten met een 'standaardprogramma', de toegevoegde waarde van een goede chiptuner zit in die mate waarin die dat programma kan aanpassen aan de wensen van de klant (of net niet). Dan moet je natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent. Het staat overigens iedereen vrij om zo'n tool aan te kopen, een BTW nummer aan te vragen en zelf van start te gaan. Als het dan toch allemaal zo makkelijk geld verdienen is... Zij die ook hardwaremods aanbieden en zelf kunnen sleutelen staan bij mij wel hoger op de ladder dan de zuivere laptopmannen...
Klopt ik heb zo een kennis die infeite meer computerboer is dan autokenner, via eBay en bepaalde sites wat materiaal gekocht en hup hij kan zijn auto's bijwerken xD
Zeg tuners, hoe komt het dat jullie zo duur zijn itt jullie Nederlandse collega's?
DPF delete + EGR + chiptune kost me bij Volvotune €450 incl btw, terwijl dat bij jullie bijna het dubbele is?!
Ter info, is een oprechte vraag, geen met de vinger wijzende opmerking.
Vergeet niet dat het chippen bij ons gebeurt met rollenbank enzo he
Obbe heeft geen rollenbank (mss nu wel op hun niuewe locatie, da weet ik niet) Maar past indd gewoon aan op uw vraag.
Bv als gij weet da ge meer rijdt op toerantal X, dan ga hij u zo mappen dat ge in dat gebied, de meeste kracht hebt.
Vergeet niet dat het chippen bij ons gebeurt met rollenbank enzo he
Obbe heeft geen rollenbank (mss nu wel op hun niuewe locatie, da weet ik niet) Maar past indd gewoon aan op uw vraag.
Bv als gij weet da ge meer rijdt op toerantal X, dan ga hij u zo mappen dat ge in dat gebied, de meeste kracht hebt.
Granted, maar een rollenbanktest kan je laten doen bij de tuners hier voor €50, mij ga je niet wijsmaken dat daar dan die €400 verschil zit
Comment