Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren bij de mannen van DVX geweest. Kan alleen maar zeggen dat het super verlopen is, een mooie uitleg en antwoorden op mijn vragen van Davy en verder heel goed geholpen door Geert!
Grafiek spreekt voor zich! Merci mannen en tot binnenkort voor de Milltek!
Gisteren bij de mannen van DVX geweest. Kan alleen maar zeggen dat het super verlopen is, een mooie uitleg en antwoorden op de vragen van Davy en verder heel goed geholpen door Geert!
we zijn al 2016 dacht ik? waar vind je nu nog zo'n werkruimte zonder airco?
In een testcel ga je dit niet vinden. Je zet het blaassysteem een halve mintuut op en de cel heeft meteen de buitentemperatuur. En de aangevoerde lucht koelen is niet te doen gezien het debiet.
Gisteren bij de mannen van DVX geweest. Kan alleen maar zeggen dat het super verlopen is, een mooie uitleg en antwoorden op mijn vragen van Davy en verder heel goed geholpen door Geert!
372 pk en 486nm?
LOL omg stevig!
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Lol, bij BRP kunnen ze ook gericht antwoorden op een vraag;
Mijn bericht;
Beste, Ik rijd momenteel met een xxx, maar merk dat die meer en meer begint te regenereren. Nu kan je blijkbaar de DPF laten leegmaken, zodat dit probleem van de baan is. Lukt dat echter ook voor een EURO 5 motor voor de keuring qua uitstoot? Alvast bedankt voor de feedback! Mvg, xxx
Antwoord;
Beste xxx
Met een individuele herprogrammatie van het motormanagement systeem op de vermogenstestbank, brengen wij jouw xxx naar ca xxxpk en xxxNm.
Onnodig te zeggen dat jouw toch wel zware xxx meteen een heel stuk vlotter en sneller wordt na deze ingreep.
Het afstellen zelf neemt 2-3 uur in beslag op de vermogenstestbank en kost momenteel slechts 620 euro ( xxx promotie in de maand juni ).
Voor stage 2 verwijderen wij de DPF ( roetfilter ) uit de uitlaat, deze ingreep neemt ca 6 uur werk in beslag en kost 450 euro extra.
De stage 1 herprogrammatie hebben we zo ontwikkeld dat deze echt 100% betrouwbaar is en blijft, dus geen risico of extra slijtage voor motor of aandrijflijn.
Eventueel kunnen we enkel de roetfilter verwijderen en softwarematig uitschrijven ( zonder herprogrammatie ), dit kost slechts 650.
Omdat het zeer druk is bij ons momenteel, vragen we om ca 3-4 weken op voorhand afspraak te maken.
Indien je nog vragen hebt, geef gerust een seintje
groetjes
xxx
1) Antwoord is compleet naast de kwestie, enkel verkoopspraat
2) 6 uur werk voor een DPF delete?! En €450 enkel voor de werkuren?!
Bij Volvotune hebben ze er een uurke over gedaan, en was perfect gedaan
En 'slechts' €650 voor een DPF delete?! Again, bij Volvotune kostte dat €332,75.
Komaan hé mannen, als ge iemand wilt oplichten, doe het dan een beetje subtieler en antwoord om te beginnen al wat klantgerichter.
Lol, bij BRP kunnen ze ook gericht antwoorden op een vraag;
Mijn bericht;
Antwoord;
1) Antwoord is compleet naast de kwestie, enkel verkoopspraat
2) 6 uur werk voor een DPF delete?! En €450 enkel voor de werkuren?!
Bij Volvotune hebben ze er een uurke over gedaan, en was perfect gedaan
En 'slechts' €650 voor een DPF delete?! Again, bij Volvotune kostte dat €332,75.
Komaan hé mannen, als ge iemand wilt oplichten, doe het dan een beetje subtieler en antwoord om te beginnen al wat klantgerichter.
Tsja, er zijn altijd mensen die zulke praat geloven hé. En daar teren ze gewoon op.
Ja nee, normaal ga ik een bedrijf niet met opzet er zo doorsleuren, maar daar wordt ik nu eens zo ambetant van hé.
Zich voordoen op een forum als professioneel bedrijf, passie voor auto's enz, en enige dat ze kunnen doen is me een chiptuning verkopen en niet antwoorden op de klant z'n voornaamste vraag.
Da's 't zelfde als dat ik mensen m'n duurste verf verkoop, en niet weet voor wat het moet dienen of welk kleur ze willen.
Tsja, er zijn altijd mensen die zulke praat geloven hé. En daar teren ze gewoon op.
Dat ze die bazaar neerschrijven van 100% betrouwbaar en toestanden laat ik nog in het midden, tenslotte zijn het verkopers, maar dat ze compleet naast de kwestie antwoorden...
Wat als ge een klant zijt die niet durft doorvragen, of gewoon dat laat doen, en stel dat een EURO 5 er niet door kan door de keuring, wat dan?
Klantenservice ten top!
Das het verschil tussen iemand da niks anders doet dan Volvo en iemand da alle merken doen. Obbe en Dennis doen een DPF Delete met hun ogen toe terwijl het voor een andere zoeken en doen is (en zullen dan de max tijd nemen).
Maar het niet volledig beantwoorden vd vraag is indd hatelijk. Daar kunnen onze noorderburen ons nog iets van leren
Das het verschil tussen iemand da niks anders doet dan Volvo en iemand da alle merken doen. Obbe en Dennis doen een DPF Delete met hun ogen toe terwijl het voor een andere zoeken en doen is (en zullen dan de max tijd nemen).
Maar het niet volledig beantwoorden vd vraag is indd hatelijk. Daar kunnen onze noorderburen ons nog iets van leren
Ja ok, Dennis heeft genoeg kennis om het snel en goed te doen. Maar ik heb gezien hoe hij het deed, no way dat je daar 6u over moet doen als tuner. Geef me het materiaal en ik doe het voor een 2e keer na het gezien te hebben op 2u max.
En ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ze het type wagen dat ik heb opgegeven voor een 1e keer doen.
Reken trouwens eens uit, €450 / 6u, da's €75 per werkuur. Dealers vragen nog minder...
Comment