Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Neen want das niet legaal en krijg je in 500 jaar niet gehomologeerd.
    Tenzij je hem in Polen ofzo inschrijft. Dan kan en mag alles
    Je sais
    Kut België... Zo'n conversie is nog eens het echte werk.

Comment

Jakkle zoek mij eens een m3 e91...
      Juist..
      Btw stop eens met steeds een ander zijn rekening te willen maken. Of te zeggen hoe hij dingen moet doen.
      Toen ik net mijn 335i kocht was jij de eerste om te zeggen dat zulke benzine kopen onverstandig is en "je kan hem toch niet gebruiken" en enkel duur in benzine. Mijn portemonnee is niet die van jou, die maak ik best zelf.
      Nu ga je vertellen dat ik een m3 had moeten kopen.
      Ik zocht een gezinswagen, die net iets ruimer was dan een sedan, maar toch klein genoeg om nog "tof" te zijn,
      De motor moest een 3liter zijn omwille van de biv, en moest potentiële hebben.
      In al mijn autokennis raakt de m3 geen enkel van die criteria.
      Nu heb Ik mij toch verantwoord terwijl dat helemaal niet hoeft... :/
      Het zal daarom zijn dat je zinnens was deze te ruilen voor een M135i zeker?
      Bij mijn weten biedt die niet veel meer plaats dan een vierdeurs M3, of wel?

En ja, IK vind het nog steeds niet echt nuttig om in onze contreien (zeker in en rond het antwerpse) met een 335 te rijden. Mag ik dat niet zeggen misschien? Da's enkel maar mijn mening hé. Maar nog eens, jij doet wat je wilt uiteraard. Ik zal vanaf nu enkel maar bloemetjes werpen naar uw gemodificeerde 335 toe. Want blijkbaar til je wel vrij zwaar aan mijn domme en ondoordachte redenering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
        Kvind Odan zijn 335i zeer vet eigenlijk.
        Onderhuids ik ook. En ja, dat meen ik! Maar Odan gaat mij niet geloven.

Comment

Trouwens moest ik een m3 met s65 motor hebben stond daar binnen de kortste keren een super charger op...

Because : I like to be blown..

ik know the feeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Het zal daarom zijn dat je zinnens was deze te ruilen voor een M135i zeker?
            Bij mijn weten biedt die niet veel meer plaats dan een vierdeurs M3, of wel?

En ja, IK vind het nog steeds niet echt nuttig om in onze contreien (zeker in en rond het antwerpse) met een 335 te rijden. Mag ik dat niet zeggen misschien? Da's enkel maar mijn mening hé. Maar nog eens, jij doet wat je wilt uiteraard. Ik zal vanaf nu enkel maar bloemetjes werpen naar uw gemodificeerde 335 toe. Want blijkbaar til je wel vrij zwaar aan mijn domme en ondoordachte redenering.
            Ik heb uiteindelijk geen M135i gekocht, om dat we aan een 2de gaan beginnen en dan is wederom .. een touring veel makkelijker.
            een buggy voor 2 , reisbedje etc stapelen nu eenmaal makkelijker.
            De meerkost van de eventuele M135i steek ik dan maar in upgrades :
            Eerst de turbo's omdat de waste gates ratelen. En dit najaar word het onderstel omgebouwd naar M3 setup met Powerflexen

Comment

Neen want das niet legaal en krijg je in 500 jaar niet gehomologeerd.
              Tenzij je hem in Polen ofzo inschrijft. Dan kan en mag alles
              In Duitsland anders genoeg voorbeelden van bv R32's met dubbel het aantal pk mét TÜV keuring.

Comment

• Maar, maar... We wonen in België? Ik kan u voorbeelden genoeg van de rest van de wereld geven.
                In de USA rijden n54 met 700 pk..
                Maar.. Then again...
                Point not taken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Onderhuids ik ook. En ja, dat meen ik! Maar Odan gaat mij niet geloven.
                  Geef toe,dat ///M-pakket doet het em hé

Comment

• Hallo,

Ik zou graag mijn Volkswagen Jetta ( bj 2007) , met een 1.9 tdi motor, 105 pk laten chiptunen ...
                    Is dit aan te raden , of totaal niet ? Blaas ik mijn turbo er in no time door ?
                    Ik zou hem eventueel laten chippen bij Heinz Performance, van 105 naar 140 pk.

Comment

• Zeker doen eventueel vragen om tandje bij naar 195pk, geen probleem met onderdelen enz, die Jetta kan daar tegen en het milieu dankt u ook voor het lagere verbruik, ik raad je evenwel aan om ziptuning te nemen, dat zijn echte experts en zullen volledig op maat werken. Tevens zul je er ook de beste prijs krijgen. #sarcasmoff

Comment

• Zelf heb ik ook een gloeiende hekel aan zo'n stoomschuiten, een beetje kan zeker wel maar dan houdt het voor mij persoonlijk echt op, zelfs overschakelpluimen vind ik niet kunnen.

Toch is een (moderne) DPF-loze diesel zodanig af te stellen dat de rookontwikkeling vrijwel nihil is!
                        Kost je wel een paar PK's en NM's dan het beoogde.. maar voor wat, hoort wat.

Mijn mening: Degenen die met een halve stoomboot rijden zijn degenen die het onderste uit de kan willen of bij een onkundige tuner zijn geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                          Zelf heb ik ook een gloeiende hekel aan zo'n stoomschuiten, een beetje kan zeker wel maar dan houdt het voor mij persoonlijk echt op, zelfs overschakelpluimen vind ik niet kunnen.

Toch is een (moderne) DPF-loze diesel zodanig af te stellen dat de rookontwikkeling vrijwel nihil is!
                          Kost je wel een paar PK's en NM's dan het beoogde.. maar voor wat, hoort wat.

Mijn mening: Degenen die met een halve stoomboot rijden zijn degenen die het onderste uit de kan willen of bij een onkundige tuner zijn geweest.
                          Klopt.
                          Maar is ook merk afhankelijk hoor.
                          Onze cupwagen (Golf 5 VW Racing omgebouwd naar 275pk en 500Nm endurance modus en 290pk en 530Nm sprintmodus) ontwikkelt bijna geen rook.
                          Maar als er iemand met een ford (no offence) vraagt achter een DPF delete verwittig ik hen al van de enorme rookontwikkeling. (wordt dan ook bijna nooit gedaan)

Comment

• Mijne leon doempte ook hard na een stage 1 tuningske. Bah
                            BMW X5 45e

Comment

• E36 M3 3.2 haalt zijn opgegeven vermogen (321) wél
                              De E46 en E90/92 dan weer niet.

RS4 B7 ook niet
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik rij af en toe met een dpf loze rookbom en ik hou daar wel van. De idioten die bumperkleven houden plots zeer snel afstand als ze zo'n roetwolk zien ontstaan

Comment

• Ge zijt er precies nog fier op ook dat ge de leefomgeving van uw medeburgers verpest met uw fijnstofspuwende dieselstinker....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                    Ge zijt er precies nog fier op ook dat ge de leefomgeving van uw medeburgers verpest met uw fijnstofspuwende dieselstinker....
                                    Tuurlijk ROET IS GOED

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Tuurlijk ROET IS GOED
                                      Lollz, gij zijt toch ne clown zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                        Lollz, gij zijt toch ne clown zenne.
                                        Die moeten er ook zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                          Ge zijt er precies nog fier op ook dat ge de leefomgeving van uw medeburgers verpest met uw fijnstofspuwende dieselstinker....

Mijn borst zwelt op van fierheid als mijn achterliggers verblind worden door een grote roetwolk die uit mijn uitlaat komt

Comment

Working...
                                          X