Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    DATS tanken doet'm blijkbaar geen deugd, ook al is het 98.
    Anders zat er nog een paar pk meer in. Vanaf heden Q8 dus.
    Wat is er mis met DATS ?
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
      Wat is er mis met DATS ?
      Lagere kwaliteit. Ze zagen het zelf aan bepaalde waardes. Dus nu gewoon Q8, kost toch evenveel hier.

Comment

• 'k Heb het al gezegd, ik geloof daar niet teveel van. Zoveel verschillende raffinaderijen/opslagplaatsen zijn er volgens mij niet in België

Van die speciale mazout die ze leverden hebben ze ook al hun fabeltjes afgehaald vorige week, bleek allemaal larie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          'k Heb het al gezegd, ik geloof daar niet teveel van. Zoveel verschillende raffinaderijen/opslagplaatsen zijn er volgens mij niet in België

Van die speciale mazout die ze leverden hebben ze ook al hun fabeltjes afgehaald vorige week, bleek allemaal larie.
          Twee raffinaderijen als ik het goed heb begrepen. Esso/Q8/Shell... is allemaal dezelfde kwaliteit.
          DATS blijkbaar toch een stuk minder. Ik zelf wist het ook niet, dacht dat het allemaal hetzelfde was.
          Misschien kan iemand met wat meer kennis van zaken hierop reageren.

Comment

• Ne Leo en ne Ole kwamen uit dezelfde fabriek maar was ook een ander recept - en de kenners proefden het verschil. Minder suiker en vet en hoogwaardiger ingrediënten.
            Tot ze't gefilmd hebben, toen ineens niet meer

Ne mens wil bedot worden.

Comment

• Ik zie of hoor ook geen reclame voor DATS, terwijl de 'grote' merken dat wel doen. Reclame kost immers handenvol geld...
              Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Ne Leo en ne Ole kwamen uit dezelfde fabriek maar was ook een ander recept - en de kenners proefden het verschil. Minder suiker en vet en hoogwaardiger ingrediënten.

Zelfde fabriek al goed en wel, maar ze smaken niet hetzelfde. Zal nog altijd meer verschil inzitten dan het papier. Niets te zien met benzine en mazout natuurlijk.

Comment

• Natuurlijk smaak je het verschil tussen een A merk en de Aldi variant. Bij raffinaderijen heb je de grote merken die eerst kopen. Nadien volgt een snelle verkoop voor de andere merken.

Zelf tank ik altijd V Power diesel of total excelium als het niet anders kan.

Comment

• Total blijf ik van weg . Daar zit bio in .
                    Vpower merk ik wel een verschil in vergeleken met de rest . Aral vind ik ook top. Maar dan gooi je u diesel wel vol tegen naft prijzen.

Comment

Ne Leo en ne Ole kwamen uit dezelfde fabriek maar was ook een ander recept - en de kenners proefden het verschil. Minder suiker en vet en hoogwaardiger ingrediënten.

Klopt. Een vrouw van een collega van me werkte op LU in Herentals. Een Ole en een Leo zijn identiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                        Zelfde fabriek al goed en wel, maar ze smaken niet hetzelfde.
                        En toch zijn ze 't zelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                          Natuurlijk smaak je het verschil tussen een A merk en de Aldi variant. Bij raffinaderijen heb je de grote merken die eerst kopen. Nadien volgt een snelle verkoop voor de andere merken.

Zelf tank ik altijd V Power diesel of total excelium als het niet anders kan.
                          Bobo kan u dat haarfijn uitleggen.

Comment

• total, esso, brc en nog een kleine

meer is er niet in be
                            geen idee of pompstations in het grensgebied door buitenlanders wordt beleverd, ik gok van wel

Comment

• Het is wel goed dat er wat onwetendheid is. Zo blijft de economie draaien.

Comment

• marketing is beter als communisme zeg maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                  Zelfde fabriek al goed en wel, maar ze smaken niet hetzelfde. Zal nog altijd meer verschil inzitten dan het papier. Niets te zien met benzine en mazout natuurlijk.
                                  Dat bedoel ik dus .
                                  Naargelang de vraag veranderen ze dus enkel de rol voor de verpakkingen en er blijven bij hoog en laag mensen beweren dat ze't verschil proeven. Fabrikant heeft 't zelfs toegegeven op TV.

Comment

Dat bedoel ik dus .
                                    Naargelang de vraag veranderen ze dus enkel de rol voor de verpakkingen en er blijven bij hoog en laag mensen beweren dat ze't verschil proeven. Fabrikant heeft 't zelfs toegegeven op TV.
                                    Komiek dan eigenlijk. Nu ik weet van mezelf dat ik bij blind bier proeven ook al heel verkeerd heb gezeten en mijn favorieten plots niet meer bovenaan mijn lijst stonden...invloed van het etiket.
                                    Voor de duidelijkheid, ik eet geen van beider, toch lang geleden alleszins. Dacht dat het een beetje het verhaal was van West-Vleteren en St-Bernardus die zogezegd identiek zijn terwijl ze ander water en ander gist gebruiken en dus niet kunnen identiek zijn.

Comment

• Ik heb inderdaad dat blind proeven van 4 pilsen ook al gedaan. Mijn favoriet zat er toen niet tussen maar de mensen die wel hun thuispils erbij hadden zaten helemaal mis. De pils die ze voor 't proeven smerig noemden (ne Maes, dat vind ik vuiligheid) is dan ineens hun favoriet .

Leo en Ole echt identiek, wordt gewoon naar de volumes gekeken om halverwege de dag of zo de verpakkingen anders te doen.
                                      Maar he, misschien geeft die verpakking ne smaak af :p

Comment

• Koeken, bier, heel interessant..maar nu weet ik nog altijd niet of Dats kwalitatief slechter is.
                                        Maakt weinig uit, heb een Q8 tankkaart nu.

Comment

• Uit ervaring nog nooit problemen gehad met Dats.

Comment

Working...
                                          X