Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
    hmmm denk je dat die tjuningboer software schrijft ? Een tabelletje aanpassen ja ... (en soms zijn dat dan nog aangekochte files ...)
    Uiteraard, sarcasme, zegt u dat iets?

Comment

hmmm denk je dat die tjuningboer software schrijft ? Een tabelletje aanpassen ja ... (en soms zijn dat dan nog aangekochte files ...)
      OMG
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Milieu zever ????? Puur egoisme dus. Gewetenloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Milieu zever ????? Puur egoisme dus. Gewetenloos.
          Net zoals in London zeker. Als je een 4x4 hebt mag je de stad niet in, tot je betaald, dan mag het plots wel...
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            Milieu zever ????? Puur egoisme dus. Gewetenloos.
            Mag ik vragen met wat voor auto je nu rijdt en hoeveel km's per jaar je doet?

Comment

• met een benzine auto die op papier 224gr uitstoot maar in werkelijkheid denk ik zeker veel meer , want het is ene van de VAG stal waar ik zelf extra sjoemelsoftware heb laten opzetten, dus extra uitstoot in het kwadraat .

nee, ik vind gans die milieu-troep zever want naar mijn gevoel gaat het enkel om extra inkomsten voor de staat.
              voor een auto waar bijna niet mee gereden word betaal je (voorlopig) +-700€ taks, maar een camionet met dezelfde cilinderinhoud die 20 x keer zoveel km per jaar aflegt en zeker evenveel brol uitstoot in de lucht betaal je dan 165€?

Comment

• BrunoL die het over illegale software heeft op het VRT-journaal, misschien het eerste moment waarop ik Tuningkid zijn psychotische posts mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                  BrunoL die het over illegale software heeft op het VRT-journaal, misschien het eerste moment waarop ik Tuningkid zijn psychotische posts mis
                  Was al aan het denken of hij het was
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Het lef van Bruno om over illegale software op het journaal te spreken is ongezien. Welke journalist brengt dit ook aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                      Het lef van Bruno om over illegale software op het journaal te spreken is ongezien. Welke journalist brengt dit ook aan?
                      Idd beetje ironisch wel
                      Snap niet goed waarom ze hem er bij haalde ..
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• misschien moeten ze al die dpf-deleters eens een paar uur boven die extra uitstoot hangen....

Comment

misschien moeten ze al die dpf-deleters eens een paar uur boven die extra uitstoot hangen....
                          werkstraf in een ziekenhuis.

Comment

• kloot je vooral patienten mee

Comment

• en al het toegewijde personeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                en al het toegewijde personeel
                                Is ook weer waar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                  mea culpa. In ieder geval zijn ze niet allemaal uitgerust met de software. Wou enkel duidelijk maken dat er factoren een rol spelen waarom je als tuner hier niet meteen mee geconfronteerd werd.
                                  Het zou om 393.000 auto's gaan in België...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    Het zou om 393.000 auto's gaan in België...
                                    http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...?eid=1.2455794
                                    Een geluk dat een collega het in prime time met twee computerschermen heeft uitgelegd hoe het in elkaar zit. Met witte golf op de testbank om de gezagsargumenten duidelijk te maken.

Comment

kloot je vooral patienten mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                        BrunoL die het over illegale software heeft op het VRT-journaal, misschien het eerste moment waarop ik Tuningkid zijn psychotische posts mis
                                        tuningkid wist wel waarover 'm sprak...

Comment

kloot je vooral patienten mee
                                          Droge Bobo humor
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X