Minder gaat gewoon niet lukken. Ok, je kunt je elektrische wagen opladen met verplaatste co² maar de energie moet toch van ergens komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
mijn motto is als je minder dan 15 liter verbruikt heb je cilinders te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenTja, ik hoop dat het binnen dit en 10 jaar gewoon onbetaalbaar wordt om met een wagen meer dan 5 liter te verbruiken.
maar moeten toch de grootste hebben met de kleinste motor
maar dat is ieder zijn keuze
ik verkies klein met grote motor (370Z)
ik heb niets te compenserenZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenvoor sommigen is dit nu al het geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenIk ken er ook met bvb een 135i, en deze geraakt toch niet onder de 10 liter hoor.
Hij zit op een gemiddelde van 13 a 14 liter...
Ikzelf met de Cupra zit op een gemiddelde van 11liter momenteel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVeel Pk's, gekoppeld aan een laag verbruik is ook nog een motto.
Zou niet weten waarom dat een hoog verbruik erbij hoort.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEvoluties en milieunormen.
80 staatshoofden naar de klimaattop in Parijs
elk met een vliegtuig met 4 uitlaatbuizen van 2m diameterZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenvoor sommigen is dit nu al het geval
maar dat is ieder zijn keuze
ik verkies klein met grote motor (370Z)
ik heb niets te compenseren
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEvoluties en milieunormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenlaat me niet lachen
elk met een vliegtuig met 4 uitlaatbuizen van 2m diameter
Enfin, wij moeten het doen met wat ze ons en de fabrikanten opleggen hé. En wat ze zelf doen, daar kunnen we weinig tegen inbrengen vrees 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenKurt man das door je break zeker? Ik op 9,5 stevig gebruikhaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
En het besef dat er echt iets moet veranderen op deze aardkloot. 20% reductie is niet genoeg.
we zijn goed bezig onszelf uit te roeien, is het niet klimatolgisch dan wel uit geloofsovertuiging, mensheid gedecimeerd, boel opgelost en de natuur overleeft het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs spritmonitor niet vooral Duits? Zouden er daar dan niet met zwaardere motoren sneller knallen op de autobahn waardoor dat verbruik wat hoger ligt? Ik rijd vrij sportief en ben hoogstens eens tot 7 liter gegaan.
Ik vind dat ik een normale rijstijl heb ( => niet met verbruik bezig) en dan kom ik op 7,5 met 0,6L en 1 cyl minder dan u. Sportief zal ik dan weer rond de 8,5 hangen, al rijd ik zeer weinig sportief aangezien de V70 zich enkel leent tot stoplichtsprintjes.
Die 7 liter met uw 330d zal bij mij bv normale rijstijl zijn, wat bij u sportief is.
Autostrade varieert bij mij tussen de 127 en 140 meestal. Er zijn eens uitschieters maar da's meer uitzondering.
Voor de rest van niet autostrade banen schakel ik meestal rond de 3000 RPM, en word ik bijna nooit ingehaald. Vandaar misschien mijn 10tal kleine flitsboetes al
Ik rijd vooral niet eco, wat sommigen als sportief zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenhet wordt een beetje saai om hier al die verbruikscijfers te lezen
ze moeten de dikste en de rapste hebben en zitten dan elke dag of week naar hun gemiddeld verbruik te kijken
ik durf zeggen dat ik in de verste verte niet weet hoeveel mijn Corvette en Camaro verbruikt en dat meen ik
mijn motto is als je minder dan 15 liter verbruikt heb je cilinders te weinig
Mijn 530i zit ik aan dik 13 nu, kijk ik eigenlijk ook niet naar het verbruik.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichtenlaat me niet lachen
elk met een vliegtuig met 4 uitlaatbuizen van 2m diameter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten7,5 à 8 liter zijn hier zowat normale waardes voor een 30/35 xd. Het staat natuurlijk stoer om te komen zeggen dat je daar (flink) over zit, en op fora kan je bovendien ook komen zeggen wat je wilt uiteraard. Dat is zo een manier om duidelijk te maken van: "Kijk eens hoe snel ik kan en durf rijden".That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGeert, kunnen jullie de originele software van een 'ongelimiteerde' motorisatie op een gelimiteerde zetten? Vb de originele software van een 1.6tdi 105pk op een 90pk versie? Zie dat ze dat in Nl aanbieden, lijkt mij wel intressant als 'alternatief' op chippen.
Comment
Comment