Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Das nie norm El greco hé

Dat haalt die nie altijd hé, en tis nie da hij een referentie is van een normaal gebruik
    De grootste referentie voor normaal gebruik gaat spreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      De grootste referentie voor normaal gebruik gaat spreken
      Moh, da valt allemaal wel mee
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
        Norm fabriek:

Norm El greco:
        Lol, 0,1L onder het normverbruik.
        Gaan ze in hun sjoemelsoftware (wat we niet hebben) nu alles moeten aanpassen in Ingolstadt?
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Lol, 0,1L onder het normverbruik.
          Gaan ze in hun sjoemelsoftware (wat we niet hebben) nu alles moeten aanpassen in Ingolstadt?
          Zou je met een volledige tank er ook onder geraken?

Comment

Das nie norm El greco hé

Dat haalt die nie altijd hé, en tis nie da hij een referentie is van een normaal gebruik
            Neen, dat klopt. Mochten we het in Efficiency-modus gebruiken zou ie nog lager gaan/kunnen. Je zou me hier eens dagelijks moeten zien vertrekken, motor staat natuurlijk wel nooit echt koud en nooit met gierende banden (heb je hem ) maar ik kijk daar dus bewust nooit naar hé. CC gaat gewoon op en de rest wordt geanticipeerd waar nodig.
            Mijn verbruik "allover" stond gisteren wel op 7,1L ook niet slecht voor een VAG-moteureke & een niet ecodriver.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Zou je met een volledige tank er ook onder geraken?
              Jo jo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Neen, dat klopt. Mochten we het in Efficiency-modus gebruiken zou ie nog lager gaan/kunnen. Je zou me hier eens dagelijks moeten zien vertrekken, motor staat natuurlijk wel nooit echt koud en nooit met gierende banden (heb je hem ) maar ik kijk daar dus bewust nooit naar hé. CC gaat gewoon op en de rest wordt geanticipeerd waar nodig.
                Mijn verbruik "allover" stond gisteren wel op 7,1L ook niet slecht voor een VAG-moteureke & een niet ecodriver.

Klopt allemaal wel.

Maar jij doet belachelijke lange trajecten aan praktisch dezelfde snelheid he. Niet alle andere chauffeurs doen dat.

Zelfde bv met een bepaald persoon die een A3 g-tron had en die klaagde dat die nooit aan het lage verbruik geraakte. Dan is er iemand anders 700km gaan doen op 1 dag aan 1 stuk tegen 90 - 100.

Tja zo kan je altijd een laag verbruik halen maar das niet bij normaal dagelijks gebruik hé
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Eerst testen we er een paar en dan lanceren we het: bij DVX kan het ook gedaan worden ;-)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten

Eigenlijk kunnen we het al van september 2015, maar alle tests zijn pas sinds februari definitief afgerond.
                  Klopt het dat de > 03/2015 (softwareversie 5, degene die ik heb) 'maar' aan 350pk meer kan geraken in stage 1 terwijl de oudere versies daar losjes over gingen (360-370)?
                  Is iets dat ik gelezen heb en ook van een andere tuner gehoord.
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                    Klopt het dat de > 03/2015 (softwareversie 5, degene die ik heb) 'maar' aan 350pk meer kan geraken in stage 1 terwijl de oudere versies daar losjes over gingen (360-370)?
                    Is iets dat ik gelezen heb en ook van een andere tuner gehoord.
                    Neen. Toch niet bij ons. Gisteren een leon gedaan. Stage 2 naar 399,x pk

Comment

Klopt allemaal wel.

Maar jij doet belachelijke lange trajecten aan praktisch dezelfde snelheid he. Niet alle andere chauffeurs doen dat.

Zelfde bv met een bepaald persoon die een A3 g-tron had en die klaagde dat die nooit aan het lage verbruik geraakte. Dan is er iemand anders 700km gaan doen op 1 dag aan 1 stuk tegen 90 - 100.

Tja zo kan je altijd een laag verbruik halen maar das niet bij normaal dagelijks gebruik hé
                      Voor mij is dat allemaal normaal hoor, maar ik weet het wel, ben een rare vogel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                        Neen. Toch niet bij ons. Gisteren een leon gedaan. Stage 2 naar 399,x pk
                        Hij schreef 'in stage 1'
                        2.0 JTDm

Comment

• Zijn er mensen die een Mercedes Viano ( Vito) V6 3.0D 224pk automaat hebben en deze laten chiptunen hebben?
                          Ben hiervoor aant uitkijken, enkel wat schrik voor mijn automaatje....

Mvg Robin

Comment

• Ik ken iemand en die zijn Cito was na een week in soep gedraaid (automaat) volledig hersteld en ori gelaten.

Comment

• Het grote chiptuning topic! v2.

Edithje is langs geweest
                              Last edited by kefkie; 20/04/2016, 06:37.
                              BMW X5 45e

Comment

• Ziet er heel goed uit!
                                Veel plezier ermee!

Comment

• op men clio 3 rs 200 zit nu een akrapovic midden demper en een k&n luchtfilter.

Is het de moeite waard om een atmosferische motor te remappen? Ik lees op vele sites 15pk winst, dat zal toch al iets of wat voelbaar zijn?

Wie is hier aan te raden als tuner?
                                  2015 BMW S1000R
                                  2010 Renault Clio RS Cup
                                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Is imo weggesmeten geld.

Comment

• Doe die K&N brol er maar éérst tss uit.

Comment

• Kan inleg zijn hee black, of ne hot air intake xD

Comment

• Zeg tuners, hoe komt het dat jullie zo duur zijn itt jullie Nederlandse collega's?
                                          DPF delete + EGR + chiptune kost me bij Volvotune €450 incl btw, terwijl dat bij jullie bijna het dubbele is?!

Ter info, is een oprechte vraag, geen met de vinger wijzende opmerking.

Comment

Working...
                                          X