Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kap al 25 jaar alle merken in m'n tank. Vooral Makro, maar ook dats, VDV en af en toe ook eens een 'echt' merk. Nog nooit een brandstof gerelateerd probleem gehad met m'n wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik kap al 25 jaar alle merken in m'n tank. Vooral Makro, maar ook dats, VDV en af en toe ook eens een 'echt' merk. Nog nooit een brandstof gerelateerd probleem gehad met m'n wagens.
      Komt door die superieure N47 hé!

Comment

• Ik wist niet dat ze chocolade, bier en naft konden chiptunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
          Koeken, bier, heel interessant..maar nu weet ik nog altijd niet of Dats kwalitatief slechter is.
          Maakt weinig uit, heb een Q8 tankkaart nu.

't Zal niet slechter zijn voor de levensduur als chiptunen :p .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
            't Zal niet slechter zijn voor de levensduur als chiptunen :p .
            Das niet erg..mijn verbruik is 0.3L gezakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Ik wist niet dat ze chocolade, bier en naft konden chiptunen
              Tuurlijk, maar pk winst is niet gegarandeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Tuurlijk, maar pk winst is niet gegarandeerd.
                Ik kan thans wel vertellen dat Jupiler haar product in verschillende verpakkingen steekt en ik dat verschil proef

On-Topic: Stage 3 tuning op een 150pk VAG product, zou naar 240pk gaan. Is dat niet een beetje van de pot gerukt voor dat blokje? En wat kost dat zo een stage 3?

Zag gisteren bij DVX geloof ik dat ne Octavia RS230 met een stage 4 235pk erbij krijgt.

Comment

• Ik kan u zeggen dat er een paar zijn die een cupra 280 op 400staan hebben (stage 2) en die blijven toch al 10.000den KMS heel dus... maar das 120pk extra geen 249

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                    Komt door die superieure N47 hé!
                    Stokerke!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                      Ik kan u zeggen dat er een paar zijn die een cupra 280 op 400staan hebben (stage 2) en die blijven toch al 10.000den KMS heel dus... maar das 120pk extra geen 249
                      Ik wist ni da ze er zo ver mee gingen. Nu, zelf wel behoefte aan, maar met ne firmawagen weggegooid geld

Comment

Ik wist ni da ze er zo ver mee gingen. Nu, zelf wel behoefte aan, maar met ne firmawagen weggegooid geld
                        ni meer als op nen eigen wagen. ge krijgt bij verkoop ook niks extra door die chiptuning hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                          ni meer als op nen eigen wagen. ge krijgt bij verkoop ook niks extra door die chiptuning hoor
                          Maar met je eigen wagen rij je meestal wel langer...

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                            Da's waar. Maar wil toch ni graag aan den baas uitleggen dat ze bij een probleem in de garage zeggen dat de garantie verlopen is omwille de chiptuning.
                            Voor de prijs moer ik het ni laten.
                            Last edited by ; 25/09/2016, 18:22.

Comment

• Ik zie nu regelmatig op mijne FB reclame verschijnen voor 'Chiptuning Plus'. Een naam die hier in dit topic precies niet voorkomt. Ze kosten nu met herfstpromotie maar de helft van de anderen. Is dat dan eentje van de minder goede?

Want €299 is de kop ni af om eventueel in de toekomst eens ne firmawagen te chippen

Comment

Ik kan thans wel vertellen dat Jupiler haar product in verschillende verpakkingen steekt en ik dat verschil proef

On-Topic: Stage 3 tuning op een 150pk VAG product, zou naar 240pk gaan. Is dat niet een beetje van de pot gerukt voor dat blokje? En wat kost dat zo een stage 3?

Zag gisteren bij DVX geloof ik dat ne Octavia RS230 met een stage 4 235pk erbij krijgt.
                                Kost idd wel wat, maar kost nog meer om zo'n wagen rijdende te houden

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik zie nu regelmatig op mijne FB reclame verschijnen voor 'Chiptuning Plus'. Een naam die hier in dit topic precies niet voorkomt. Ze kosten nu met herfstpromotie maar de helft van de anderen. Is dat dan eentje van de minder goede?

Want €299 is de kop ni af om eventueel in de toekomst eens ne firmawagen te chippen
                                  Wat denk je nu zelf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                    Ik kan u zeggen dat er een paar zijn die een cupra 280 op 400staan hebben (stage 2) en die blijven toch al 10.000den KMS heel dus... maar das 120pk extra geen 249
                                    Er zijn heel wat van deze wagens/blokken die over de 500pk hebben. Maar wij hebben altijd aan de leverancier van de turbo's die hiervoor gebruikt worden gezegd dat wij niet boven de 470 willen gaan met deze blokken. Als we hierboven gaan verplicht ik de mensen om de drijfstangen en de pistons te versterken.
                                    Ze hebben een tijdje voet bij stuk gehouden dat dit niet nodig was. Ook al poste ik foto's van een CDL blok (golf 6r) waarbij je kan zien dat deze zijn drijfstangen breder zijn dan die van de nieuwere generatie.
                                    Onlangs 6 blokken in de soep gedraaid, allemaal boven de 500pk, en dit op 2 weken tijd.

Dus bij deze: tot 470pk relatief betaalbaar (ik zeg relatief) en vanaf dan begint het pas echt geld te kosten.
                                    Last edited by Geert DVX; 24/09/2016, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                      Twee raffinaderijen als ik het goed heb begrepen. Esso/Q8/Shell... is allemaal dezelfde kwaliteit.
                                      DATS blijkbaar toch een stuk minder. Ik zelf wist het ook niet, dacht dat het allemaal hetzelfde was.
                                      Misschien kan iemand met wat meer kennis van zaken hierop reageren.
                                      Een forum lid die in de sector zit heeft hier nochtans eens gezegd dat het een heel goed product is en dat het hetzelfde is als dat van de A merken.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Powerbox eh.

Comment

• Als je nu een wagen hebt met fabrieks/ verlengde garantie kan je eigenlijk niks doen als je je garantie niet op het spel wil zetten.

Het makkelijkste is natuurlijk indien de constructeur dit zelf zou aanbieden zoals abt vroeger bij VAG. ( natuurlijk met een prijskaartje aan)

Bij mijn weten bied er dit momenteel geen enkele constructeur aan, dus moet je bijna naar een externe box gaan indien men zoiets zou willen doen.

Boxen hebben meestal een slechte naam, maar enkele jaren geleden bood JD uit nederland deze ook aan voor de 3.0TFSI toen de computer nog niet gekraakt was.
                                          JD is nu toch ook wel een serieuze tuner die geen brol gaat verkopen en zn naam op het spel gaat zetten denk ik.

Bestaat er in belgie een deftige box/computer, die een leek zelf zonder sporen kan verwijderen ( ook niet meer zichtbaar in de pc van de auto?)
                                          Last edited by BARTVDS; 25/09/2016, 10:33.

Comment

Working...
                                          X