Ik kap al 25 jaar alle merken in m'n tank. Vooral Makro, maar ook dats, VDV en af en toe ook eens een 'echt' merk. Nog nooit een brandstof gerelateerd probleem gehad met m'n wagens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk kap al 25 jaar alle merken in m'n tank. Vooral Makro, maar ook dats, VDV en af en toe ook eens een 'echt' merk. Nog nooit een brandstof gerelateerd probleem gehad met m'n wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenKoeken, bier, heel interessant..maar nu weet ik nog altijd niet of Dats kwalitatief slechter is.
Maakt weinig uit, heb een Q8 tankkaart nu.
't Zal niet slechter zijn voor de levensduur als chiptunen :p .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten't Zal niet slechter zijn voor de levensduur als chiptunen :p .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk wist niet dat ze chocolade, bier en naft konden chiptunen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenTuurlijk, maar pk winst is niet gegarandeerd.
On-Topic: Stage 3 tuning op een 150pk VAG product, zou naar 240pk gaan. Is dat niet een beetje van de pot gerukt voor dat blokje? En wat kost dat zo een stage 3?
Zag gisteren bij DVX geloof ik dat ne Octavia RS230 met een stage 4 235pk erbij krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenKomt door die superieure N47 hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenIk kan u zeggen dat er een paar zijn die een cupra 280 op 400staan hebben (stage 2) en die blijven toch al 10.000den KMS heel dus... maar das 120pk extra geen 249
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk wist ni da ze er zo ver mee gingen. Nu, zelf wel behoefte aan, maar met ne firmawagen weggegooid geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenni meer als op nen eigen wagen. ge krijgt bij verkoop ook niks extra door die chiptuning hoor
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenni meer als op nen eigen wagen. ge krijgt bij verkoop ook niks extra door die chiptuning hoor
Voor de prijs moer ik het ni laten.
Comment
-
Ik zie nu regelmatig op mijne FB reclame verschijnen voor 'Chiptuning Plus'. Een naam die hier in dit topic precies niet voorkomt. Ze kosten nu met herfstpromotie maar de helft van de anderen. Is dat dan eentje van de minder goede?
Want €299 is de kop ni af om eventueel in de toekomst eens ne firmawagen te chippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk kan thans wel vertellen dat Jupiler haar product in verschillende verpakkingen steekt en ik dat verschil proef
On-Topic: Stage 3 tuning op een 150pk VAG product, zou naar 240pk gaan. Is dat niet een beetje van de pot gerukt voor dat blokje? En wat kost dat zo een stage 3?
Zag gisteren bij DVX geloof ik dat ne Octavia RS230 met een stage 4 235pk erbij krijgt.
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk zie nu regelmatig op mijne FB reclame verschijnen voor 'Chiptuning Plus'. Een naam die hier in dit topic precies niet voorkomt. Ze kosten nu met herfstpromotie maar de helft van de anderen. Is dat dan eentje van de minder goede?
Want €299 is de kop ni af om eventueel in de toekomst eens ne firmawagen te chippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenIk kan u zeggen dat er een paar zijn die een cupra 280 op 400staan hebben (stage 2) en die blijven toch al 10.000den KMS heel dus... maar das 120pk extra geen 249
Ze hebben een tijdje voet bij stuk gehouden dat dit niet nodig was. Ook al poste ik foto's van een CDL blok (golf 6r) waarbij je kan zien dat deze zijn drijfstangen breder zijn dan die van de nieuwere generatie.
Onlangs 6 blokken in de soep gedraaid, allemaal boven de 500pk, en dit op 2 weken tijd.
Dus bij deze: tot 470pk relatief betaalbaar (ik zeg relatief) en vanaf dan begint het pas echt geld te kosten.Last edited by Geert DVX; 24/09/2016, 16:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenTwee raffinaderijen als ik het goed heb begrepen. Esso/Q8/Shell... is allemaal dezelfde kwaliteit.
DATS blijkbaar toch een stuk minder. Ik zelf wist het ook niet, dacht dat het allemaal hetzelfde was.
Misschien kan iemand met wat meer kennis van zaken hierop reageren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk wist ni da ze er zo ver mee gingen. Nu, zelf wel behoefte aan, maar met ne firmawagen weggegooid geld
Comment
-
Als je nu een wagen hebt met fabrieks/ verlengde garantie kan je eigenlijk niks doen als je je garantie niet op het spel wil zetten.
Het makkelijkste is natuurlijk indien de constructeur dit zelf zou aanbieden zoals abt vroeger bij VAG. ( natuurlijk met een prijskaartje aan)
Bij mijn weten bied er dit momenteel geen enkele constructeur aan, dus moet je bijna naar een externe box gaan indien men zoiets zou willen doen.
Boxen hebben meestal een slechte naam, maar enkele jaren geleden bood JD uit nederland deze ook aan voor de 3.0TFSI toen de computer nog niet gekraakt was.
JD is nu toch ook wel een serieuze tuner die geen brol gaat verkopen en zn naam op het spel gaat zetten denk ik.
Bestaat er in belgie een deftige box/computer, die een leek zelf zonder sporen kan verwijderen ( ook niet meer zichtbaar in de pc van de auto?)Last edited by BARTVDS; 25/09/2016, 10:33.
Comment
Comment