Die persoon z'n auto is ondertussen voorbij de garantieperiode. Dus ja. Who cares.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDie persoon z'n auto is ondertussen voorbij de garantieperiode. Dus ja. Who cares.
in dat geval, chippen die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenVolgens mij gaan ze bij een ongeluk enkel controleren op tuning als overdreven snelheid 1 van de oorzaken is.
Volgens mij gaan ze in de Peugeot-garage nooit zoeken naar chiptuning. Hoogstens een softwareupdate doorvoeren zodat de tuning weg is
Volgens mij gaat de leasefirma dit nooit onderzoeken
Volgens mij kan je gemakkelijk 140pk (ipv 115) en 320nm (ipv 270nm) uit die motor halen.
Vooral je responstijd zal er op vooruit gaan.
Als je dan normaal rijdt zoals je met een andere auto normaal zou rijden mocht die 140pk hebben zie ik weinig problemen. Ga je steeds het volle vermogen gebruiken en vooral steeds plots loslaten op je auto dan vrees ik dat je wel overdreven slijtage zal hebben aan bepaalde onderdelen zoals het vliegwiel.
Ik ben best wat mensen die hun bedrijfswagen (en de vorige, en die daarvoor, ....) hebben laten chippen. Na 4 jaar terug ingeleverd en nooit problemen mee gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenIndertijd toen de 4007 uitkwam werkte ik als Technisch Raadgever aan Peugeot's. Als er toen een 4007 HDi binnenkwam met motorschade MOEST de ecu opgestuurd worden om te controleren of die gechipt was. De motor zat al op de limiet qua piekdruk.
Maar als je voor periodiek onderhoud binnen moet gaan er toch geen kat naar kraaien, toch?
Gaat het over de 2.2 HDi? Waar ze slechts 156pk uithalen, en die zat al op zijn limiet? straf.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenTuurlijk, daar twijfel ik niet aan. Zodra er binnen de garantieperiode abnormale slijtage of schade is; veronderstel ik wel dat er in de meeste gevallen onderzoek zal volgen.
Maar als je voor periodiek onderhoud binnen moet gaan er toch geen kat naar kraaien, toch?
Gaat het over de 2.2 HDi? Waar ze slechts 156pk uithalen, en die zat al op zijn limiet? straf.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenWorden er geen autos meer gechipt? Of is alles nu probleemloos en duidelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenWorden er geen autos meer gechipt? Of is alles nu probleemloos en duidelijk
Alle, niet ik hé, euhm een goede kameraad.
Maar ik, eumm die rijdt dan ook geen 100 waar je 50 mag :p
Comment
-
Alle, niet ik hé, euhm een goede kameraad.
Maar ik, eumm die rijdt dan ook geen 100 waar je 50 mag :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk BerichtenWeet iemand of er bij BRP jaarlijks een periode is dat ze korting geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Wat zeuren en bedelen, en dan geven die altijd korting.
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Wat zeuren en bedelen, en dan geven die altijd korting.
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
Gewoon zeggen dat ge geen factuur moet hebben werkt ook
Kon zijn dat ze korting gaven he, is toch niet voor direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten
Kon zijn dat ze korting gaven he, is toch niet voor direct.
Comment
-
Ik heb onlangs een nieuwe lease wagen "gekregen". Opel astra K biturbo. Ik zou hem graag laten tunen. Kunnen jullie me laten weten wat de beste optie is. Ik was aan het denken aan een powerbox van CTH of om hem te laten chiptunen. Wat kan men het minst gemakkelijk opsporen ? Zijn er mensen die zelf met een lease wagen rijden die gechipped is ? Wanneer kan het gebeuren dat de garage checked als hij gechipped ? PS. ik rijd nooit op de limiet maar ik vind het wel leuk om wat extra koppel te hebben. Alvast bedankt voor de feedback.
Comment
Comment