Ik zou graag de biturbo active sound uitlaatsysteem incl module laten installeren op mijn A6 177pk TDI, maar die hebben maar 1 uitlaat langs elke kant terwijl ik eigenlijk veel liever zie zoals hij nu is; 2 uitlaten naast elkaar, maar dan na de verbouwing langs 2 kanten dus zoals een S6 bijvoorbeeld. Is dit mogelijk met die biturbo uitlaten gemonteerd of hangt ge vast aan die enkel uitlaatsierstukken aan elke kant?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
A6 biturbo uitlaatsysteem
Collapse
X
-
Naar het schijnt zou je deze ook nog enkele decibels kunnen opkrikken via vcds.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNaar het schijnt zou je deze ook nog enkele decibels kunnen opkrikken via vcds.
Comment
-
Mja maar dan zitten we weer met een enkele uitlaat langs elke kant, dat ik gewoon een pak minder aantrekkelijk vind dan 2 naast elkaar zoals nu op mijn wagen. Die A5 in dat filmpje gaat ook van een dubbele naar een enkele terwijl die dubbele er 10x beter uitziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk BerichtenIk zou graag de biturbo active sound uitlaatsysteem incl module laten installeren op mijn A6 177pk TDI, maar die hebben maar 1 uitlaat langs elke kant terwijl ik eigenlijk veel liever zie zoals hij nu is; 2 uitlaten naast elkaar, maar dan na de verbouwing langs 2 kanten dus zoals een S6 bijvoorbeeld. Is dit mogelijk met die biturbo uitlaten gemonteerd of hangt ge vast aan die enkel uitlaatsierstukken aan elke kant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTest eens!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenY. VH?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIdd, die experimenteert graag dus dat komt wel slimPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenklinkt de 3.0 biturbo echt zo mooi ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment