Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mk7 gti eind/middendempers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mk7 gti eind/middendempers

Goedeavond allemaal.

Graag jullie meningen over mijn probleem.
    Ik rij al een jaartje met een golf7 gti. Nu deze klinkt zoals een bluemotion diesel ... Ik wil er wel serieus wat pit in krijgen. Heb al wat afgelezen over dempers etc etc.
    Helpt het om de middendemper te vervangen door een rechte pijp?
    Ik heb een budget van 500€, of is dit niet mogelijk met dit budget?
    ik weet niet of er hier sponsers zijn die mij kunnen helpen ?

alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door polopower Bekijk Berichten
    Goedeavond allemaal.

Graag jullie meningen over mijn probleem.
    Ik rij al een jaartje met een golf7 gti. Nu deze klinkt zoals een bluemotion diesel ... Ik wil er wel serieus wat pit in krijgen. Heb al wat afgelezen over dempers etc etc.
    Helpt het om de middendemper te vervangen door een rechte pijp?
    Ik heb een budget van 500€, of is dit niet mogelijk met dit budget?
    ik weet niet of er hier sponsers zijn die mij kunnen helpen ?

alvast bedankt!
    Enkel middendemper vervangen zal een beetje extra geluid geven. We kunnen dit doen met gebruik van v-banden zodat je ze snel kan wisselen. Meer vragen? Info@dvxperformance.be

Comment

Of een beetje sparen en een fatsoenlijke uitlaatlijn kopen, ga je meer plezier/vermogen uit halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
        Of een beetje sparen en een fatsoenlijke uitlaatlijn kopen, ga je meer plezier/vermogen uit halen
        Voor vermogen moet je geen uitlaat kopen . Dat is peanuts vergeleken met wat het kost.

Comment

Catback van milltek ofzo, ca 1100€ beetje doorsparen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Voor vermogen moet je geen uitlaat kopen . Dat is peanuts vergeleken met wat het kost.
            Op mijn Volvo is een downpipe toch zowat de beste upgrade wat je kan doen, levert heel wat meer power op!
            Alleen een einddemper kopen is zinloos, je moet alles vanaf de turbo vervangen, dus onder de 1000-1500 euro ga je nooit iets deftigs hebben.

Comment

Vanaf cat scheelt het ook al iets hoor heb al metingen voor en na gezien, sound is sowieso al veel beter vanaf cat ipv enkel einddemper

Comment

Working...
              X