Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgisch alternatief voor Plasti Dip!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgisch alternatief voor Plasti Dip!

Hallo iedereen,

Ik zal eerst en vooral mijn best doen om niet als spammer over te komen .

Mijn naam is Thomas en ben mede-zaakvoerder van PremiumDip.com. Wij proberen een beter alternatief te zijn van Plasti Dip. Ikzelf ben sinds een goeie 2 jaar bezig met dipping. Zoals zo velen begonnen met Plasti Dip en daar ben ik ook heel tevreden over geweest maar dacht bij mezelf dat het makkelijker en gebruiksvriendelijke kon. (plasti dip verdunnen + pearls of color-flips apart bijkopen, voorraad beperkt, kostprijs).

Waar wij dat tikkeltje meer bieden;
    - spuitbussen (base, solid pearls, color-flips/chameleons,...)
    - 4 liter ready to spray (geen verdunning meer nodig)
    - meer kleuren
    - gemakkelijker aan te brengen (minder snel lopers en dekking is veel beter)
    - PRIJS!!!

We zijn momenteel enkel video's aan het maken waar ik zelf uitleg geef hoe je perfect zelf je auto kan laten dippen want zo moeilijk is het niet hoor, juist enkel gouden regels volgen en je zou verbaasd staan van het resultaat.

Als je verdere vragen hebt over PremiumDip of met dippen in het algemeen, aarzel niet om ons te contacteren.Dit kan via
    - www.premiumdip.com
    - thomas @ premiumdip.com
    - www.facebook.com/PremiumDip
    - twitter.com/PremiumDip

Dank u bij voorbaat en hopelijk komt dit niet te veel over als snel even reclame maken, want we willen "auto dipping" mee helpen populair te maken want je kan er zoveel leuke dingen mee doen.

Aarzel niet als je vragen hebt.
    Groeten, Thomas
    Last edited by ; 05/08/2015, 18:36.

Ik zou zeggen, zet wat voor en na foto's
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

ik mis bij de producten vooral hoeveel ml of liter de spuitbussen en klaargemaakte potten bevatten. Zonder dit is het moeilijk een vergelijk te maken met de producten van plastidip aangaande hun prijs.
      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
        Ik zou zeggen, zet wat voor en na foto's
        Pinterest
        Ik wou er snel wat van uploaden meteen op de site maar de foto's zijn gigantisch. Vandaar de pinterest link.

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        ik mis bij de producten vooral hoeveel ml of liter de spuitbussen en klaargemaakte potten bevatten. Zonder dit is het moeilijk een vergelijk te maken met de producten van plastidip aangaande hun prijs.
        Dank je wel, zeer goed gezien, deze zou momenteel aangepast moeten zijn

Comment

voilà, da's snelle service!!
          www.peugeotforum.be

Comment

hoeveel spuitbussen heb je nodig om 4 velgen mee te doen? Van plastidip hoor je vaak dat je er gewoon 4 nodig hebt... en dat maakt het dan toch duur genoeg.
            www.peugeotforum.be

Comment

Verkopen jullie ook glanzende plastidip? Bumpers uit de jaren 80 zijn meestal van plastiek en ongelakt, maar verbleken door de zon of er komen krassen op etc (bumper ff herspuiten zit er dus niet meteen in aangezien ie origineel ongespoten is). Gewone plastidip is te mat om de originele look te evenaren.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Verkopen jullie ook glanzende plastidip? Bumpers uit de jaren 80 zijn meestal van plastiek en ongelakt, maar verbleken door de zon of er komen krassen op etc (bumper ff herspuiten zit er dus niet meteen in aangezien ie origineel ongespoten is). Gewone plastidip is te mat om de originele look te evenaren.
                Motip zwarte bumperspray.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Motip zwarte bumperspray.
                  Er bestaan ook donkergrijze plastic bumpers (W124).

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

dat bestaat ook in het grijs
                    www.peugeotforum.be

Comment

Er bestaan ook donkergrijze plastic bumpers (W124).
                      Alstublieft: http://www.motip.be/producten/motip/...ken/bumperlak/

Comment

klik maar eens op 'volgende' rechtsboven om alle kleuren te zien

www.peugeotforum.be

Comment

Maar da's weer lakken he. Dippen lijkt me interessanter; als er een pipo tegen je bumper rijdt, kan je dat snel bijdippen zonder dat je dat ziet, bij lakken moet je meestal een groot stuk of volledig herspuiten om geen verschil meer te zien.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

4 is toch aan te raden, velgen krijgen nu eenmaal veel te verduren en minder dan 4 spuitbussen gaat niet dik genoeg zijn
                            om ze snel en proper te verwijderen. (ook voor het reinigen van de velgen wil je zeker 5 lagen over doen)

Wat ze soms ook doen is 2 spuitbussen nu aankopen en dan na enkel maanden er nog 2 opdoen, zo zien ze er zeker weer als
                            nieuw uit en ligt de dip ook dik genoeg om in 1 keer te verwijderen.
                            Nu ja, ik heb 4 maanden met witte velgen rondgereden en dan kan dit een optie zijn, zou het nu zelf niet doen, maar allé.

We zijn momenteel ook bezig met de "PremiumDip Car Kit" (en "Wheel Kit")
                            Waar bezoekers moeten opgeven welk formaat hun wagen heeft (klein: fiat 500 - middel: audi A4 - Groot: SUV)
                            en hun gewenste afwerking, de site berekend dan uit hoeveel je juist nodig hebt.

Dit gaan we eveneens doen met de spuitbussen ("Wheel Kits") waar er een flinke korting op zal zitten maar
                            dat zal toch rond de 45 euro liggen voor 1 wheel kit.
                            Last edited by ; 05/08/2015, 22:48.

Comment

Hebben we inderdaad maar is best enkel voor kleine onderdelen, velgen zijn ook geen probleem.
                              Maar vanaf je grote oppervlakken gaat doen zul je het merken dat het toch geen hoogglans is zoals bij lak verf.

We hebben momenteel een grote hoeveelheid "gloss" binnen gekregen maar we wachten nog tot we de tijd gevonden hebben om
                              er een "How-To video" te maken zodat er zeker geen misverstanden bestaan.
                              Iedereen in onze "stiel" zoals dipyourcar, car dip en wijzelf
                              zijn op zoek naar de perfecte glans dip, helaas is nog niemand zo ver.

Maar om op je vraag te beantwoorden zul je binnen enkele weken kunnen kiezen tussen
                              - mat (origineel)
                              - satin (dit is waarschijnlijk meer de look van de bumper)
                              ik stuur je begin volgende week een paar foto's en een video door van "Satin Black"
                              - gloss (glanzenderererere dip ga je niet vinden maar is toch geen hoogglans lak, eerst video maken hierover)

Comment

Moet niet hoogglans zijn. Enkel wat glanzender dan satijn. Of toch liefst geen 'sinaasappel effect' of metallic look.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Net wat besteld hou jullie op de hoogte

Comment

Ik zou zeggen "bezint eer ge begint", want dip is een ongelooflijke miserie om er naderhand weer af te krijgen!
                                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                      Ik zou zeggen "bezint eer ge begint", want dip is een ongelooflijke miserie om er naderhand weer af te krijgen!
                                      Indien je voldoende lagen spuiten is het makkelijk te verwijderen. Ik heb het dan over PlastiDip, over andere merken kan ik geen uitspraak doen.
                                      Last edited by ; 07/08/2015, 01:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                        Indien je voldoende lagen spuiten is het makkelijk te verwijderen. Ik heb het dan over PlastiDip, over andere merken kan ik geen uitspraak doen.
                                        Ik heb andere ervaringen...
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                        X