Hallo iedereen,
Ik zal eerst en vooral mijn best doen om niet als spammer over te komen
.
Mijn naam is Thomas en ben mede-zaakvoerder van PremiumDip.com. Wij proberen een beter alternatief te zijn van Plasti Dip. Ikzelf ben sinds een goeie 2 jaar bezig met dipping. Zoals zo velen begonnen met Plasti Dip en daar ben ik ook heel tevreden over geweest maar dacht bij mezelf dat het makkelijker en gebruiksvriendelijke kon. (plasti dip verdunnen + pearls of color-flips apart bijkopen, voorraad beperkt, kostprijs).
Waar wij dat tikkeltje meer bieden;
- spuitbussen (base, solid pearls, color-flips/chameleons,...)
- 4 liter ready to spray (geen verdunning meer nodig)
- meer kleuren
- gemakkelijker aan te brengen (minder snel lopers en dekking is veel beter)
- PRIJS!!!
We zijn momenteel enkel video's aan het maken waar ik zelf uitleg geef hoe je perfect zelf je auto kan laten dippen want zo moeilijk is het niet hoor, juist enkel gouden regels volgen en je zou verbaasd staan van het resultaat.
Als je verdere vragen hebt over PremiumDip of met dippen in het algemeen, aarzel niet om ons te contacteren.Dit kan via
- www.premiumdip.com
- thomas @ premiumdip.com
- www.facebook.com/PremiumDip
- twitter.com/PremiumDip
Dank u bij voorbaat en hopelijk komt dit niet te veel over als snel even reclame maken, want we willen "auto dipping" mee helpen populair te maken want je kan er zoveel leuke dingen mee doen.
Aarzel niet als je vragen hebt.
Groeten, Thomas
Ik zal eerst en vooral mijn best doen om niet als spammer over te komen
![Icon Smile](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_smile.gif)
Mijn naam is Thomas en ben mede-zaakvoerder van PremiumDip.com. Wij proberen een beter alternatief te zijn van Plasti Dip. Ikzelf ben sinds een goeie 2 jaar bezig met dipping. Zoals zo velen begonnen met Plasti Dip en daar ben ik ook heel tevreden over geweest maar dacht bij mezelf dat het makkelijker en gebruiksvriendelijke kon. (plasti dip verdunnen + pearls of color-flips apart bijkopen, voorraad beperkt, kostprijs).
Waar wij dat tikkeltje meer bieden;
- spuitbussen (base, solid pearls, color-flips/chameleons,...)
- 4 liter ready to spray (geen verdunning meer nodig)
- meer kleuren
- gemakkelijker aan te brengen (minder snel lopers en dekking is veel beter)
- PRIJS!!!
We zijn momenteel enkel video's aan het maken waar ik zelf uitleg geef hoe je perfect zelf je auto kan laten dippen want zo moeilijk is het niet hoor, juist enkel gouden regels volgen en je zou verbaasd staan van het resultaat.
Als je verdere vragen hebt over PremiumDip of met dippen in het algemeen, aarzel niet om ons te contacteren.Dit kan via
- www.premiumdip.com
- thomas @ premiumdip.com
- www.facebook.com/PremiumDip
- twitter.com/PremiumDip
Dank u bij voorbaat en hopelijk komt dit niet te veel over als snel even reclame maken, want we willen "auto dipping" mee helpen populair te maken want je kan er zoveel leuke dingen mee doen.
Aarzel niet als je vragen hebt.
Groeten, Thomas
Comment