Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti Dip België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plasti Dip België

Beste AF'ers,

Zoals velen hier al weten is Plasti Dip België de enige echte Plasti Dip importeur voor de Belgische markt!
    Plasti Dip is een verwijderbare rubbercoating, die zeer populair is in de automotive sector.

Verzendkosten:
    Thuislevering: 5,25 EUR
    Afhaalpunt: 4,25 EUR
    Gratis verzeznding vanaf 80 EUR

Levertijd:
    Voor 17u besteld => volgende werkdag geleverd (indien Voorraadstatus: Beschikbaar).
    Na 17u besteld => na 2 werkdagen geleverd
    Zaterdaglevering: mogelijk tegen meerprijs van 3 EUR (indien er op vrijdag wordt besteld).

Spuitbussen:
    De spuitbussen zijn in prijs verlaagd, vanaf 12,25 EUR (http://www.plasti-dip.be/detail/538040-mat-zwart).
    We hebben velgenkits ter beschikbaar voor 49,95. Deze bestaat uit 4 spuitbussen (kleur naar keuze) + Handgreep twv 7,95 EUR.
    Ook zijn er véél nieuwe kleuren beschikbaar. Zie webshop voor meer info.

Gallons:

Beschikbaar vanaf 85 EUR.
    De nieuwe High Gloss Topcoat is tevens beschikbaar. Hiermee kan je zeer mooie kleuren realiseren door het mengen met Pearls. Opgelet: Voorraad is beperkt!

Spraysets:

Op vraag van de klant hebben we spraysets samengesteld op onze site, voor kleine, middelmatige en grote voertuigen.
    Neem een kijkje op:

Pearls:
    Heel wat pearls zijn reeds voorradig (Nebula, Colorshift, ...)
    Weldra bieden wij het volledige gamma aan van Pearls & Pigments.
    Houd onze Pearls rubriek in de gaten: http://www.plasti-dip.be/webshop/239...arls-pigmenten

Spuitpistolen:

Budget: Wagner W550
    Pro: Earlex MS2901
    Extreme: Earlex Sprayport HV6002

Accessoires:
    Tal van accessoires beschikbaar, zoals tape, maskeerfolie, handschoenen, ontvetter, ...

Kortingscode:
    Wil je recht hebben op 5% korting? Stuur een privébericht naar mij of mail naar info[at]plasti-dip.be
    Je moet meer dan 60 dagen lid zijn om van deze korting gebruik te kunnen maken.

Heb je een bedrijf? Dan heb je recht op nog betere prijzen.

Grts,
    frack

Vragen of opmerkingen? Reageer hieronder of stuur een PM .

PS: Wij dippen géén wagens meer. Wel hebben we een lijst beschikbaar van betrouwbare installers in heel België.
    PS2: Ik zag dat er over een PlastiDip-alternatief "reclame" werd gemaakt, dan vermoed ik dat ik dat ook wel mag.
    De bedoeling is vooral om te informeren dat we weer hélemaal terug zijn, want het was wel even stil geweest om diverse redenen.
    Last edited by ; 09/11/2015, 00:18.

Voorbeelden van de nieuwe gloss gemengd met pearls;

µ

Comment

Klantrealisatie:
      Mengeling van Gunmetal en Mat Zwart

Comment

Een klant werkt zijn velgen bij met Plasti Dip.

Benodigdheden:
        Mat Zwart: http://www.plasti-dip.be/detail/538040-mat-zwart

Bright Aluminium Metalizer: http://www.plasti-dip.be/detail/4977...nium-metalizer

Volledig album: http://imgur.com/a/OcTQD

Comment

Bescherm je velgen gedurende de winterperiode met Plasti Dip!

4 sprays Mat voor slechts €42,95
          http://www.plasti-dip.be/detail/791769-promo-velgenset-4-x-sprays-mat-zwart

Voorbeeld:

Comment

Inbox zit vol,kan geen bericht sturen .

grt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
              Inbox zit vol,kan geen bericht sturen .

grt

Excuseer had het niet door. Pm volgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                Excuseer had het niet door. Pm volgt.
                Ondertussen heb ik gekocht bij u, zonder de 5% korting......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                  Ondertussen heb ik gekocht bij u, zonder de 5% korting......
                  Kan je even een mail sturen met je ordernummer?
                  Dan zetten we dat even recht.

Ps: Hoe is het resultaat bevallen?

Comment

Klantenrealisaties deze week;

Stuntbike Mat Rood:

Velgen Sapphire Blue:

We krijgen regelmatig dipaanvragen. Wijzelf zijn importeur/distributeur en dippen al geruime tijd geen wagens of onderdelen meer.
                    Maar hiervoor kan je vanaf nu wel terecht bij Stema Car Customs.
                    Stema Car Customs

Karel Pinxtenlaan 4
                    3900 Overpelt

info@stemacarcustoms.be
                    011/63 74 99
                    0472/30 96 04

Comment

Klantenreaslisatie 'Custom Blue' met pigmenten.
                      Gewaagd maar geslaagd!

Comment

is die deur zo gewolkt?
                        jammer dat hij zijn uitlaat meegespoten heeft.

Comment

Die wolk is slechts een optische illusie ik krijg later deze week wat meer foto's.
                          En de uitlaat mee spuiten was hoogstwaarschijnlijk niet de bedoeling, maar kan je natuurlijk eenvoudig verwijderen.

Comment

En wat kost het gemiddeld om zo'n auto compleet te 'plastidippen'?

Comment

hey frack

ik zou graag mijn wagen zelf plastidippen in het mat wit, maar er zit momenteel nog met een matzwarte wrap op. Misschien een domme vraag maar zou die plastidip ook hechten aan de wrap van mijn wagen?

mvg

Comment

Ja dat gaat gewoon de oppervlak zuivermaken .

Comment

Ok thx

Btw frack ik merk dat de sprayport HV6002 niet meer beschikbaar is op de site, wanneer zou die terug beschikbaar zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    En wat kost het gemiddeld om zo'n auto compleet te 'plastidippen'?
                                    Je bedoelt om het zelf te doen, of om het te laten doen? Want daar zit natuurlijk wel een verschil in. Wijzelf dippen geen wagens namelijk. Maar als je het zelf doet ben je normaal gezien tussen de 150 en 400 euro kwijt. Als je het laat doen is dit rond de 800 euro.

Oorspronkelijk geplaatst door Dempseyderous Bekijk Berichten
                                    hey frack
                                    ik zou graag mijn wagen zelf plastidippen in het mat wit, maar er zit momenteel nog met een matzwarte wrap op. Misschien een domme vraag maar zou die plastidip ook hechten aan de wrap van mijn wagen?
                                    mvg
                                    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit plasti dip over een wrap gespoten. Ik kan niet garanderen hoe dat juist gaat aflopen. Maar je kan de oppervlakte in ieder geval ontvetten en reinigen zoals Blackhorse zegt, en eventueel een kleine oppervlakte spuiten als test.

Oorspronkelijk geplaatst door Dempseyderous Bekijk Berichten
                                    Ok thx

Btw frack ik merk dat de sprayport HV6002 niet meer beschikbaar is op de site, wanneer zou die terug beschikbaar zijn?
                                    Deze is (als de leverancier zijn afspraak nakomt) vanaf dinsdag weer voorradig.

Comment

Opnieuw een leuke klantenrealisatie. Atlantic Colorshift met satijn afwerking. Waarschijnlijk niet iedereen zijn smaak, maar de afwerking is nagenoeg perfect.
                                      De moeilijkheidsgraad bij de Chameleon kleuren ligt een stuk hoger dan het standaard Mat.

Comment

Fuck das lelijk! Ziet er wel proper gespoten uit op het 1e zicht. Ben wel benieuwd hoe lang dat defitg blijft zo. Kameraad heeft zijn auto ook helemaal laten plastidippen maar is dan wel achteraf ook gewoon 2k blanke lak over gedaan.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                        X