Vernis over plastidip?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti Dip België
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenFuck das lelijk!Ziet er wel proper gespoten uit op het 1e zicht. Ben wel benieuwd hoe lang dat defitg blijft zo. Kameraad heeft zijn auto ook helemaal laten plastidippen maar is dan wel achteraf ook gewoon 2k blanke lak over gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenHeb je daar foto's van toevallig?
Heeft dat ergens bij iemand laten doen die dat regelmatig doet.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Waarom laat ie dat gewoon niet spuiten dan?Of kan je die dip met vernis er ook nog gewoon van pellen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Mijn ding is het ook niet, maar de afwerking ziet er wel goed uit.
Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk BerichtenEen vraagje:
Hoe lang is plastidip eigenlijk 'geldig'?
ik heb namelijk nog 2 gallons staan zwart en wit, nog nooit open gedaan, maar ik weet niet of dat na 3 jaar eigenlijk nog te gebruiken valt...
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Heeft dat ergens bij iemand laten doen die dat regelmatig doet.
Je mag me ook steeds meer info sturen per PM.
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWaarom laat ie dat gewoon niet spuiten dan?Of kan je die dip met vernis er ook nog gewoon van pellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenIk vraag dit voor de zekerheid na, maar normaal gaan deze niet vervallen.
Comment
-
Iemand al ervaring met Autoflex ? Beetje hetzelfde principe van Plasti dip maar veel mooier resultaat en ook nadien makkelijk te bewerken (Kan nl gepolierd,geschuurd etc worden).
Zou wel niet aangeraden worden als je geen ervaring hebt met spuiten
Ze zeggen dat je deze ook zou kunnen afpellen, maar moet die eerste video daarvan nog tegenkomen
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Het wat tests uitgevoerd met vernis over Plasti Dip. Is inderdaad mogelijk, verwijderen gaat echter een stuk moeilijker.
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenIemand al ervaring met Autoflex ? Beetje hetzelfde principe van Plasti dip maar veel mooier resultaat en ook nadien makkelijk te bewerken (Kan nl gepolierd,geschuurd etc worden).
Zou wel niet aangeraden worden als je geen ervaring hebt met spuiten
Ze zeggen dat je deze ook zou kunnen afpellen, maar moet die eerste video daarvan nog tegenkomen
Spuitcabine en compressor pistool zijn bijvoorbeeld verplicht.
Er kunnen wel heel mooie resultaten mee bekomen worden maar denk dat de kostprijs niet lager is dan een paint job of car wrap.
Het is dus nog maar de vraag of het hier ook gaat doorbreken zoals in bvb. het Midden Oosten.
Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk BerichtenMerci, kan er nergens info van vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Hoelang heb je de gallons al? Enkele jaren opslaan is geen probleem.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk BerichtenIk denk nu bijna 3 jaar...
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je veren camoufleren? Kan perfect met Plasti Dip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat houd niet.. En om zeker te zijn kan je eerst de primer aanbrengen (=hechting x400).
Om nog zekerder te zijn kan je Plasti Dip HCF (acrylcoating op waterbasis) gebruiken, permanente hechting, deze wordt ook in verschillende industrieën gebruikt.
Mogelijkheden genoeg dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat houd niet.
Uiteraard, want veren zijn van staal gemaakt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is: "Dat hout niet"!
Uiteraard, want veren zijn van staal gemaakt!prachtig!
Comment
Comment