Ik vind het voor mezelf ook niks maar het lijkt wel deftig materiaal en daar gaat't frack natuurlijk om. Zou er wel eens eentje in real-life willen zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti Dip België
Collapse
X
-
In 2012 kocht mijn vader hem een nieuwe A6, comfort was belangrijk voor hem dus zitten de kleine standaard velgen erop. Maar dat is dus echt niet om aan te zien. Zwarte wagen dus er werd besloten om goedkoop de velgen ook zwart te maken om die sinister-look te bekomen. Toen plastidip in 2012 nog niet verkrijgbaar was in Europa heb ik dan maar een Duitse variant gekocht (ook 4 bussen) via Conrad. Dat spul heeft goed stand gehouden voor 4 jaar, maar paar weekends geleden had mijn vader met de hoge druk reiniger een velg tekeer gegaan en het spul kwam los.
Dus vorig weekend 4 bussen plastidip besteld omdat ik benieuwd was en ook omdat de prijs lager lag dan de huidige Duitse variant. Heb nu twee velgen gedaan en moet zeggen dat het heel goed is. Deftige spuitkop erop, met één bus kom ik ruimschoot toe voor één velg en het is dik spul dus zorgt voor een goeie dekking. Wanneer het zover komt dat ik het ga moeten verwijderen ben ik ervan overtuigd dat dit heel vlot zal gaan. Wat niet gezegd kon worden van het Duits product dat ik gebruikt heb.
Zou misschien wel ooit eens durven een volledige wagen te doen, is nog niet voor meteen dus kan ik ondertussen zien hoe de velgen stand houden.
Comment
-
We krijgen wekelijks klachtmails van klanten die hun Plasti Dip niet of nauwelijks eraf krijgen.
We vragen altijd naar de kleur van de spuitbus die gebruikt werd, en in 95% van de gevallen gaat dit om een namaakmerk zoals Foliatec, Motip Dupli Sprayplast, en vroeger had je inderdaad ook de Grijze plasti dip spuitbussen van Duitsland (nu Mibenco).
Ik hoop dat er meer van zulke onafhankelijke testvideo's online komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IndyBart Bekijk BerichtenWaar zou ik in de buurt van Mechelen mijn auto kunnen laten dippen?
We hebben in de buurt van Mechelen echter ook twee klanten die dippen. Je kan ze beiden terugvinden op Facebook:
Potsidip
Dipping Crew
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk BerichtenIdee waar je uw wagen kunt laten dippen in west-Vlaanderen ?
Hoe lang duurt dit eigenlijk?
Dank,
Dit duurt normaal 2 dagen.
Comment
-
Lijkt me dat't dan wel gaat loskomen. De kracht om de band over de rand te krijgen zal het wel lostrekken.
Vorige week mijn wintervelgen ook gedaan en heel tevreden over het resultaat. Als goeie IT'er eerst de handleiding niet gelezen maar de 2de poging was veel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk als je de banden van de velgen dient af te halen.
Blijft de dip goed zitten?
Momenteel verschillende kleine dingen gedipt en ben erg tevreden.
Comment
-
Er komen weer wat nieuwe kleurtjes aan
Iemand ook een kleursuggestie voor mijn auto? Het wordt bijna tijd voor iets nieuws.
Comment
-
Dag AF'ers, we hebben nieuwe kleuren in aantocht om je velgen/accessoires van een sublieme kleur te voorzien.
Neem een kijkje naar de DipPearl Aerosols:
4 kleuren zullen tevens beschikbaar zijn als Wheel Kit:
Burnt Copper
Hyper Black
[img width=1024 height=768]http://i.imgur.com/mq6kDUA.jpg[/img]
Pure Gold
Real Red
[/b]
Deep Sea Blue
Tahitian Green
Comment
Comment