Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Scirocco 2.0 Tsi 180pk chiptuning.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Scirocco 2.0 Tsi 180pk chiptuning.

Beste, ik heb enkele vragen ivm het chiptunen van deze auto.

Gechipt haal je maar liefst 300pk uit deze auto.

Nu vraag ik me af of de rest van de auto dit wel aankan (ophanging, remsysteem enz...) of moet ik dit dan ook meteen upgraden. Als deze dezelfde zijn als in de Scirocco R dan zal het wel voldoen maar ik kan deze informatie niet meteen terugvinden.

Mvg

Er bestaat een chiptuning topic gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken ipv onnodig een topic te openen.

Comment

Een maat van mij had een 2.0 Scirocco met standaard 200PK en DSG, gechipt naar 250 PK. Geen problemen daar! Maar geen circuitgebruik... Wel stoplichtsprintjes enz.

Als ge circuit wilt doen zal je mss toch eens moeten kijken hoe de remmen het uithouden etc . Verder eens lkijken op een VW of Scirocco Forum (UK) ?

Gr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
        Een maat van mij had een 2.0 Scirocco met standaard 200PK en DSG, gechipt naar 250 PK. Geen problemen daar! Maar geen circuitgebruik... Wel stoplichtsprintjes enz.

Als ge circuit wilt doen zal je mss toch eens moeten kijken hoe de remmen het uithouden etc . Verder eens lkijken op een VW of Scirocco Forum (UK) ?

Gr
        Deze 200 pk versie (ccza) is een heel ander type blok. Is niet de blok van de golf 5 gti, maar leunt meer aan de blok van de golf 6 gti. De 180 pk versie is de blok van de golf 7 gti.

Comment

Genoeg Scirocco R's te vinden voor een goede prijs 2dehands. (in Duitsland dan toch)

Comment

Working...
          X