Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardip & goodies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cardip & goodies

www.cardipandgoodies.be - rubber coating / benodigdheden

vergeet onze facebookpagina niet

Advies nodig? Stuur gewoon een email en we beantwoorden dit a.s.a.p.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 24/03/2016, 01:54.

Koper Metalizer boven een Mat Zwarte basis!
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 29/10/2015, 22:43.

Comment

Druk topic hier.
      Dat koper ziet er op foto niet slecht uit.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Druk topic hier. (ik doe er dan ook heel lang over om zo'n afbeelding correct op maat te posten
        Dat koper ziet er op foto niet slecht uit.
        Klopt, past goed op dat wit
        Last edited by ; 29/10/2015, 23:02.

Comment

Wie is er het creatiefst?

Like & Share

Comment

Interesse in set mat zwart voor velgen.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Ik zou daar geen geld aan uitgeven. Ik moet de éérste nog tegenkomen die tevreden is over plastidip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Ik zou daar geen geld aan uitgeven. Ik moet de éérste nog tegenkomen die tevreden is over plastidip.
                Haaaay, aangenaam. Nog nooit problemen gehad met plastidip als ge dat deftig spuit.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Haaaay, aangenaam. Nog nooit problemen gehad met plastidip als ge dat deftig spuit.
                  Ik ken iemand die daar zijn wielen mee gespoten heeft. Is daar ook tevreden over.

Comment

misschien eens verhuizen. Waar dat ge nu zit, daar komt niet veel volk.

Comment

Sommigen nemen gewoon de tijd niet om het op een goede manier aan te brengen of ze gebruiken niet genoeg lagen om de prijs te drukken waardoor het te dun wordt gespoten, de klant krijgt bijvoorbeeld de Plasti Dip niet op een makkelijke manier verwijderd richting de zomer.. daarom is het geen slecht product

Idem met computers... de 1 heeft er al meer problemen mee dan de ander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Je weet ons te vinden

Comment

Vandaag de laatste dag van onze Halloween Dip Korting: hallow10 (10% korting)

Comment

Plasti Dipped Audi RS7 met Pro FX Pigment Sunset Bronze

@CARDIP & GOODIES

Maar 5 à 10gr nodig per gallon, enkel toe te voegen aan je Topcoat! (High Gloss, Glossifier of Mat Transparant (verdund))
                            Last edited by ; 05/11/2015, 23:50.

Comment

DYC (DipYourCar.com) PreDip Spray

@CARDIP&GOODIES

Predip Spray is speciaal ontworpen om een perfecte hechting te verkrijgen tussen Plasti Dip en het oppervlak dat u dipt. Het verwijdert veilig alle vuil, olie, vet, ... dat er zou kunnen toe leiden dat Plasti Dip bubbels vertoont of niet hecht aan het oppervlak.

Comment

Versleten antenne rubber gedipt als nieuw!

Comment

Klant heeft de "houten" details van zijn BMW x5 gedipt in mat zwart

1

Comment

Tijd om je voor te bereiden op je zomer dip.

- 10% korting op het hele gamma met de code summerdip vanaf een aankoopbedrag van €50.
                                    - 15% korting op het hele gamma met de code summerdipXL vanaf een aankoopbedrag van €100.

Deze kortingcodes werken niet voor complete kits: http://www.cardipandgoodies.be/nl/c-g-pro-kits/. Deze zijn namelijk al voorzien van een hevige korting.

MAAR.. gebruik code summerkit voor 5% extra korting op alle Voordeelkits!

Daarbovenop krijgen de eerste 10 bestellingen een "mixing set" bestaande uit mengbekers, roerlatten en verfzeefjes!

Last edited by ; 04/02/2016, 02:00.

Comment

Is het de moeite om zo'n 'spuitpistool' ding (voor op de spuitbus) te kopen, om wat velgen en kleine dingen zoals een spoiler te spuiten, of lukt dat even goed zonder?

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Is het de moeite om zo'n 'spuitpistool' ding (voor op de spuitbus) te kopen, om wat velgen en kleine dingen zoals een spoiler te spuiten, of lukt dat even goed zonder?
                                        lukt zeker zonder, alleen is het veel comfortabeler spuiten met een cangun.

Comment

Working...
                                        X