Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koni sport kit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
    Goca attest komt mee met de veren (wel veren kopen die goca hebben natuurlijk)

Schokdempers hebben dat niet.

Voor de keuring moet je dan een montageverslag hebben, afgestempeld door de plaatser en het goca attest van de veren

de koni set komt met een goca-attest voor de veren. heb ik al achterhaald (30 euro extra).
    dus uwe plaatser zorgt dan voor dat montageverslag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
      de koni set komt met een goca-attest voor de veren. heb ik al achterhaald (30 euro extra).
      dus uwe plaatser zorgt dan voor dat montageverslag?
      Plaatser zorgt voor het montageverslag maar je moet daarna wel naar een speciale keuring voor een verlaagd voertuig en der zijn maar een paar keuring stations die dat doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
        Plaatser zorgt voor het montageverslag maar je moet daarna wel naar een speciale keuring voor een verlaagd voertuig en der zijn maar een paar keuring stations die dat doen...

effe de lijst opgezocht. het keuringsstation op honderd meter van m'n werk staat daarop. dus da's al ok. bedankt dixie.

Comment

Ik blijf toch altijd sceptisch tov verlagingskits voor Renault Sport wagens. Een wagen die standaard zo goed afgeveerd is en een fantastische wegligging biedt na duizenden kilometers testwerk, wordt dan van één van zijn sterkste punten beroofd en vervangen door een kit van (?) een paar honderd euro. Ik heb zowat met elke Megane RS gereden (non-cup, cup, KW Variante 3, Intrax, Ohlins) en behalve Ohlins en Intrax was niks beter dan de standaard vering qua wegligging.
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
            Ik blijf toch altijd sceptisch tov verlagingskits voor Renault Sport wagens. Een wagen die standaard zo goed afgeveerd is en een fantastische wegligging biedt na duizenden kilometers testwerk, wordt dan van één van zijn sterkste punten beroofd en vervangen door een kit van (?) een paar honderd euro. Ik heb zowat met elke Megane RS gereden (non-cup, cup, KW Variante 3, Intrax, Ohlins) en behalve Ohlins en Intrax was niks beter dan de standaard vering qua wegligging.

ja, dat begrijp ik wel. toen ik de clio kocht, was het ook helemaal niet de bedoeling om iets aan de ophanging te doen. vooral omdat er al de cup ophanging onder zit. maar na de eerste keer op circuit gereden te hebben met de clio, vond ik dat er toch wel wat veel beweging in de koets zat. had ik niet echt verwacht. dus, beginnen twijfelen. nu, als ik er iets aan doe zal het voor tegen het einde van het jaar zijn. ik wil 'm eerst zo nog even gebruiken. we zullen wel zien.

dat zo'n intrax of öhlins kit beter is dan standaard mag ook wel. die dingen kosten behoorlijk wat plaat. dat kan ik er jammer genoeg niet aan geven, anders direkt. om de koni en bilstein sets af te doen als 'een kit van een paar honderd euro', vind ik dan toch weer een beetje kort door de bocht. tot nu toe alleen maar positieve verhalen gehoord en gelezen over beide kits.

Comment

Working...
            X