Mededeling

Collapse
No announcement yet.

custome uitlaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• custome uitlaat

hey ik zou graag iets aan de uitlaat doen van mn bmw z4. ik heb hier niet veel ervaring mee en ik vroeg me af of iemand een goeie tuningarage hiervoor weet.

Oorspronkelijk geplaatst door kennethvd1997 Bekijk Berichten
    hey ik zou graag iets aan de uitlaat doen van mn bmw z4. ik heb hier niet veel ervaring mee en ik vroeg me af of iemand een goeie tuningarage hiervoor weet.
    Ga eens horen bij Declercq Erondegem, veel betere garagist voor BMW ga je niet vinden.
    Steekt daar gewoon een Eisenmann uitlaatlijn onder

Comment

Een custom uitlaat is nooit met attest ofwel?
      Je kan misschien eens informeren bij Skytune, toch veel goede zaken over gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
        Een custom uitlaat is nooit met attest ofwel?
        Je kan misschien eens informeren bij Skytune, toch veel goede zaken over gehoord.
        Mijn uitlaatlijn van de 330i kwam met attest.

Comment

Met custom bedoeld hij waarschijnlijk een uitlaat die niet in de rekken ligt maar gemaakt moet worden zoals bij Skytune. Gewoon wisselen voor de keuring en steek er onder wat je wilt.

Comment

Onder mijn beide Z4 Remus geplaatst. Deze zijn nog betaalbaar, komt ook met attest voor de keuring.

REMUS sport exhaust systems & car exhaust mufflers for various brands like Audi, BMW, VW and many more! Select the exhaust for your car & order online!

Comment

Working...
            X