Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De gevaren van aftermarket aanpassingen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die van de spiralen ringen zagen om hun wagen te verlagen
    de frankie, toen'em nog haar had

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
      verlagen maakt de wagen wel degelijk veiliger

      en wat die banden betreft, die 195 40 16 ligt op die 7,5J, achteraan op die 9J ligt nen 195 45 16...heb is ff gaan zien voor de zekerheid
      Maakt hem niet veiliger.
      Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...

      En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        de frankie, toen'em nog haar had
        voor een all-show-and-no-go is dat nog steeds geoorloofd. blijf er dan wel mee van de baan.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          nix van !

          sorry hoor
          waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...

          en idd, mensen die hun spiralen doorslijpen zijn idd slecht bezig..veren laten persen zou ik ook nooit laten doen, al zijn er veel die het al hebben laten doen en 'naar het schijnt' zou dit niet zo'n kwaad kunnen als je er niet mee overdrijft..

          maar ik doe het niet...veiligheid boven alles dan moete maar kortere veren kopen..
          beter wa meer investeren in zo'n dingen

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
            waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
            soms is denken dat je een betere baanlegging hebt al gevaarlijk op zich

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              soms is denken dat je een betere baanlegging hebt al gevaarlijk op zich
              en voor sommige mensen is denken an sich al gevaarlijk.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
                der is een verschil tussen een ingenieur die zijn gans leven niets anders doet dan weggedrag van voertuigen te evalueren en te simuleren, en den tuner op de hoek van de straat.
                Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Maakt hem niet veiliger.
                  Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...

                  En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet
                  de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                    de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
                    mijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                      de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
                      wauw.

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                        mijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).
                        dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben

                        Comment


                        • #52
                          ik heb de indruk dat het refraction-systeem nog niet echt op punt staat.

                          Comment


                          • #53
                            wie is jefke eigelijk ?

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              wie is jefke eigelijk ?
                              iemand met een scoop. wel een wijze kerel.

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...
                                grote put in het wegdek was de boosdoener, wegwerkzaamheden stonden niet aangegeven. Die bodemplaat waarvan jij spreekt zijn plastieke toestanden met plastieke vijsjes vastgemaakt. Daar ligt de fout niet bij de bestuurder maar bij de garage

                                Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben
                                dus je rijdt niet alleen met een onveilige wagen rond, je gaat ons milieu nog meer belasten om dat je je cat een miserie vindt.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                  ik heb de indruk dat het refraction-systeem nog niet echt op punt staat.
                                  verdomme en ik wou zeggen dat ik astratjoeningboy miserie vond

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                    verdomme en ik wou zeggen dat ik astratjoeningboy miserie vond
                                    jij mag dat zeggen.

                                    Comment


                                    • #58
                                      middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                        middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
                                        dat zullen de buren erg leuk vinden. vind jij jezelf een hele kerel?

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                          middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
                                          +

                                          dus 2 maal het milieu belasten (geluid en uitstoot)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X