Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De gevaren van aftermarket aanpassingen
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenverlagen maakt de wagen wel degelijk veiliger
en wat die banden betreft, die 195 40 16 ligt op die 7,5J, achteraan op die 9J ligt nen 195 45 16...heb is ff gaan zien voor de zekerheid
Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...
En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende frankie, toen'em nog haar had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennix van !
sorry hoor
en idd, mensen die hun spiralen doorslijpen zijn idd slecht bezig..veren laten persen zou ik ook nooit laten doen, al zijn er veel die het al hebben laten doen en 'naar het schijnt' zou dit niet zo'n kwaad kunnen als je er niet mee overdrijft..
maar ik doe het niet...veiligheid boven alles dan moete maar kortere veren kopen..
beter wa meer investeren in zo'n dingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenwaarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensoms is denken dat je een betere baanlegging hebt al gevaarlijk op zich
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenwaarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaakt hem niet veiliger.
Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...
En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtende meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtende meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenmijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwie is jefke eigelijk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtendan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenalleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik heb de indruk dat het refraction-systeem nog niet echt op punt staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenverdomme en ik wou zeggen dat ik astratjoeningboy miserie vond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmiddenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmiddenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
dus 2 maal het milieu belasten (geluid en uitstoot)
Comment
Comment