Ik ben opzoek naar een comfortabele schroefkit. ik weet dat kw relatief comfortabel is maar. maar wat is er nog dat relatief comfortabel is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schroefkit?
Collapse
X
-
Bilstein is ook neig comfy. Is het voor uwe Giulietta? Zoja met bvb een St of kw verliest ge niks van comfort, Alfa is imo standaard al redelijk hard afgeveetd.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
ja is voor mijne giuliuetta. die is idd al redelijk hard afgeveerd. vind ik zelf niet zo erg maar. heb ap gehad op mijn punto en uit eindelijk vond ik die te hard rijden als ik hem op keuring hoogte had. reed ie nog altijd zo hard. ik was tevreden van mijn ap maar zou nu toch wat meer comfort willen.. het is toch niet bedoeld dat ik heel laag tegen de grond ga liggen
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Comment
-
Heb al KW Variant 2 gehad, zeer goede schroefkit omdat hij instelbaar was qua demping. Kon je dus perfect strak leggen als je wat bochtjes wou doen, en na 10 min kon je die terug zacht zetten om dagelijks verkeer mee te doen.
Rij nu op Bilstein B8 en Eibach Pro-Kit, en is ook nog goed te doen als daily.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenHeb in de loop der jaren vele schroefkits gehad en zou u toch aanraden om een goed schroefkit te nemen.KW, Bilstein-H&R zijn nog te betalen.Maar ga zeker niet voor de goedkopere
Zit aan m'n 2e set geplaatst door KEAN Suspensions, en die mannen zeggen ook (donderdag nog over gehad met Kenny), gerief gelijk AP en ST da's allemaal wel deftig, maar krijgen ze veel meer terug binnen met kapotte dempers na 50k-60k km al tegenover Bilstein / KW.
Bij Bilstein hebben ze nog maar 4 keer een garantiegeval moeten inroepen, terwijl ze maandelijks AP / ST mogen opsturen.
Nu goed, dat zal ook allemaal wel wat chance hebben zijn, maar het prijsverschil is wel degelijk gekoppeld aan het kwaliteitsverschil.
Comment
-
geloof natuurlijk dat het prijsverschil wel ergens zit he. was aan het denken om kw v1 te kopen en laten plaatsen bij kean. maar misschien was er iets gelijkaardigs net wat goedkoper. is natuurlijk een investering dat je maakt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Comment
-
en pak dan maar iets van inox
veel zever mee uitgespaard achter. Ik kan mijn kw var2 inox na de winter gewoon netjes uit elkaar halen zonder enige hapering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Provsen Bekijk Berichtengeloof natuurlijk dat het prijsverschil wel ergens zit he. was aan het denken om kw v1 te kopen en laten plaatsen bij kean. maar misschien was er iets gelijkaardigs net wat goedkoper. is natuurlijk een investering dat je maakt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Indien je budget hebt voor een V2, die eventueel ook overwegen. Die instelbare dempers vond ik een grote +.
Denk dat het voor mijn 330i een €1400 incl installatie was.
Huidige setup van Bilstein + Eibach was €1450.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenGa je u niet beklagen.
Indien je budget hebt voor een V2, die eventueel ook overwegen. Die instelbare dempers vond ik een grote +.
Denk dat het voor mijn 330i een €1400 incl installatie was.
Huidige setup van Bilstein + Eibach was €1450.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenIk heb ongeveer 200k (en tellende) gereden met KW I op 3 auto's. Ik vind het comfort aanvaardbaar. Ik heb nog nooit het minste probleem gehad met de schroefkits. Ik ben tevreden dus, maar ik heb dan ook geen ervaring met andere merken.
Had jij geen streetcomfort op uwen 1 en 5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHad jij geen streetcomfort op uwen 1 en 5?Last edited by cooper s; 04/10/2016, 15:13.
Comment
Comment