Deze kwam ik gisteren tegen .. ik was te laat om er een mooie foto van te nemen, maar dit amerikaans monster onderscheidt zich toch wel fel van de andere wagens .. in de positieve zin vind ik .. echt machtig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEen SRT-8, niet de minste...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMaar ook niet het meeste, lelijke velgen...
Zo kan je elke wagen lelijk maken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb het over het model zelf.
Zo kan je elke wagen lelijk maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDeze kwam ik gisteren tegen .. ik was te laat om er een mooie foto van te nemen, maar dit amerikaans monster onderscheidt zich toch wel fel van de andere wagens .. in de positieve zin vind ik .. echt machtig!
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMaar ook niet het meeste, lelijke velgen...nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDeze heb ik ook al gespot in Mechelen Niet normaal...
De velgen passen er perfect onder vind ik. Mag zeker voor dit model
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAwel, tis erover, maar tis mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten'k Ben nu aan 't twijfelen of het wel die is die ik in Mechelen heb gezien, 'k dacht dat de 300c die ik zag getinte ruiten had. (Wat echt een must is voor deze wagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAan de foor in Houthulst
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenidd
http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=15547
Comment
Comment