schone wagen met véél te kleine velgen en te laag tegen de grond
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenschone wagen met véél te kleine velgen en te laag tegen de grond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenDe eigenaar is aan't wachten op velgen 't worden blijkbaar chrome 5-spaaks met rand. Indien interesse, I'll keep you posted
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenpost maar foto's van u eigen da zie ik liever
Humor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenST-Optic , ik zou wel foto's willen zien met de 5spaaks eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenIs de auto van mijn baas, dus zodra hij ze heeft zal ik wel wat foto'kes maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtentof van u baas ! alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenTof dat hij een Chrysler koopt ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwa voor een motor steekt er in 3.0crd of een hemi ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenWast laatste maar waar 2.7 V6...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenEuhm Bentley grill op een Chrysler ?
Uw baas heeft een beetje te veel naar dit gekeken.
Daarom dat ik vermeldde dat ik het een twijfelgeval vond, hier of bij overdreven tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenEcht he
Daarom dat ik vermeldde dat ik het een twijfelgeval vond, hier of bij overdreven tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenTof dat hij een Chrysler koopt ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenrothout lijkt me niet veel beter te zijn. hoe zit het trouwens met die slagboom op de baan tussen Ruiselede en Aalter?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenrij er eens in Nevele af, en zo langs het kanaal naar Deinze, en dan naar Tielt - Meulebeke. Zit je zo lang mogelijk in O-Vl, en geen slagboompjes
Torroet rules !
Comment
Comment