Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zo'n Tigra flipflop is al niet moeders mooiste, dan zetten ze er nog een opvallende surfplank op.

Natuurlijk in Aarschot !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        Zo'n Tigra flipflop is al niet moeders mooiste, dan zetten ze er nog een opvallende surfplank op.

Natuurlijk in Aarschot !
        Haha,

Staat bij de meeste evenementen op Zolder, heb er ook nog pics van. Nummerplaat begint met V(e?).-...
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Haha,

Staat bij de meeste evenementen op Zolder, heb er ook nog pics van. Nummerplaat begint met V(e?).-...
          Is de auto van een kennis van mij... Op die vleugel na wel een knap ding hoor.

Comment

Zo'n Tigra flipflop is al niet moeders mooiste, dan zetten ze er nog een opvallende surfplank op.

Natuurlijk in Aarschot !
            Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Wat zegt hij eigenlijk zelf over die vleugel? (waarom heeft hij t gedaan enz? Downforce? Looks? ...?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Ah, sorry. Maar waarom zet je zo'n grote strijkplank achterop je wagen vraag ik me dan af.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Waarom? geen idee.

Wij lachen er ook mee hoor. We noemen het een handvat voor zijn boodschappenwagentje.

Verder is heel de auto Irmscher uitgevoerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Waarom? geen idee.

Wij lachen er ook mee hoor. We noemen het een handvat voor zijn boodschappenwagentje.

Verder is heel de auto Irmscher uitgevoerd.
                  Ik zou hem toch eens duidelijk zeggen dat het echt lelijk is.
                  Maar bon, het is zijn auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                    Mooi Golfje

K heb ooit eens een Golf IV ook met 4 uitlaten (en verlaagd en dikke velgen eronder) eraf gereden met de Galaxy!

Het roet rond een van de uitlaten deed hem de das om, en volgens mij was het zelfs een SDI!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                      K heb ooit eens een Golf IV ook met 4 uitlaten (en verlaagd en dikke velgen eronder) eraf gereden met de Galaxy!

Het roet rond een van de uitlaten deed hem de das om, en volgens mij was het zelfs een SDI!
                      Die SDI's zijn lachen Donderdag ook zo nen getunede golf (Er hing vanachter wel nog "GOLF" en aan de andere kant "SDI" op) naast mij gehad die kerel maar stoer doen met zijne muziek, 1 handje op het stuur en zo "graaf" naar mij kijken. Kzie die kerel zich zo klaar zetten voor te vertrekken, dus ik zet zo rustig een oud plaatje op (was met den bompa zijn kar) en die kerel met die SDI vertrekt en ik gaf goed gas door en ik ging er los over . Lachen dat ik toen gedaan heb

Comment

• Alweer in Aarschot...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                              Knap
                              Niet mis, inderdaad!

Comment

Natuurlijk in Aarschot !
                                WAAROM toch die afrit genomen? Dat is gewoon om zo'n problemen zoeken!

Comment

Alweer in Aarschot...

Dit is zowat het symbool voor de tjoening in Aarschot. Ik weet niet wat die gast bezield maar die zie je OVERAL op ELK moment van de dag rijden.

Echt een zielige kerel.

Comment

Alweer in Aarschot...

dat "ding" zie ik ook regelmatig in Tienen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Audi 100 V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                          Audi 100 V8
                                          Heet dat niet gewoon audi V8?

Comment

Working...
                                          X