Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenZo'n Tigra flipflop is al niet moeders mooiste, dan zetten ze er nog een opvallende surfplank op.
Natuurlijk in Aarschot !
Staat bij de meeste evenementen op Zolder, heb er ook nog pics van. Nummerplaat begint met V(e?).-...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHaha,
Staat bij de meeste evenementen op Zolder, heb er ook nog pics van. Nummerplaat begint met V(e?).-...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenZo'n Tigra flipflop is al niet moeders mooiste, dan zetten ze er nog een opvallende surfplank op.
Natuurlijk in Aarschot !Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs de auto van een kennis van mij... Op die vleugel na wel een knap ding hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs de auto van een kennis van mij... Op die vleugel na wel een knap ding hoor.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarom? geen idee.
Wij lachen er ook mee hoor. We noemen het een handvat voor zijn boodschappenwagentje.
Verder is heel de auto Irmscher uitgevoerd.
Maar bon, het is zijn auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMooi Golfje
Het roet rond een van de uitlaten deed hem de das om, en volgens mij was het zelfs een SDI!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenK heb ooit eens een Golf IV ook met 4 uitlaten (en verlaagd en dikke velgen eronder) eraf gereden met de Galaxy!
Het roet rond een van de uitlaten deed hem de das om, en volgens mij was het zelfs een SDI!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenNatuurlijk in Aarschot !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAlweer in Aarschot...
Echt een zielige kerel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAlweer in Aarschot...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenAudi 100 V8
Comment
Comment