Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
    ja man, weet er alles van , toevallig al is van de gemeente's tremelo of aarschot gehoord, overgetuned gewoon,
    Ah, eene van in de geburen

Haacht kan er anders ook wel wat van tegenwoordig !!

Comment

• Daarnet op de parking van stock Vermeersch in Handzame:

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bah

Tijdje terug zat er op die baan ook nog een getjoenede Ibiza TDI EVO RS AMG van een paar generaties terug in m'n kont te plakken

Comment

• Comment

• Volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

golfke ziet er sjiek uit , veel zwarte dingen. mss nog wat meer zwart maken
              nice

Comment

• zie ik dat nu goed?

Maar op die foto lijkt het alsof de achterbumper er niet volledig meer aanhangt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                  zie ik dat nu goed?

Maar op die foto lijkt het alsof de achterbumper er niet volledig meer aanhangt?
                  jip die zit er niet op , mss aant cleanen é

Comment

• hopelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                      hopelijk
                      idd

Comment

• Mss niet genoeg getuned om hier te posten maar toch een heel andere transporter dan je normaal gezien ziet rijden en ik kon deze erg smaken.
                        Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dju mijn GSM kan geen fotos trekken in het donker:

Je ziet linksonder wel de andere achterbumper, incl. 4 uitlaten, je kan ook een beetje de lexuslichten zien, maar de achterVleugel (echt een Vleugel met grote V) is jammer genoeg al helemaal niet zichtbaar!

-edit-

Ik was het (Porsche) Turbo logo op de achterzijde vergeten ...

Comment

• Gisteren tijdens de lunch in ieper enkele pareltjes gezien

Het grappige is dat we daar een uurtje hebben gezeten ofzo en sommige wel 5-6keer gepasseerd zijn

Foto's zal alex hier wel eens posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Gisteren tijdens de lunch in ieper enkele pareltjes gezien

Het grappige is dat we daar een uurtje hebben gezeten ofzo en sommige wel 5-6keer gepasseerd zijn
                              zie je echt overal hoor, Kortrijk , Roeselare ,....
                              echt niet normaal. heeltijd toerkes rijden om hun auto te tonen

Comment

• een nieuw tuningsdorp is geboren,
                                "St.-Truiden, het dorp waar de auto's meer uitlaten dan cilinders hebben."

ongelooflijk wat daar rondrijd, volgens mij komen ze allemaal naar st-truiden omdat ze zich niet alleen durven vertonen wat ik volkomen begrijp wanneer je ziet met wat ze rijden. Wel geen foto durven trekken wegens mijn zelfrespect.

Comment

• Comment

• die bmw...
                                    vet

Comment

• tzit iets in

Comment

• Veel geld en weinig smaak zit erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Die velgen zijn wel vet, maar het is volgens mij ook het enigste . En btw: hoe geraakt die in godsnaam zonder schuren deftig over drempels? Want volgens mij heeft hij zeker geen plaatst teveel op drempels.

Comment

Working...
                                          X