Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Comment
-
alfa (slechte foto's)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Afschuwelijke TT's...ze bestaan . Deze man heeft duidelijk geen respect voor zijn wagen. Kijk maar naar de prachtige uitlaten, één van de 4 uitlaten is niet eens aangesloten . Dit doe je toch niet, in mijn ogen heeft de wagen geen waarde meer .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyJa joeng, 'k wilde da de moane eroat zag gelijk in diene DTM !
Is da woaroem da ge ouwe 316i* et weggedoan ofwa?**
*Hiermee wordt vermeld naar de verkl**tte 316i's en eerder nog de gasten die op deze manier voor de slechte naam van BMW hebben gezorgd.
**Iedere gelijkenis met bestaande gebeurtenissen berust op puur toeval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev.vervolg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaAfschuwelijke TT's...ze bestaan . Deze man heeft duidelijk geen respect voor zijn wagen. Kijk maar naar de prachtige uitlaten, één van de 4 uitlaten is niet eens aangesloten . Dit doe je toch niet, in mijn ogen heeft de wagen geen waarde meer .
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaAfschuwelijke TT's...ze bestaan . Deze man heeft duidelijk geen respect voor zijn wagen. Kijk maar naar de prachtige uitlaten, één van de 4 uitlaten is niet eens aangesloten . Dit doe je toch niet, in mijn ogen heeft de wagen geen waarde meer .
Comment
Comment