Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Citroën C3

Comment

• Comment

• getunde corsa

Comment

• corsa

hij zouw wel een mogen gekuist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeoteke
            hij zouw wel eens mogen gekuist.

sorry voor de typfout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeoteke
              sorry voor de typfout
              Je kan dit ook gewoon wijzigen door op "Edit" te drukken i.p.v. een nieuwe post te moeten maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                Mercedes
                houdt het redelijk sober maar zo ne cupdiffusor..... heb ik nooit mooi gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                  houdt het redelijk sober maar zo ne cupdiffusor..... heb ik nooit mooi gevonden...

Ma allez manos, dat zou anders ook wel sjiek staan op jouw Ibiza Een goed ingewerkte diffusor en wat mooi gaas erachter... Vind dat toch wel iets hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                    Mercedes
                    Ik vind het eigenljik echt nie lelijk, alleen die achterbumper mocht wat klassieker gebleven zijn van mij.

Anders best wel in orde !

Comment

• wel ni zelf getrokken ma vond 't wel de moeite om 'm hier te zetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                        wel ni zelf getrokken ma vond 't wel de moeite om 'm hier te zetten...

ik zie niks

Comment

• volgende
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De zonneband, sticker op de tankklep, spoiler, chromé rand over de achterlichten en de 'thingies' op de ruitenwissers (vooraan), zijn overdone.

De rest (voor wat er nog overblijft ) kan door de beugel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                              De zonneband, sticker op de tankklep, spoiler, chromé rand over de achterlichten en de 'thingies' op de ruitenwissers (vooraan), zijn overdone.

De rest (voor wat er nog overblijft ) kan door de beugel
                              Ik zie hem elke dag rijden... Een jonge gast van 19 jaar met bonke bonke muziek . En gierende banden door de bochten !

Comment

• Hier in aalter rijdt er een oranje Honda S2000, knap getuned, hij heeft naar het schijnt ook een volledig oranje interieur en chromé velgen heeft hij ook. Was trouwens ook op 100% tuning te zien heb ik me laten vertellen.

Comment

• Last edited by Ax_Dude; 27/02/2006, 12:16.

Comment

• Wat ik me afvraag bij zo'n motorkap: Hoe werken en sleutelen ze daar in godsnaam aan als die maar zo ver open kan? Of kan dat nog verder open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                      Wat ik me afvraag bij zo'n motorkap: Hoe werken en sleutelen ze daar in godsnaam aan als die maar zo ver open kan? Of kan dat nog verder open?
                                      Zal nog wel verder open kunnen hoor

Ze hebben er wss zo een kort stukje opgezet om hem op meetings zo te kunnen zetten... Het lijkt me enkel niet makkelijk als ze aan de rechterkant van de motor moeten werken

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                      X