Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenfuck up? zo fucked up is die ook niet!
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSo?
Moet een Volvo dat altijd een saaie bak zijn?
Deze ziet er toch goed uit, juist die kofferspoiler is wat te groot!
You're kidding, right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSo?
Moet een Volvo dat altijd een saaie bak zijn?
Deze ziet er toch goed uit, juist die kofferspoiler is wat te groot!
& meer moet da ni zijn
Comment
-
Ja sorry, maar vind Volvo maar een saai merk, en die C70 ook, toch zeker voor een coupé. De nieuwe C70 (Coupé Cabrio) valt nog wel mee.
De voorbumper van die getunde vind ik mooi, zijschorten zijn wat te, maar kunnen aangapst worden, en die kofferspoiler mag wat subtieler ja.
En oh ja, de spegiels terug origineel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
ik vind die volvo ook nog wel kunnen.
is best nog redelijk netjes
had misschien net nog een iets rustigere vorbumper gestoken dan dat. maar zou er best nog mee kunnen leven
Comment
-
mooie velge nog. de rest
maakt veel lawaai maar geraakt ni vooruit. bahBijgevoegde BestandenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtensaai?
& meer moet da ni zijn
alleen die velgen beetje groterBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa sorry, maar vind Volvo maar een saai merk, en die C70 ook, toch zeker voor een coupé. De nieuwe C70 (Coupé Cabrio) valt nog wel mee.
ELKE vorige C70 vinnek cool op zijn manier, omdat die minstens een 5-cilinder 2.0T van 163pk zitten hebben... makkelijk opkietelbaar tot +200pk zelfs. De 850/S70/V70/C70 noemen ze niet voor niets de roffel in Volvo-land, je mag van elk exemplaar immers zeker zijn dat ze iets unieks onder de kap zitten hebben.
De huidige C70 vind ik dan ook maar een flauw Ford-afkooksel van zijn voorganger (basis = S40 = Ford Focus, en dan nog 's een CC ) met ook weinig begeesterende motoren: de PSA-diesel + de D5 die imo nooit in de C70 hadden mogen belanden, hoe goed die ook moge zijn. Een roffelende T5 heb ik nog nooit in 't verkeer gezien... weg C70-sfeer m.a.w..
Met een nieuwe C70 ga je me maar weinig plezier kunnen doen. 't Is dus de ouwe die ik wil.
Je mag de Volvo saai vinden natuurlijk.
Koop dan iets anders en laat die auto aan iemand die 'm wél kan smaken zoals 'ie gemaakt is.
-edit-
Die wél nog quasi OEM zijnde Volvo van hierboven: superknappe kleur eigenlijk. Na 't rood vind ik dat 't knapst.
Smijt er wel 's Triton-velgen onder als je wilt. Ja, ik ben een OEM-freak als 't OEM mooier kan zijn.
Of zoiets als je niet-OEM wilt gaan: foto... verder dan een verlaging en nette velgen hoeft 't voor mij dus niet te gaan.Last edited by sibi; 24/05/2009, 20:43.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe nieuwe vind ik juist wél totaal ongeïnspireerd, zowel in 't rijden als in 't uitzien.
ELKE vorige C70 vinnek cool op zijn manier, omdat die minstens een 5-cilinder 2.0T van 163pk zitten hebben... makkelijk opkietelbaar tot +200pk zelfs. De 850/S70/V70/C70 noemen ze niet voor niets de roffel in Volvo-land, je mag van elk exemplaar immers zeker zijn dat ze iets unieks onder de kap zitten hebben.
De huidige C70 vind ik dan ook maar een flauw Ford-afkooksel van zijn voorganger (basis = S40 = Ford Focus, en dan nog 's een CC ) met ook weinig begeesterende motoren: de PSA-diesel + de D5 die imo nooit in de C70 hadden mogen belanden, hoe goed die ook moge zijn. Een roffelende T5 heb ik nog nooit in 't verkeer gezien... weg C70-sfeer m.a.w..
Met een nieuwe C70 ga je me maar weinig plezier kunnen doen. 't Is dus de ouwe die ik wil.
Koop dan iets anders.
-edit-
Die wél nog quasi OEM zijnde Volvo van hierboven: superknappe kleur eigenlijk. Na 't rood vind ik dat 't knapst.
Smijt er wel 's Triton-velgen onder als je wilt.
Mijn commentaar was vooral op het uiterlijk.
En inderdaad das een hele mooie kleur, weet iemand hier in het dorp die er zo eentje heeft, zal er eens een fotoke van trekken als ik d'r aan denk, dan zet ik het bij Volvo-lovers.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenmooie velge nog. de rest
maakt veel lawaai maar geraakt ni vooruit. bah
mooie kleur.
de rest gaan we over zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenHow to fuck up a C70...
eigenaar heeft ook een V70 T5. of die auto staat er toch ook vaak in iedergeval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa sorry, maar vind Volvo maar een saai merk, en die C70 ook, toch zeker voor een coupé. De nieuwe C70 (Coupé Cabrio) valt nog wel mee.
De voorbumper van die getunde vind ik mooi, zijschorten zijn wat te, maar kunnen aangapst worden, en die kofferspoiler mag wat subtieler ja.
En oh ja, de spegiels terug origineel.
En als de zijschorten wat té zijn voor je, de spoiler idem en ook de spiegels niet naar je smaak zijn, wat is er dan wel goed aan deze tuning volgens je?!
Edoch, ieder zijn smaak
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe nieuwe vind ik juist wél totaal ongeïnspireerd, zowel in 't rijden als in 't uitzien.
Koop dan iets anders en laat die auto aan iemand die 'm wél kan smaken zoals 'ie gemaakt is.
-edit-
Smijt er wel 's Triton-velgen onder als je wilt. Ja, ik ben een OEM-freak als 't OEM mooier kan zijn.
Of zoiets als je niet-OEM wilt gaan: foto... verder dan een verlaging en nette velgen hoeft 't voor mij dus niet te gaan.
Ivm de velgen, die stonden erop toen ik hem kocht, ik vind ze wel meevallen en laat ze er voorlopig opstaan, geen zin om daar op dit moment geld aan te geven, heb andere zaken te bekostigen dezer tijden. En als ik hem OEM zou zetten, zou ik voor de 5-spakige Canisto's gaan
On-topic: dit weekend een getuned seatje gezien waar onderaan de achterbumper een eendje vasthing aan een ketting en zo over het asfalt sleepte, zo eentje ge vroeger op de kermis kon vissen
Comment
-
pfff zo gestolen van iemand van op het ccc.
die heeft vanachter tussen zijn kofferdeksel van de buick riviera zoon rubberen braadkip gestoken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenDe oude C70 > nieuwe, ik zou hem niet omruilen moest ik de kans krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenDe oude C70 > nieuwe, ik zou hem niet omruilen moest ik de kans krijgen
En als de zijschorten wat té zijn voor je, de spoiler idem en ook de spiegels niet naar je smaak zijn, wat is er dan wel goed aan deze tuning volgens je?!
Edoch, ieder zijn smaak
Ook de kleur van de motorkap vind ik wel goed.
De kofferspoiler is zeker niet te, maar zou zelf opteren voor een iets kleinere.
De zijschorten vin ik wel wat te, maar ik zou ze niet wegdoen, maar aanpassen.
En de spiegels, ja, die zou ik vervangen door oiginele.
On-topic: dit weekend een getuned seatje gezien waar onderaan de achterbumper een eendje vasthing aan een ketting en zo over het asfalt sleepte, zo eentje ge vroeger op de kermis kon vissen
Weet ook iemand met zo een eendje op de trekhaak.
En, trouwens, jij zegt "vroeger op de kermis kon vissen", dat bestaat nu nog steeds zunne!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn de spiegels, ja, die zou ik vervangen door oiginele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenThanks, 't was ook de kleur waarin ik hem absoluut wou. In andere kleuren is hij ook knap, maar dit blijft toch speciaal, zeker onder verschillende lichtomstandigheden vind ik de kleur super In het fel rood heb ik hem nog niet gezien, dus kan ik niet echt over oordelen, maar bordeaux is ook zeer knap.
Dit paars vind ik ook wel iets hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenIvm de velgen, die stonden erop toen ik hem kocht, ik vind ze wel meevallen en laat ze er voorlopig opstaan, geen zin om daar op dit moment geld aan te geven, heb andere zaken te bekostigen dezer tijden. En als ik hem OEM zou zetten, zou ik voor de 5-spakige Canisto's gaan
Die Canisto's op de paarse van hierboven vind ik ook wel knap hoor, daar niet van, maar de fijnere Tritons van op die rode C70 liggen me gewoon nét iets meer.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn, trouwens, jij zegt "vroeger op de kermis kon vissen", dat bestaat nu nog steeds zunne!
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDit rood bedoel ik... ontzéttend knap vind ik dat, de hele auto overigens (motor + velgen + interieur... en dat allemaal voor die prijs )
Dit paars vind ik ook wel iets hebben.
Ge moét niet veranderen hé... ik weet ook wel wat die BBS'jes voor een Volvo moeten kosten.
Die Canisto's op de paarse van hierboven vind ik ook wel knap hoor, daar niet van, maar de fijnere Tritons van op die rode C70 liggen me gewoon nét iets meer.
Comment
Comment