Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kar ligt nog te hoog en heeft te weinig camber vanachter. Hoe breed zijn de achtervelgen, 9 ofzo?

Extreme S13's
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Standaard zijn dat echt mooie wagens, maar die hierboven
      inderdaad....en een OMP racestuurke in een auto met zo'n mods....

dat ruikt maar naar 1 ding:

Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• 9 breed denk ik idd.
        Links achteraan komt hij terug iets omhoog. En moet nog eens uitgelijnd worden. Is juist ingeschreven..

Wat je ziet van interieur is trouwens het enige wat er nog in zit.. Voor de rest gewoon koetswerk. Tis een showcar die ook echt goed rijdt, velen denken het mss niet als ze het zien. Ik ben zelf ook niet volledig voor dat soort auto, maar dan moet je er eens met rijden/meerijden..

Comment

• auto's staan dan ook bekend om hun handling

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Geen foto kunnen trekken jammer genoeg want hij kruiste me al rijdend in een glimp, maar dit kan ik jullie toch niet onthouden :

Een Fiat Multipla (walvismodel) in het Focus RS gifgroen, verlaagd met wielkasverbreders, luchthappers aan de achterwielen en zwarte velgen ...

Op een sportief coupétje zoals een CRX ok, maar op een Multipla
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• daarnet een witte jägermeister A4 voor men winkel.
                gunmetal bbs velgen met orange accenten en rondomrond jägermeister logo's.

gewaagd maar knap

er zijn nog meer foto's te vinden op cleaned, maar imagshark is redelijk traag vandaag heb ik de indruk.
                wimoptiek.be op

Comment

• BBS'en horen niet zo diep in de kas te zitten. Ze hebben claustrofobie.
                  ik vind da hele airride-gedoe helemaal niks. als ze rondrijden staan ze veel te hoog (ziet er niet uit) als ze geparkeerd staan liggen ze plat tegen de grond (ziet er ook niet uit) met de wielen zon 30cm in de wielkassen verstopt. Als je dit wil moet je maar een citroen BX kopen.

Comment

• toen ik hem zag wist ik niet dat er een airride onder zat. hij was gewoon deftig verlaagd, zonder extreem te zijn.
                    als ze dan bij stilstand hun wagen extreem plat willen leggen is dat persoonlijke smaak. maar op de baan ligt die perfect van hoogte
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      daarnet een witte jägermeister A4 voor men winkel.
                      gunmetal bbs velgen met orange accenten en rondomrond jägermeister logo's.

gewaagd maar knap

er zijn nog meer foto's te vinden op cleaned, maar imagshark is redelijk traag vandaag heb ik de indruk.
                      heb em gezien op TWA, vond het maar gewoon een A4 met bbs'en en stickers erop. Niets veel knaps aan
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                        BBS'en horen niet zo diep in de kas te zitten. Ze hebben claustrofobie.
                        ik vind da hele airride-gedoe helemaal niks. als ze rondrijden staan ze veel te hoog (ziet er niet uit) als ze geparkeerd staan liggen ze plat tegen de grond (ziet er ook niet uit) met de wielen zon 30cm in de wielkassen verstopt. Als je dit wil moet je maar een citroen BX kopen.
                        awel ge hebt groot gelijk,een BBS das een klasse velg niks ronny's En dan die airride shit
                        ik ken iemand met A4 avant B6 denk ik .Die had onlangs zo'n balg die kapot sprong op de snelweg echt gevaarlijk diene rommel!
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Zo doe je het niet:

(sorry vond het belachelijke tuning topic niet )

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik weet niet of het een plaatselijk iets is, (regio Gent) maar ik zie de laatste tijd opvallend veel auto's rondrijden met aan de trekhaak of sleephaak achteraan een plastieken eendje, zo een ding dat je uit het water kan vissen op de kermis.
                            Geen idee wat daar de bedoeling van is
                            Last edited by Bert; 10/07/2011, 12:17.
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Gelukkig dat ze deze niet gebruiken:

Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

• Comment

• What the ?!!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet of het een plaatselijk iets is, (regio Gent) maar ik zie de laatste tijd opvallend veel auto's rondrijden met aan de trekhaak of sleephaak achteraan een plastieken eendje, zo een ding dat je uit het water kan vissen op de kermis.
                                    Geen idee wat daar de bedoeling van is

is een lokaal groepje met getuned japanse wagens
                                    zit geen betekenis achter is gewoon eens zot doen

Comment

• In Spa stond deze:

staat ook aan het rusthuis in ons dorp
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Speelt volgens mij wat te veel op video spelletjes
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Mor allez!
                                          *strijk*
                                          ge bedoelt strijkPLANK????

Comment

Working...
                                          X