Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
9 breed denk ik idd.
Links achteraan komt hij terug iets omhoog. En moet nog eens uitgelijnd worden. Is juist ingeschreven..
Wat je ziet van interieur is trouwens het enige wat er nog in zit.. Voor de rest gewoon koetswerk. Tis een showcar die ook echt goed rijdt, velen denken het mss niet als ze het zien. Ik ben zelf ook niet volledig voor dat soort auto, maar dan moet je er eens met rijden/meerijden..
BBS'en horen niet zo diep in de kas te zitten. Ze hebben claustrofobie.
ik vind da hele airride-gedoe helemaal niks. als ze rondrijden staan ze veel te hoog (ziet er niet uit) als ze geparkeerd staan liggen ze plat tegen de grond (ziet er ook niet uit) met de wielen zon 30cm in de wielkassen verstopt. Als je dit wil moet je maar een citroen BX kopen.
toen ik hem zag wist ik niet dat er een airride onder zat. hij was gewoon deftig verlaagd, zonder extreem te zijn.
als ze dan bij stilstand hun wagen extreem plat willen leggen is dat persoonlijke smaak. maar op de baan ligt die perfect van hoogte
BBS'en horen niet zo diep in de kas te zitten. Ze hebben claustrofobie.
ik vind da hele airride-gedoe helemaal niks. als ze rondrijden staan ze veel te hoog (ziet er niet uit) als ze geparkeerd staan liggen ze plat tegen de grond (ziet er ook niet uit) met de wielen zon 30cm in de wielkassen verstopt. Als je dit wil moet je maar een citroen BX kopen.
awel ge hebt groot gelijk,een BBS das een klasse velg niks ronny's En dan die airride shit
ik ken iemand met A4 avant B6 denk ik .Die had onlangs zo'n balg die kapot sprong op de snelweg echt gevaarlijk diene rommel!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik weet niet of het een plaatselijk iets is, (regio Gent) maar ik zie de laatste tijd opvallend veel auto's rondrijden met aan de trekhaak of sleephaak achteraan een plastieken eendje, zo een ding dat je uit het water kan vissen op de kermis.
Geen idee wat daar de bedoeling van is
Ik weet niet of het een plaatselijk iets is, (regio Gent) maar ik zie de laatste tijd opvallend veel auto's rondrijden met aan de trekhaak of sleephaak achteraan een plastieken eendje, zo een ding dat je uit het water kan vissen op de kermis.
Geen idee wat daar de bedoeling van is
is een lokaal groepje met getuned japanse wagens
zit geen betekenis achter is gewoon eens zot doen
Speelt volgens mij wat te veel op video spelletjes
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment