Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
    Wat mensen toch doen met hun wagen . De zijpinkers weggewerken, waar is de achterruitenwisser gebleven...De eigenaar heeft duidelijk zelf "iets" geprobeerd.

dezen auto komt zker wel goe!
    knappe voorzijde

en ja, zonder die overbodige spulen toont de wagen veel cleaner

Comment

• Achterruitwisser, is altijd overbodig. Ik heb nog nooit dat ding gebruikt (op geen enkele van mijn wagens). Want dat is zo lelijk, als je een stoffige ruit hebt met daar dan zo'n proper stukje door die wisser eens te gebruiken.
      Een ruit is dan ook nooit zo vuil dat je er niet meer doorziet. Dus mag dat van mij best eraf gezwierd worden. Kvind het dan ook nog eens zo lelijk. Vooral op mijn huidige wagen.
      Tzou een optie moeten zijn. Dan zou ik ze nooit nemen

Comment

• Oh jij snoeper, daarom die donkere ruiten
        Steek er juist nog blingbling-velgen onder, en je hebt mafia-style.

maar zeg nu zelf.
        op wat trekt dat nu? Een ruitenwisser ter grootte van een aftrekker.
        Pfff, zou veel mooier zijn zonder
        Last edited by ; 22/09/2005, 12:29.

Comment

• Mijn vorige auto Honda Civicje
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Niet slecht.
            Mooi kleurtje en stijlvolle tuning. Vooral de mügen dakspioler kan mij bekoren.

Comment

• Over die civic: vooral zeer mooie kleur!

Deze zie ik ook elke dag (buiten de trekhaak en de achterruitsticker zeer mooi):

Bijgevoegde Bestanden

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                Over die civic: vooral zeer mooie kleur!

Deze zie ik ook elke dag (buiten de trekhaak en de achterruitsticker zeer mooi):

Meer spaken dan homies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                  Niet slecht.
                  Mooi kleurtje en stijlvolle tuning. Vooral de mügen dakspioler kan mij bekoren.
                  Spijtig van die sticker ...

Comment

• PFFF,begint die velgen maar eens te kuisen??Dat moet er ééntje mee veel tijd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                      Meer spaken dan homies

Die velgen zijn er afschuwelijk onder...nee wacht, niet eronder, die velgen zijn afschuwelijk! Onder een lowrider ok, maar onder geen enkele andere wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                        Prachtige foto's DB7 vantage , precies wel de moeite!

Deze 206 heb ik gespot in Gent.

die valt best aardig mee!

Comment

• Knappe C die ik geregeld zie.

Niet op het opzicht letten, het moest snel gaan...

Bijgevoegde Bestanden
                          nls2000

Comment

• Knappe velgen van azev. beginnen in maatje 19dacht ik

Comment

Knappe velgen van azev. beginnen in maatje 19dacht ik
                              Ik zie net op de site van Azev die die beginnen vanaf 7,5x17...
                              Misschien nog iets voor onder de Focus
                              Was zowiezo al gek van die velg, ga direct eens mailen voor prijs!

Comment

• ah dan zijn ze veranderd. Vroeger enkel 19inch en groter. Op je focus gaan die knap staan,ze hebben een beetje RS rally-look vind ik persoonlijk. Onder deze merc passen ze niet zo mooi. eerder op SUV's en rally-adicten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sylvester
                                  Mijn vorige auto Honda Civicje
                                  Knap! Zeker die velgen zijn lekker, en ook mooi kleurtje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness
                                    die valt best aardig mee!
                                    Dat kun je toch niet menen?
                                    Die wagen is zo cliché als iets

Eens zien he:

Japanese stijl voorbumper op een europese wagen? Check
                                    Grille veranderen naar mottig plastieken spaakding? Check
                                    Motorkap vol gaten, putten en bulten steken? Check
                                    Achterbumper die op zowat 99,9% van alle recent getunede wagens zit? CHECK !!!
                                    Achterruiten getint + sticker 'tuning is not a crime' (hell cares...)? Check
                                    Lexuslichten (anders kun je tegenwoordig blijkbaar niet meer van 'tuning' spreken) ? Check
                                    Uitlaat'sier'stuk met diameter omgekeerd evenredig aan zijn IQ? Check
                                    Extra spoiler (ok, die standaard is wel mooi) om het achteruitrijzicht te belemmeren? Check
                                    Tribalplakker op de voorruit? Check
                                    Cupvelgen die volledig vechten met de hierboven gepoogde stijl? Check

Jep, ik vind hem ook wel nie mis !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                      Dat kun je toch niet menen?
                                      Die wagen is zo cliché als iets

Eens zien he:

Japanese stijl voorbumper op een europese wagen? Check
                                      Grille veranderen naar mottig plastieken spaakding? Check
                                      Motorkap vol gaten, putten en bulten steken? Check
                                      Achterbumper die op zowat 99,9% van alle recent getunede wagens zit? CHECK !!!
                                      Achterruiten getint + sticker 'tuning is not a crime' (hell cares...)? Check
                                      Lexuslichten (anders kun je tegenwoordig blijkbaar niet meer van 'tuning' spreken) ? Check
                                      Uitlaat'sier'stuk met diameter omgekeerd evenredig aan zijn IQ? Check
                                      Extra spoiler (ok, die standaard is wel mooi) om het achteruitrijzicht te belemmeren? Check
                                      Tribalplakker op de voorruit? Check
                                      Cupvelgen die volledig vechten met de hierboven gepoogde stijl? Check

Jep, ik vind hem ook wel nie mis !
                                      Kan toch moeilijk zeggen dat ik hem lelijk vind?
                                      Ik verkoop die bumpers en zijlijsten...

Comment

Oh jij snoeper, daarom die donkere ruiten
                                        Steek er juist nog blingbling-velgen onder, en je hebt mafia-style.

maar zeg nu zelf.
                                        op wat trekt dat nu? Een ruitenwisser ter grootte van een aftrekker.
                                        Pfff, zou veel mooier zijn zonder

Hebt gij nu twee stickers van de ring hangen of wat ?
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• neen neen, deze diende gewoon wat jullie voorkeur is.
                                          dit is ps, en ben nog aan het denken welke kleur ik neem

Comment

Working...
                                          X