Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap gedaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke

Een Enzo voor slechts 3400 dollar

nls2000

Comment

• picture00007.jpg

hoorde deze van ver komen
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ne graven Berlingo !

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Comment

• Waar heeft hij die spoilerkes gehaald , van een scootertje? Is dit een soort antenne misschien?

Comment

• Bmw 3 met de motorkap van een M3 en velgjes van een M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                    Waar heeft hij die spoilerkes gehaald , van een scootertje? Is dit een soort antenne misschien?

Die V-antenne komt van een limousine ; ) Welke da weetk nie echt meer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                      Die V-antenne komt van een limousine ; ) Welke da weetk nie echt meer..
                      Staat die niet op zowat alle amerikaanse stretch-rommel limos?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skavier007
                        picture00007.jpg

hoorde deze van ver komen
                        Da zijn dus Alfa GT achterlichten e
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• idd was ook al aan het kijken, daar zit serieus wat werk in.

Die 2 focusen zijn ook ferm. Die striping vind ik zelfs goed geslaagd.

Die boomerang is normaal gezien de antenne bij de amerikaanse limo's. bij deze zal het wel show zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            Die boomerang is normaal gezien de antenne bij de amerikaanse limo's. bij deze zal het wel show zijn
                            Is een antenne die gebruikt wordt als TV-ontvanger
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                              Bmw 3 met de motorkap van een M3 en velgjes van een M5.

BMW-verneuker

Comment

• Tis geen M3 motorkap, tis een gewone kap met een bult op gelast.
                                Voor de rest zijn het allemaal bmw onderdelen dus ik zie niet in waarom het een verneuker is. Het is iemand die een bmw tuned met kwaliteits onderdelen. Daarom niet noodzakelijk mijn smaak maar veel mis is er niet mee. De meeste onderdelen worden door uzelf bewierrooks op het juiste model dus met de onderdelen is niet veel mis zou ik zo denken. Er zijn veel ergere gevallen dan dit. Dit is redelijk proper.
                                Kofferspoiler is waarschijnlijk van Zehnder maar is is uit produktie.

Nu smaken verschillen jij moet er niet meer rijden dus je hebt er geen last van. Niet alle vrouwen met een korte rok zijn hoeren

Comment

Tis geen M3 motorkap, tis een gewone kap met een bult op gelast.
                                  Voor de rest zijn het allemaal bmw onderdelen dus ik zie niet in waarom het een verneuker is. Het is iemand die een bmw tuned met kwaliteits onderdelen. Daarom niet noodzakelijk mijn smaak maar veel mis is er niet mee. De meeste onderdelen worden door uzelf bewierrooks op het juiste model dus met de onderdelen is niet veel mis zou ik zo denken. Er zijn veel ergere gevallen dan dit. Dit is redelijk proper.

Nu smaken verschillen jij moet er niet meer rijden dus je hebt er geen last van. Niet alle vrouwen met een korte rok zijn hoeren
                                  Ik vind:
                                  de spoiler gewoon kotslelijk
                                  de voor en achterspoiler totaal niet passen
                                  de uitlaten lelijk
                                  de velgen niet passen op deze auto

Comment

Tis geen M3 motorkap, tis een gewone kap met een bult op gelast.

mmmm... jawel hoor... ook die zonder korte rok trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Ik vind:
                                      de spoiler gewoon kotslelijk
                                      de voor en achterspoiler totaal niet passen
                                      de uitlaten lelijk
                                      de velgen niet passen op deze auto
                                      Basicly ben ik wel akkoord met uw smaak. Tis ook mijn smaak niet. Verneukt vond ik gewoon iets te sterk uitgedrukt. Ikzelf zou het meer niet geslaagd noemen.

Comment

• Dien drie trekt inderdaad op niks ... Die gasten doen altijd zo'n moeite om hun auto op te zetten, witte pinkers alhier, spoilers algunter, terwijl een "standaard" E46 eigenlijk übergeil is:

1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X