Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa

Hé staat die niet in Ternat ? Ik ben daar gisteren 2 keer gepasseerd denk ik.

Comment

• Gisteren in het VTM-nieuws, de mannen van Honda Club België die via Make-A-Wish een klein manneke echt gelukkig gemaakt hebben!

(vanaf minuut 17, wel vandaag kijken denk ik, want da zal straks wel vervangen worden door het nieuws van vandaag)
      Groeten

Btw: link best plakken in Mediaplayer, da werkt precies het beste
      Last edited by ; 09/10/2005, 15:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Me
        Gisteren in het VTM-nieuws, de mannen van Honda Club België die via Make-A-Wish een klein manneke echt gelukkig gemaakt hebben!
        http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Za.asx
        (vanaf minuut 17, wel vandaag kijken denk ik, want da zal straks wel vervangen worden door het nieuws van vandaag)
        Groeten

Btw: link best plakken in Mediaplayer, da werkt precies het beste
        mooi initiatief van de Honda club !, spijtig genoeg gaat de ziekte hiermee niet weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          mooi initiatief van de Honda club !, spijtig genoeg gaat de ziekte hiermee niet weg
          vind k wel mooi van die mannen dat ze dat doen

Comment

Deze stond 2 maand geleden te koop in Torhout .Best wel geslaagd te noemen als je het mij vraagt ,alleen zou ik er niet willen mee rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
              Deze stond 2 maand geleden te koop in Torhout .Best wel geslaagd te noemen als je het mij vraagt ,alleen zou ik er niet willen mee rijden
              Zoals de meeste uitgebouwde wagentjes, ze zijn mooi voor eventjes maar ik verkies toch liever het standaardmodel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                Hé staat die niet in Ternat ? Ik ben daar gisteren 2 keer gepasseerd denk ik.
                Nee, de focus stond niet in Ternat . Hij stond ergens tussen Middelkerke en Oostende.

Comment

• Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaar
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 3 Coupé met knappe velgen!
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
                      Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaar
                      idd die grijze plaatjes zijn heel lelijk, ook de uitlaten zijn niet van de mooiste. Velgen zijn idd bediscusieerbaar maar ik vind ze wel goed staan al zou ik wel iets anders opteren.

Comment

Nee, de focus stond niet in Ternat . Hij stond ergens tussen Middelkerke en Oostende.
                        Achzo, wel dan had die gwn dezelfde lichten wss ..

Comment

Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaar

Waarom zijn zijn spiegels ingeklapt? Nieuwste rage onder de johnny's?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Gewoon omdat die langs een vrij drukke baan geparkeerd stond vermoed ik .. ik zou het ook doen, en dat heeft nu toch eens niets met tuning te maken?

Comment

ik zou het ook doen, en dat heeft nu toch eens niets met tuning te maken?
                              Idd ? En waarom weeral tuners met johnny's gaan vergelijken ?
                              Ok, er zitten er veel tussen, maar je moet niet gaan veralgemenen.

Comment

• Yep, veel wagens klappen toch automatisch de spiegels in, bij afzetten contact. Ik zet mijn spiegels ook altijd toe, als ik ergens parkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                  Ziehier mijn zelfgemaakte smiley, speciaal voor aangelegenheden als deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                    Ziehier mijn zelfgemaakte smiley, speciaal voor aangelegenheden als deze:

1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 206 (Zottegem)

Comment

• vooral zonde van de spoiler en de velgen
                                        de rest valt nog goe mee

Comment

• Spoiler is er idd wel ietske over

Al kunt ge er wel héél goe op picknicke!

Comment

Working...
                                          X