Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Gisteren in het VTM-nieuws, de mannen van Honda Club België die via Make-A-Wish een klein manneke echt gelukkig gemaakt hebben!
(vanaf minuut 17, wel vandaag kijken denk ik, want da zal straks wel vervangen worden door het nieuws van vandaag)
Groeten
Btw: link best plakken in Mediaplayer, da werkt precies het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MeGisteren in het VTM-nieuws, de mannen van Honda Club België die via Make-A-Wish een klein manneke echt gelukkig gemaakt hebben!
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Za.asx
(vanaf minuut 17, wel vandaag kijken denk ik, want da zal straks wel vervangen worden door het nieuws van vandaag)
Groeten
Btw: link best plakken in Mediaplayer, da werkt precies het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyDeze stond 2 maand geleden te koop in Torhout .Best wel geslaagd te noemen als je het mij vraagt ,alleen zou ik er niet willen mee rijden
Comment
-
Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaarBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6Niet echt lelijk maar opvallen doet die wel! Alleen de grijze plaatjes boven de uitlaten vind ik niet passen, en de velgen zijn ook bediscussieerbaar
Waarom zijn zijn spiegels ingeklapt? Nieuwste rage onder de johnny's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakWaarom zijn zijn spiegels ingeklapt? Nieuwste rage onder de johnny's?
Comment
Comment