Da's toch de Focus RS in Amerika?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanibumper lijkt me voor allesbehalve dan voor golf voorbestemd. net zoals de kofferspoiler. Dat is gewoon een spoiler voor een sedan op een hatchback
man man, je hebt echt wel coole mensen op deze bol lopen
Comment
-
als ik dat hier zo allemaal lees vind ik dat de tuners hier serieus belachelijk gemaakt worden door enkele tieners die net uit hun pampers zijn .
en zoals er hier eerder gezegd hebben " als het geen porsches , bmw's of mercedessen zijn "dan telt het niet mee .
lang leve de tuners !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BLACKMAGICzoals er hier eerder gezegd hebben " als het geen porsches , bmw's of mercedessen zijn "dan telt het niet mee
Just kidding ...Elk zijn goesting, en in een kort berichtje is het soms aanlokkelijk om wat overdreven te reageren !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexDat is waar, maar dat wil nog niet zeggen dat ge uw Golf moet ombouwen naar een Porsche hè
Just kidding ...Elk zijn goesting, en in een kort berichtje is het soms aanlokkelijk om wat overdreven te reageren !
Comment
-
Comment
-
Comment
-
22222222222Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev.1111111111111111991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
als we dan toch over golfjes beginnen..
In antwerpen (zijstraat van de Jan van Rijswijcklaan, en een nogal drukke.. Er rijden bussen door enzo) staat altijd een Golfje GTi geparkeerd met standaard velgjes van de GTi, maar die zijn precies verchroomd ofzo, en dan met die zwarte lak is da echt wel.. Echt wel sjiek, iemand die ook al opgemerkt? Telkens ik er langs kom vergeet ik het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69als we dan toch over golfjes beginnen..
In antwerpen (zijstraat van de Jan van Rijswijcklaan, en een nogal drukke.. Er rijden bussen door enzo) staat altijd een Golfje GTi geparkeerd met standaard velgjes van de GTi, maar die zijn precies verchroomd ofzo, en dan met die zwarte lak is da echt wel.. Echt wel sjiek, iemand die ook al opgemerkt? Telkens ik er langs kom vergeet ik het
specifieer ns. golf 3 of 4? waar staat die ergens?
Comment
Comment