Was er op paasmaandag een grote meeting misschien ? Ik heb kolonnes en kolonnes tuningkarren gezien ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeEr waren die dag verschillende grote meetings
Er zat wel wat leuks tussen, het was tuning van het betere genre.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk vind het wel knap gedaan hoor! Kom dat eens tegen!
Er rijden tal van getunede wagens rond van eigenaars met slechte smaak, maar dit is gewoon hemels1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaGisteren deze gezien. Hopelijk is het geen echte M3, maar ik vermoed van niet. Mooi is hij toch niet met zo'n E46 bumper. Ook de booskijkers zijn ongelukkig gekozen, deze hier heeft precies trotogen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenwow vette kar! alleen het rode gaas zou zwart moeten zijn en die koplamp"spoilers" zoals ze noemen moeten eraf en vervangen worden door echte booskijkers1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Knappe E met BBS CH:
Op de achteruit stond: 'Senna on board' (mss z'n kleine)Bijgevoegde Bestandennls2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickVette kar?? 100000000000x liever die Berlingo, die is tenminste deftig
Comment
-
Best knap,al hoort er shadowline hoogglans en een M sportpakket bij.Last edited by Bert; 23/04/2006, 14:04.
Comment
-
Zeer mooi !!!
Gisteren in Knokke, een 730d met (veel te kleine) chromé wielen
En vanmorgen deze Booster-babe met haar 190d met vier uitlaten
We stonden twee lichten verder naast elkaar, ze was continu aan het revven, dus ik heb maar eens een sprintje gewaagd ... Toen ik optrok en op het einde van mijn eerste versnelling kwam, had zij al twee keer moeten schakelen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment