Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
    En deze zag ik vandaag, 5 tuningbakskes bij elkaar .

Ik begin alvast met de mooiste die er stond:

bedankt voor het complimentje, is namelijk mijn wagen.

wat ik natuurlijk minder vind is de reactie van carlito
    precies ni veel verstand van tuning (cleaning) eh makker
    maja kga me der ni verder kwaad in maken want heb gehoord da hier veel van die anti tuners zitte ...

@ cult: thanks for the support man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cult
      Nog nooit van AIRRIDE gehoord man!!!
      Is dat niet verboden ?

Comment

Ik ken de eigenaar van de Golf 5.
        Wanneer hij aan die wagen begint???

Man,kijk is GOED!!!
        Er is meer aan gedaan dan je denkt!!!

Dommerik
        Lees eens goed wat er staat

Men zegt dat "een" golf V mooi te tunen valt. Omdat ik er nog geen enkele heb gezien die mooi getuned is, vraag ik mezelf af wanneer ze eens gaan beginnen met golf V mooi te tunen.

En omdat het verboden is te schelden, ga ik het houden op een zinnetje die veel kindjes ook gebruiken. "Al wat je zegt ben je zelf"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert_golfv

maja kga me der ni verder kwaad in maken want heb gehoord da hier veel van die anti tuners zitte ...

ik had het ook niet op u wagen he "makker"
          En je bent al in hetzelfde bedje ziek als cult. niet lezen wat er staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
            Celica in de Toyota f1 kleuren .

DIT vind ik heel erg mooi. Ik vraag mij af waarom niet meer mensen dit doen. Ik vind deze echt geslaagd. Hij is wel'getuned', maar op ene beschaafde manier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
              Is dat niet verboden ?
              vloeken mag ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert_golfv

Om eerlijk te zijn, ik vind de velgen niet mooi. Op de rest valt geen commentaar te geven. Ik ben een van die mensen die graag de remschijven en klauwen ziet, dus liever voor een sportievere uitstraling gaat. Maar meningen daaromtrent kunnen enorm verschillen.

Comment

vloeken mag ook niet
                  Iemand vermoorden ook niet... ga je daarom iemand die vloekt en iemand die iemand anders vermoord even zwaar veroordelen?

Comment

Waarom lachwekkend??

Omdat hij zo hoog staat???

Pfffffffffffffff
                    Ja, maar het blijft belachelijk
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Waarom lachwekkend??

Omdat hij zo hoog staat???

Pfffffffffffffff

Is 't dan ni de bedoeling dat dieje tege de grond zakt als 'em stil sta en omhoog komt als 'em rijdt?

Comment

vloeken mag ook niet
                        Staat dat ook al in de wetgeving

Comment

• jongens jongens jongens!!!! ik kan hier maar 1 ding op zeggen!!! als je niks van tuning kent dan kan je beter je mond houden en wat mag of niet mag omtrend tuning dat zal de keuring wel uitmaken ja!!! ik kan wel zeggen dat cult meer ervaring ed met tuning heeft dan ieder die hier zijn mond open doet ik inclusief!!!

geef dan ook geen comment op iets dat je ni kent of lach iets ni uit als je ni weet wat of hoe ik kan u wel zeggen dat ik voor dit forum deze nickname expres gekozen heb want je bent een bende onwetende nietsnutten!!!

MVG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
                            jongens jongens jongens!!!! ik kan hier maar 1 ding op zeggen!!! als je niks van tuning kent dan kan je beter je mond houden en wat mag of niet mag omtrend tuning dat zal de keuring wel uitmaken ja!!! ik kan wel zeggen dat cult meer ervaring ed met tuning heeft dan ieder die hier zijn mond open doet ik inclusief!!!

geef dan ook geen comment op iets dat je ni kent of lach iets ni uit als je ni weet wat of hoe ik kan u wel zeggen dat ik voor dit forum deze nickname expres gekozen heb want je bent een bende onwetende nietsnutten!!!

MVG

Leestekens gebruiken wij nietsnutten anders wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                              ale is wel tof dat je jezelf nietsnut noemt!!! ik kan me ni voorstellen dat ik dat ooit gezegd heb maar ja zelfkennis is een grote deugd he!!!

Comment

jongens jongens jongens!!!! ik kan hier maar 1 ding op zeggen!!! als je niks van tuning kent dan kan je beter je mond houden en wat mag of niet mag omtrend tuning dat zal de keuring wel uitmaken ja!!! ik kan wel zeggen dat cult meer ervaring ed met tuning heeft dan ieder die hier zijn mond open doet ik inclusief!!!

MVG
                                ik betreur het ook da ons forum redelijk antituning-minded is. maar ge moogt ni iedereen over dezelfde kam scheren.

en om dan EXPRES zo nen belachelijke account aan te maken, ALLEEN om hier ns ff uw gedacht te komen zeggen...... getuigt van ni veel volwassenheid, hé.

Comment

Zwijg nietsnut!

Btw, hoe noem je die mensen die tijd hebben om een account aan te maken speciaal om even 1 postje te doen, en dus eigenlijk niets beter te doen hebben...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                                    ik betreur het ook da ons forum redelijk antituning-minded is. maar ge moogt ni iedereen over dezelfde kam scheren.

en om dan EXPRES zo nen belachelijke account aan te maken, ALLEEN om hier ns ff uw gedacht te komen zeggen...... getuigt van ni veel volwassenheid, hé.
                                    daar heb je idd een punt, maar dat noemen ze dan ook weer met hulpmiddelen u standpunt tot uitting brengen!!! Ik ben al blij dat er hier toch een aantal mensen weten dat het hier enorm antituning is. mss kan je dan beginnen met oftewel over onwetende dingen eerst uitleg te vragen voordat je comment geeft, anders gewoon je comment voor jezelf houden en zo jezelf ni in een belachelijke of moeilijke situatie brengen!!! Wat ook kan helpen is gewoon deze zo goed als hele antitunning gedoe sluiten want als je echte tuners kent dan weet je wel beter, maar ja dan zijn we terug aant punt van wat ist verschil tss tuners en tjoeners he!!!

MVG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                      Zwijg nietsnut!

Btw, hoe noem je die mensen die tijd hebben om een account aan te maken speciaal om even 1 postje te doen, en dus eigenlijk niets beter te doen hebben...?
                                      die mag je van mij part noemen wat je wil. wat ik wil duidelijk maken is dat jullie eens moeten beseffen dat ieder zijn hobby gerespecteerd moet worden en dat door sommige hun uitleg hier onze hobby scheef bekeken word!!! je bent ervoor of je bent er tegen!! maar this ni omdat je ergens tegen bent dat je dan die of dat moet gaan opblazen terwijl je zelf nog ni weet hoe alles juist in elkaar zit!!!

MVG

Comment

Nederlandse spelling en leestekens behoren niet tot de vereisten van tjoener, denk dat het daardoor komt.

Enkel een grote bek opzetten, omdat hun krel niet door de keuring raakt, want de wet lezen: ho maar dat doen we toch niet hoor.

Comment

die mag je van mij part noemen wat je wil. wat ik wil duidelijk maken is dat jullie eens moeten beseffen dat ieder zijn hobby gerespecteerd moet worden en dat door sommige hun uitleg hier onze hobby scheef bekeken word!!! je bent ervoor of je bent er tegen!! maar this ni omdat je ergens tegen bent dat je dan die of dat moet gaan opblazen terwijl je zelf nog ni weet hoe alles juist in elkaar zit!!!

MVG
                                          Waarom zijn het altijd degene die het luidst roepen waarmee al de rest vereenzelvigd wordt (Tuners hebben in dat opzicht hetzelfde probleem als dit forum...). De forumleden staan hier (al dan niet onterecht) zeer kritisch tegenover tuning. En je hebt 100% gelijk dat er soms overdreven gereageerd wordt op een wagen. Maar als de tuning-gemeenschap steeds weer accounts aanmaakt waarin ze heel het forum voor het vuil van de straat gaan uitschelden... dan gaan ze niet snel van hun imago van agressieve Johnnies afgeraken. Wat best wel spijtig is want in de Tuning-wereld zijn er zaken die ik graag zie, maar nooit aan mijn auto zou doen net omwille van dat imago.

Comment

Working...
                                          X