Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
ale is wel tof dat je jezelf nietsnut noemt!!! ik kan me ni voorstellen dat ik dat ooit gezegd heb maar ja zelfkennis is een grote deugd he!!!
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
jongens jongens jongens!!!! ik kan hier maar 1 ding op zeggen!!! als je niks van tuning kent dan kan je beter je mond houden en wat mag of niet mag omtrend tuning dat zal de keuring wel uitmaken ja!!! ik kan wel zeggen dat cult meer ervaring ed met tuning heeft dan ieder die hier zijn mond open doet ik inclusief!!!
geef dan ook geen comment op iets dat je ni kent of lach iets ni uit als je ni weet wat of hoe ik kan u wel zeggen dat ik voor dit forum deze nickname expres gekozen heb want je bent een bende onwetende nietsnutten!!!
die mag je van mij part noemen wat je wil. wat ik wil duidelijk maken is dat jullie eens moeten beseffen dat ieder zijn hobby gerespecteerd moet worden en dat door sommige hun uitleg hier onze hobby scheef bekeken word!!! je bent ervoor of je bent er tegen!! maar this ni omdat je ergens tegen bent dat je dan die of dat moet gaan opblazen terwijl je zelf nog ni weet hoe alles juist in elkaar zit!!!
MVG
Ik heb niks tegen tuning op zich, maar ik ben er geen fan van. En als je je wagen gaat tunen val je op en krijg je voor en tegenstanders. Daar moet je maar mee leren leven.
Wat is trouwens tuning? Ik vind het ook belachelijk van andere velgen op een auto te steken ook al zijn ze dan OEM.
Mensen die hier voor tuning zijn krijgen al is tegenwind, net als mensen die voor het milieu zijn, net als wielertoeristen en ga zo maar door. Het is enkel zaak om op een gefundeerde en beleefde manier te wijzen op eventuele onwaarheden.
PMMke is hier een zeer gewaardeerd gebruiker ook al is hij een tuner.
Waarom zijn het altijd degene die het luidst roepen waarmee al de rest vereenzelvigd wordt (Tuners hebben in dat opzicht hetzelfde probleem als dit forum...). De forumleden staan hier (al dan niet onterecht) zeer kritisch tegenover tuning. En je hebt 100% gelijk dat er soms overdreven gereageerd wordt op een wagen. Maar als de tuning-gemeenschap steeds weer accounts aanmaakt waarin ze heel het forum voor het vuil van de straat gaan uitschelden... dan gaan ze niet snel van hun imago van agressieve Johnnies afgeraken. Wat best wel spijtig is want in de Tuning-wereld zijn er zaken die ik graag zie, maar nooit aan mijn auto zou doen net omwille van dat imago.
daar heb je een heel goed punt!!! we worden vergeleken met johnny's en wrm omdat de tjoeners hun auto een beetje veranderen en met veel lawaai en snelheid door de straten vliegen!!! tuners daar en tegen hebben zoveel respect voor hun wagen en hun geleverdewerk, en al zoveel geld in hun wagen gestoken dat ze zeker ni te snel zullen rijden en onozel zullen rijden want elke klein detailke aan hun wagen kost enorm veel geld!!! dat is het onderscheid dat je als buitenstaander zou moeten kunnen maken, het verschil tss tjoeners en tuners!!! om terug te komen op dat account gedoe, als we onze mening hier niet kompen verkondigen dan zullen jullie nooit weten wat het verschil is en zullen jullie (niet iederen) altijd onrespectvol naar ons omkijken.
dit is hetzelfde gevecht dat wij nu moeten leveren als alochtonen alleen hebben wij nog geen politieke partyen ed.
Ik heb niks tegen tuning op zich, maar ik ben er geen fan van. En als je je wagen gaat tunen val je op en krijg je voor en tegenstanders. Daar moet je maar mee leren leven.
Wat is trouwens tuning? Ik vind het ook belachelijk van andere velgen op een auto te steken ook al zijn ze dan OEM.
Mensen die hier voor tuning zijn krijgen al is tegenwind, net als mensen die voor het milieu zijn, net als wielertoeristen en ga zo maar door. Het is enkel zaak om op een gefundeerde en beleefde manier te wijzen op eventuele onwaarheden.
PMMke is hier een zeer gewaardeerd gebruiker ook al is hij een tuner.
Pmmke begint dan ook niet te schelden op iedereen die iets verkeerd over tuning zegt.
Nederlandse spelling en leestekens behoren niet tot de vereisten van tjoener, denk dat het daardoor komt.
Enkel een grote bek opzetten, omdat hun krel niet door de keuring raakt, want de wet lezen: ho maar dat doen we toch niet hoor.
Krel??? sorry maar ik durf met een grote mond verkondigen dat onze wagens veiliger zijn dan de uwe. als jij de wet nog nooit overtreden hebt dan heb je recht van praten anders heb ik liever dat je je commentaar dat tot niets leid voor jezelf houd!!!
trouwens mijn kaart ziet even groen als de uwe zenne!!!
daar heb je een heel goed punt!!! we worden vergeleken met johnny's en wrm omdat de tjoeners hun auto een beetje veranderen en met veel lawaai en snelheid door de straten vliegen!!! tuners daar en tegen hebben zoveel respect voor hun wagen en hun geleverdewerk, en al zoveel geld in hun wagen gestoken dat ze zeker ni te snel zullen rijden en onozel zullen rijden want elke klein detailke aan hun wagen kost enorm veel geld!!! dat is het onderscheid dat je als buitenstaander zou moeten kunnen maken, het verschil tss tjoeners en tuners!!! om terug te komen op dat account gedoe, als we onze mening hier niet kompen verkondigen dan zullen jullie nooit weten wat het verschil is en zullen jullie (niet iederen) altijd onrespectvol naar ons omkijken.
dit is hetzelfde gevecht dat wij nu moeten leveren als alochtonen alleen hebben wij nog geen politieke partyen ed.
MVG
Ik volg je standpunt helemaal, hopelijk zullen er zoveel mogelijk tjoeners wegvallen, en echte tuners bijkomen en zullen ze ooit volledig aanvaard worden door de maatschappij. Wel een kleine tip voor volgende keer: Begin niet met heel het forum nietsnutten te noemen... dat geeft een slechte eerste indruk.
Krel??? sorry maar ik durf met een grote mond verkondigen dat onze wagens veiliger zijn dan de uwe. als jij de wet nog nooit overtreden hebt dan heb je recht van praten anders heb ik liever dat je je commentaar dat tot niets leid voor jezelf houd!!!
trouwens mijn kaart ziet even groen als de uwe zenne!!!
En hoeveel uur heb je nodig gehad om alle rommel van je wagen te zwieren voor je naar de keuring ging om je groen papier te houden? Zeggen dat het veiliger is dan wat er hier staat, ik zou het ten zeerste betwijfelen, ik heb al tenminste geen kans om mezelf vast te rijden op een verkeersdrempel en ik hoef er ook de andere weggebruikers niet te hinderen door er schuin aan 5 per uur op te rijden. Ik heb zeker niets tegen deftige tuning, maar daar rommel op zwieren zoals airride en om ter meeste bling bling vind ik gewoonweg belachelijk. Maar soite, back on topic hier zou ik zo zeggen.
Pmmke begint dan ook niet te schelden op iedereen die iets verkeerd over tuning zegt.
neen ik ook ni, maar het word eens groot tijd dat als je tegenstander bent wat volledig je eigen keus is, je ook respect kan tonen. als je tegenstander bent van vissen dan ga je toch ook ni die mens gaan viseren he omdat hij graag vist!!! respect tonen voor iemand anders zijn levenstyl of nationaliteit is een grote gunst!!!
Tuned-Belgium For Kids? Het niveau van tb ligt wel een serieus pakske lager dan hier hoor. Ik houd het daar geen 5 minuten meer uit, zo erg is het daar.
En altijd hetzelfde zinneke...kennis hebben van tuning? Ik heb het al eens gezegd, om een optisch gestylede auto mooi of lelijk te vinden moet je geen kennis van tuning hebben. En aangezien je hier niet op een tuningforum zit is de kans groot de de meerderheid een getunede auto lelijk vindt.
En hoeveel uur heb je nodig gehad om alle rommel van je wagen te zwieren voor je naar de keuring ging om je groen papier te houden? Zeggen dat het veiliger is dan wat er hier staat, ik zou het ten zeerste betwijfelen, ik heb al tenminste geen kans om mezelf vast te rijden op een verkeersdrempel en ik hoef er ook de andere weggebruikers niet te hinderen door er schuin aan 5 per uur op te rijden. Ik heb zeker niets tegen deftige tuning, maar daar rommel op zwieren zoals airride en om ter meeste bling bling vind ik gewoonweg belachelijk. Maar soite, back on topic hier zou ik zo zeggen.
Tuned-Belgium For Kids? Het niveau van tb ligt wel een serieus pakske lager dan hier hoor. Ik houd het daar geen 5 minuten meer uit, zo erg is het daar.
En altijd hetzelfde zinneke...kennis hebben van tuning? Ik heb het al eens gezegd, om een optisch gestylede auto mooi of lelijk te vinden moet je geen kennis van tuning hebben. En aangezien je hier niet op een tuningforum zit is de kans groot de de meerderheid een getunede auto lelijk vindt.
en dat is je recht. maar vind je het dan terecht dat als je iets lelijk vind dat je die mens moet uitlachen of gaan afbreken. ik vind een gele broek lelijk dus iedereen die een gele broek draagt moet ik uitschelden en eventueeel wat rammel verkopen he!!
Ben ook niet voor tjoening!Wel voor tuning!Kan soms heel knap zijn @ Pirre.ge moet u zo niet opwinden!das slecht voor hart en bloedvaten! ge kunt gij wel bezigzitten op die mensen.Maar zelf ben je ook niet zuiver......
Het idee dat iedereen die met een auto rondbolt waar iets aan veranderd is een Johnny is,is belachelijk en kortzichtig!
Ben ook niet voor tjoening!Wel voor tuning!Kan soms heel knap zijn @ Pirre.ge moet u zo niet opwinden!das slecht voor hart en bloedvaten! ge kunt gij wel bezigzitten op die mensen.Maar zelf ben je ook niet zuiver......
Het idee dat iedereen die met een auto rondbolt waar iets aan veranderd is een Johnny is,is belachelijk en kortzichtig!
dank u!! en dat is niet alleen met tuning maar met alles zo.
Ik heb nergens de overdreven snelheid aangehaald. Je kan er ook zo de auto 5 rommel tjoeners uithalen, die met hun krel tegen 100 door bebouwde kom scheuren en de mensen die met tuning hun wagen deftig hebben willen maken en hier veel geld in gestoken hebben, die zie je meestal de snelheid wel respecteren. Dat van die verkeersdrempels is gewoon storend. En het laatste regeltje van je redenering, ik zie daar het relevante tot dit topic niet van in, laat staan wat dit met mij te maken zou hebben.
Ik heb nergens de overdreven snelheid aangehaald. Je kan er ook zo de auto 5 rommel tjoeners uithalen, die met hun krel tegen 100 door bebouwde kom scheuren en de mensen die met tuning hun wagen deftig hebben willen maken en hier veel geld in gestoken hebben, die zie je meestal de snelheid wel respecteren. Dat van die verkeersdrempels is gewoon storend. En het laatste regeltje van je redenering, ik zie daar het relevante tot dit topic niet van in, laat staan wat dit met mij te maken zou hebben.
maar mhr ik ben geen roker, dus als er ergens mensen roken is dat ook storend voor mij. maar ik ga toch ni die mensen gaan uitschelden ed omdat zij roken en ik ni. ieder heeft zijn eigen manier van leven en probeer dat gewoon te respecteren!!
ik had dat laatste regeltje niet specifiek op u bedoeld maar gewoon om aan te tonen wat onvoordraagzaamheid al in deze wereld al tot gevolgen heeft gehad.
Comment