Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
    306 in een zeer gewaagd kleurtje . Zeker niet mis!

Dit is mijn wagen!!! en die andere wagens di er toen ook getrokken zijn dat zijn vrienden en mede tuners en het is omdat die daar ten onrechte belachelijk gemaakt en bekritiseerd worden dat ik hier nu mezelf en mijn vrienden kom vertegenwoordigen!!

MVG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
      Dit is mijn wagen!!! en die andere wagens di er toen ook getrokken zijn dat zijn vrienden en mede tuners en het is omdat die daar ten onrechte belachelijk gemaakt en bekritiseerd worden dat ik hier nu mezelf en mijn vrienden kom vertegenwoordigen!!

MVG

Right!

Ik vind'm mooi maar overdone

Tot zover mijn mening.

Comment

ik durf met een grote mond verkondigen dat onze wagens veiliger zijn dan de uwe.
        Ik zie duidelijk het verband tussen een verhoogde voetgangerveiligheid en het uitrusten van je wagen met spoilers waar een -om maar iets te zeggen- BMW V12 LMR maar van kan dromen.
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben fan van het model, de kleur en de velgen.

Maar daar blijft het ook bij voor mij.

Comment

neen ik ook ni, maar het word eens groot tijd dat als je tegenstander bent wat volledig je eigen keus is, je ook respect kan tonen. als je tegenstander bent van vissen dan ga je toch ook ni die mens gaan viseren he omdat hij graag vist!!! respect tonen voor iemand anders zijn levenstyl of nationaliteit is een grote gunst!!!
            Eh ... steek eens je hand in eigen boezem, alsjeblieft ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik ben fan van de schuurspons-tuning.

oh sorry, 't is matte verf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                TeTN

Comment

Ik zie duidelijk het verband tussen een verhoogde voetgangerveiligheid en het uitrusten van je wagen met spoilers waar een -om maar iets te zeggen- BMW V12 LMR maar van kan dromen.
                  onze wagens zijn veiliger voor onszelf!! voor voetgangers kan ik enkel maar zeggen of je nu met onze wagen of met een originele een voetganger zou aanrijden de letsels die men er aan overhoud zullen kwassie hetzelfde zijn!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert_golfv
                    bedankt voor het complimentje, is namelijk mijn wagen.

wat ik natuurlijk minder vind is de reactie van carlito
                    precies ni veel verstand van tuning (cleaning) eh makker
                    maja kga me der ni verder kwaad in maken want heb gehoord da hier veel van die anti tuners zitte ...

@ cult: thanks for the support man
                    Kvind uwe golf wel knap gedaan, alleen zijn de velgen niet mijn stijl. Van mijn part mochten daar gewonere velgen op, de bodykit is wel knap

Comment

ik heb respect voor mensen die tegenstander zijn van tuning. want anders had ik hier nu ni zo aant praten geweest he. ach ieder zijn mening he

Comment

onze wagens zijn veiliger voor onszelf!! voor voetgangers kan ik enkel maar zeggen of je nu met onze wagen of met een originele een voetganger zou aanrijden de letsels die men er aan overhoud zullen kwassie hetzelfde zijn!!!
                        is kwassie de broer van bassie?

over die bewering heb ik ernstige twijfels. jullie bumpers steken liefst naar zoveel mogelijk kanten uit, en dat is iets wat volgens mij de veiligheid niet echt bevordert. heb je toevallig foto's met dummies en de bijbehorende testresultaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                          ik ben fan van de schuurspons-tuning.

oh sorry, 't is matte verf.
                          dat is ieder zijn smaak he makker!!!
                          ieder heeft een eigen mening. sommige vinden iets mooi andere dan weer niet. maar this gewoon de manier waarop je je mening uit die respectvoller mag zijn.

Comment

In welke zin zijn ze veiliger voor jezelf?
                            Heb je FIA-gekeurde Veiligheidskooi en 6-puntsgordels erinzitten?

Comment

ik heb respect voor mensen die tegenstander zijn van tuning. want anders had ik hier nu ni zo aant praten geweest he. ach ieder zijn mening he
                              Ik zie het duidelijk, je zit hier te roepen, met uitroeptekens te zwaaien, forumleden te verwijten voor vanalles en nog wat ...

Als je hier je gedacht op een rustige manier komt zeggen is er geen enkel probleem, je moet niet altijd beginnen roepen om je mening te verkondigen
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                is kwassie de broer van bassie?

over die bewering heb ik ernstige twijfels. jullie bumpers steken liefst naar zoveel mogelijk kanten uit, en dat is iets wat volgens mij de veiligheid niet echt bevordert. heb je toevallig foto's met dummies en de bijbehorende testresultaten?
                                als een voetganger tegen onze bumpers aankomt scheurt onze bumper bijna onmiddelijk omdat het poly is. jullie bumpers zijn uit plastik dus wat gaat de grootste inpakt zijn denk je??? heb jij toevallig testen en foto's ed van jouw wagen ten op zichte van voetgangers???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  In welke zin zijn ze veiliger voor jezelf?
                                  Heb je FIA-gekeurde Veiligheidskooi en 6-puntsgordels erinzitten?
                                  dat is een onnodige opmerking want onze gordels en steunbalken ed zijn dezelfde als de uwe. ik bedoel vooral kwa baanligging ed.

Comment

• mja maar het polyester zal wel rapper scheuren.

ach smaken en kleuren verschillen. zolang het in de lijn van de wagen ligt is het mooi in mijn ogen.
                                    Sobere tuning dus. Geen 5 vuistdikke uitlaten en hoornen en dergelijke.
                                    Kmoet zeggen kheb ook zo'n periode gehad, maar je groeit daar wel uit.

nu volstaat een mooie velg met goede verlaging voor mij. Eventueel nog een spoiler.
                                    maar ik snap niet wat voor rel jullie eigenlijk houden?
                                    Jullie bakken staan toch in he tjuiste topic? Ze staan bij "getunende wagen gezien?" en niet bij "afgrijselijke tuning"
                                    Foto's die hier geplaatst worden zijn meestal uit respect

Comment

als een voetganger tegen onze bumpers aankomt scheurt onze bumper bijna onmiddelijk omdat het poly is. jullie bumpers zijn uit plastik dus wat gaat de grootste inpakt zijn denk je??? heb jij toevallig testen en foto's ed van jouw wagen ten op zichte van voetgangers???
                                      Euhm. Onze espace is van polyester. Dat versplinterd en komt overal inzitten omdat het vlijmscherp is

De standaardbumpers op wagens zijn van plooibaar materiaal, dat niet zou moeten scheuren. Er worden speciale testen op gedaan om ze voetgangervriendelijk te maken.
                                      Voor de officiele testen: http://www.euroncap.com/

Comment

Ik zie het duidelijk, je zit hier te roepen, met uitroeptekens te zwaaien, forumleden te verwijten voor vanalles en nog wat ...

Als je hier je gedacht op een rustige manier komt zeggen is er geen enkel probleem, je moet niet altijd beginnen roepen om je mening te verkondigen
                                        uitroeptekens is mijn vervanger van een . en als jij hier ergens één topic van mij terug vind waar ik forumlid iets verwijt dan ben je eeen echt krak!! ik vertel mijn mening zonder iemand uit te lachen en dat is de meeste hun probleem hier!!

Comment

dat is een onnodige opmerking want onze gordels en steunbalken ed zijn dezelfde als de uwe. ik bedoel vooral kwa baanligging ed.
                                          Ah, dus jou 306 ligt beter op de baan dan een stock-306?

Comment

Working...
                                          X