Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsuitroeptekens is mijn vervanger van een . en als jij hier ergens één topic van mij terug vind waar ik forumlid iets verwijt dan ben je eeen echt krak!! ik vertel mijn mening zonder iemand uit te lachen en dat is de meeste hun probleem hier!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsuitroeptekens is mijn vervanger van een . en als jij hier ergens één topic van mij terug vind waar ik forumlid iets verwijt dan ben je eeen echt krak!! ik vertel mijn mening zonder iemand uit te lachen en dat is de meeste hun probleem hier!!Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsik kan u wel zeggen dat ik voor dit forum deze nickname expres gekozen heb want je bent een bende onwetende nietsnutten!!!
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoEuhm. Onze espace is van polyester. Dat versplinterd en komt overal inzitten omdat het vlijmscherp is
De standaardbumpers op wagens zijn van plooibaar materiaal, dat niet zou moeten scheuren. Er worden speciale testen op gedaan om ze voetgangervriendelijk te maken.
Voor de officiele testen: http://www.euroncap.com/
mnr je bent onnodige argumentatie's aant zoeken want als ze tegen u licht aankomt en die springt kapot dat is ook vlijmscherp!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsDit is mijn wagen!!! en die andere wagens di er toen ook getrokken zijn dat zijn vrienden en mede tuners en het is omdat die daar ten onrechte belachelijk gemaakt en bekritiseerd worden dat ik hier nu mezelf en mijn vrienden kom vertegenwoordigen!!
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Moet ik het dan nogmaals quoten dat jij ons in uw eerste post reeds uitmaakt voor een bende nietsnutten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsale vooruit mijn peugeot is van metaal en aluminium enkel de bumpers van polyster!!!
mnr je bent onnodige argumentatie's aant zoeken want als ze tegen u licht aankomt en die springt kapot dat is ook vlijmscherp!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoMijn licht springt niet kapot dat is een van de eisen van de crashbestendigheid en veiligheid bij homologatie van een nieuwe wagen
het licht van de citroen BX die ik langs voor geramd heb lag anders mooi in stukken.
en het licht van de clio was ook stuk na contact met het reservewiel van een pajero.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsalle toon mij die post dan eens??? er is reactie opgekomen met als antwoord dat ze zichzelf als nietsnut aanzien blijkbaar. ik heb dat nooit gezegdt dat is iets wat je zelf interpretteerd he
Met een antwoord als dit weet ik al genoeg.
Ik ga me dan ook niet verder bemoeien in deze zaak, t'is het me niet waard.
Comment
-
WAARSCHUWING
Veel woorden maak ik er niet meer aan vuil, sommigen zullen het wel merken als het zover is.
Dat is de énigste waarschuwing, aan jullie om te beslissen.
Wat betreft de personen die zich hier enkel geregistreerd hebben om hemel & aarde te bewegen als pleiter pro tuning (alle vormen), ik geef jullie het advies om terug naar de tuningspecifieke fora te vertrekken. Wij zijn een algemeen forum en "aftermarket aanpassingen & individualisering" zijn een randverschijnsel bij ons. En het blijft een bron van onderlinge ergernis, blijkbaar. Daar moeten we toch nog eens naar kijken.
Aan iedereen;
Zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGik ben een echte krak
Bedankt je hebt nu aangehaald waar ik op aant wachten was. je bent nu anders dan ik dus ik moet je uitmaken en niet meer respecteren??
Comment
-
TB for kids zegt eigenlijk wat er op mijn lever ligt (en wat een van de hoofdredenen is dat ik niet zo vaak meer post op dit forum).
Zonder te veralgemenen : de meesten van jullie breken gewoon alles af wat niet OEM is en veranderd is aan een wagen. Ik lees hier zoveel onzin in dit topic...
Frankie, sta me toe een citaat van je te gebruiken :
"Als je van iets niets kent, hou dan je waffel."
Ik kan er gerust mee leven dat je iets tegen tuning hebt, maar fundeer je mening een beetje aub. Met reacties als die wagen is totaal mijn smaak niet ga je veel verder komen dan zitten roepen : wat een krel, daarmee raak je zeker niet gekeurd.
Ik ben blij dat hier eindelijk eens iemand durft zeggen wat ook ik denk, zonder daarvoor al te hard gaan schelden.
O ja, ik risceer nu waarschijnlijk wel een reactie van de mods ofzo, maar ik ga het nu eens niet laten :
@ Pirre : je mag zelf ook beleefd blijven hoor! Jouw replies in dit soort topics doen me soms echt walgen. Zonder nu te gaan schelden hé (dat doe ik niet..), waarom moet je alles zo negatief opvatten? Ga eens ruimer denken...
En nog een ding : 't is hier een AUTOFORUM en geen TAALFORUM, wat inhoudt dat een taalfoutje wel door de beugel kan zeker? Niet iedereen kan even correct de Nederlandse taal hanteren..
Just my 2 cents...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanineen
het licht van de citroen BX die ik langs voor geramd heb lag anders mooi in stukken.
en het licht van de clio was ook stuk na contact met het reservewiel van een pajero.
Ik mag zo hard tegen het licht van de espace schoppen als ik wil, dat scheurt enkel, dat springt niet kapot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVeel woorden maak ik er niet meer aan vuil, sommigen zullen het wel merken als het zover is.
Wat betreft de personen die zich hier enkel geregistreerd hebben om hemel & aarde te bewegen als pleiter pro tuning (alle vormen), ik geef jullie het advies om terug naar de tuningspecifieke fora te vertrekken. Wij zijn een algemeen forum en "aftermarket aanpassingen & individualisering" zijn een randverschijnsel bij ons. En het blijft een bron van onderlinge ergernis, blijkbaar. Daar moeten we toch nog eens naar kijken.
Aan iedereen;
Had het dus met andere woorden nog niet gelezen en zal er ook niet verder op ingaan.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVeel woorden maak ik er niet meer aan vuil, sommigen zullen het wel merken als het zover is.
Aan iedereen;
met vriendelijke dank
Comment
-
Het probleem is dat mensen nu eenmaal een mening hebben en deze ook willen uiten, de ene al wat discreter dan de andere.
Dat er hier op dit forum leden zijn die nogal sceptisch tegenover tuning staan is ook heel normaal, dit is (in essentie) een autoforum en dus geen tuningforum.
Persoonlijk vindt ik de meeste tuning wel kunnen, al ben ik zelf niet zo voor "overdreven" tuning (niet dat ik het niet kan appreciëren maar omdat het in sommige gevallen niet praktisch en soms ook niet verantwoord vindt).
Voor de rest sluit ik mij aan bij tuscani:
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanimaar ik snap niet wat voor rel jullie eigenlijk houden?
Jullie bakken staan toch in he tjuiste topic? Ze staan bij "getunende wagen gezien?" en niet bij "afgrijselijke tuning"
Foto's die hier geplaatst worden zijn meestal uit respect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsmet alle respect zou je deze dan ook kunnen en willen toepassen op andere en niet enkel op tuning minded people!! je mag met verwijten en andere dingen iemand belachelijk maken maar je belangen op een iets of wat deftige manier hier komen verkondigen mag blijkbaar niet. mss ook eens tss je eigen rangen kijken vooralleer met scherp te schieten!!!
met vriendelijke dank
En het blijft een bron van onderlinge ergernis, blijkbaar. Daar moeten we toch nog eens naar kijken.
Comment
Comment