Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaJij begrijpt werkelijk nÃets van wat ik hier sta uit te leggen blijkbaar, lees jij überhaupt wel wát ik post? Duidelijk niet, want dan zouden er zo geen stompzinnige reacties volgen.
Ik ga het niet blijven herhalen, als jij het niet wil begrijpen, kom dan hier ook niet om begrip vragen!
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoskerel, das een ander topic. eentje waar lelijke auto's worden gepost.
hij moet content zijn dat zijn wagen in dit topic staat. Want dat wil zeggen dat zijn wagen opvalt. (hetgeen elke tuner toch naar streeft)
Het ware veel erger mocht zijn wagen in het andere (afgrijselijk getunede wagen gezien) topic staan.
Comment
-
Vorige keer heb ik me ni gemoeid en deze keer wil ik dus wel ff mijn mening kwijt.
Als ik schrijf dat ik dacht dat het de bedoeling is dat dienen met zijnen air-ride tot de grond zakt als 'em stilstaat en omhoog staat als 'em rijdt, wil ik daar niemand belachelijk mee maken, tis gewoon een vraag, al weet ik het antw al een beetje, want ik wou da op mijne vorige wagen (Chevy S-10 pick-up) ook...
Er zijn idd verschillende soorten tunen, mijn 2 vorige wagens waren getuned. VW Polo zo clean en laag mogelijk, staat hier op 't forum, (bijna) allemaal positieve reacties. Dan de Chevy, mega bling bling janten onder, wa verlaagd,.... Dan zijn er voor- en tegenstanders, natuurlijk ist leuker als iedereen zegt waauw, kweet ni hoe knap. Maar meningen verschillen nu eenmaal en dan moet je tegen negatieve reacties kunnen vind ik.
Langs den andere kant, ik vind ook wel dat er hier mensen zijn, die nogal bot kunnen doen. Iedereen heeft zijn smaak en als je tegen bent, wil dat nog niet zeggen dat je zomaar mag gaan beledigen. Waar ik het ook van kreeg/krijg is als men zomaar mensen die hun wagen optisch tunen, Johnny's noemen. Als ik me ni vergis voldeed je vroeger aan de normen van Johnny als je, een Tabago (of zoiets) broek aan had, Cults droeg aan je voeten, zo'n trui met ne pitbull op en een frakske van SN of zoiets. Wanneer je dan ook nog 'ns naar "House" luisterde was 't plaatje compleet. Er zijn er voor mijn part die Johnny genoemd mogen worde maar bij mij gaat dat dan vooral om de show die ze zelf bijhebben, en dat kan in eender welke wagen.
Comment
-
Amai, 't is hier gezellig...
Een beetje verdraagzaamheid mag wel eens... Tuning is een hobby van zeer veel personen, respecteer deze hobbie toch eens. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar wilt dat dan zeggen dat het negatief is? Deze mensen stoppen daar resoluut veel tijd, inspanning en geld in en dat mag wel gerespecteerd worden.
Ik hou ook niet van alle vormen van tuning, maar ik ga dat zeker niet afbreken. Respecteer dat gewoon. Het is allemaal heel simpel.
Verder sta ik Peeka volledig bij. Hou het gewoon gezellig hier, dat is de enige vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniprobeer ik hem al een hele tijd wijs te maken
hij moet content zijn dat zijn wagen in dit topic staat. Want dat wil zeggen dat zijn wagen opvalt. (hetgeen elke tuner toch naar streeft)
Het ware veel erger mocht zijn wagen in het andere (afgrijselijk getunede wagen gezien) topic staan.
Comment
-
1 opmerking:
Smaken verschillen, en als je iets lelijk vindt, zeg dan in het vervolg niet: mottig, afschuwelijk of (of laten we ineens deze smilie bannen!) maar gebruik de politieke omweg. Enkele voorstellen:
- Hij heeft wel iets, maar het is niet mijn ding.
- Het is niet dat ik hem lelijk vind, maar ik vind hem gewoon niet mooi.
- Ja, het is speciaal he.
- Of iets dergelijks.
Dan zullen zo een eindeloze discussies zich niet snel meer voordoen. Gewoon oppassen wat je zegt dus, we worden blijkbaar enorm in het oog gehouden door de Tuning-gemeenschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsdit is dus wat ik bedoel he. een tuner wilt ni opvallen. een tuner wil gewoon zijn wagen naar zijn eigen smaak zetten. heeft niks met opvallen te maken.
Als je wagen in dit topic staat, dan is het normaal omdat iemand die mooi vond! Hij heeft daar een foto van genomen, en deze in dit topic geplaatst. Wees blij, en bedank de jongen!
En als de rest daar iets anders over denkt, who cares? jij vindt hem toch mooi? dat zou moeten genoeg zijn voor een tuner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof1 opmerking:
Smaken verschillen, en als je iets lelijk vindt, zeg dan in het vervolg niet: mottig, afschuwelijk of (of laten we ineens deze smilie bannen!) maar gebruik de politieke omweg. Enkele voorstellen:- Hij heeft wel iets, maar het is niet mijn ding.
- Het is niet dat ik hem lelijk vind, maar ik vind hem gewoon niet mooi.
- Ja, het is speciaal he.
- Of iets dergelijks.
Dan zullen zo een eindeloze discussies zich niet snel meer voordoen. Gewoon oppassen wat je zegt dus, we worden blijkbaar enorm in het oog gehouden door de Tuning-gemeenschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniprobeer ik hem al een hele tijd wijs te maken
Edit: zoals gewoonlijk was ik weer te laat met m'n reactie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulleik zal nog eens proberen ...
Als je wagen in dit topic staat, dan is het normaal omdat iemand die mooi vond! Hij heeft daar een foto van genomen, en deze in dit topic geplaatst. Wees blij, en bedank de jongen!
En als de rest daar iets anders over denkt, who cares? jij vindt hem toch mooi? dat zou moeten genoeg zijn voor een tuner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsdit is dus wat ik bedoel he. een tuner wilt ni opvallen. een tuner wil gewoon zijn wagen naar zijn eigen smaak zetten. heeft niks met opvallen te maken.
wat dan met
bicolors
cameleonpaint
striping
....
Je gaat me toch niet zeggen dat ze het enkel doen omdat ze het mooi vinden. tuning is een levenswijze en een opvallende levenswijze. alles staat in het teken van gezien worden. De reden waarom er veel stoeipoezen rondlopen op meetings met hun fiere tuners naast. Een mooie wagen en een mooie vrouw en jij bent de man op de meeting. als je het enkel doet voor jezelf ga je toch niet naar meetings?
Je wilt respect en erkenning afdwingen.
puur persoonlijk en niet verkeerd bedoeld hoor. Gewoon een vlugge verwoording.
Comment
-
'k moet zeggen....
het stoort me ook dikwijls hoe antituning-minded dit forum soms wel is. en daarmee bedoel ik niet dat iedereen tuning mooi moet vinden. maar ik bedoel daarmee da tuning hier soms wel hard wordt afgebroken. en direct zijn er nog anderen die dan nog gauw mee op de kar springen en er een schepje bijdoen.
ik ben van de veronderstelling dat tuning evenzeer tot "de autowereld" behoort, net zoals de racerij, rally, oldtimers, .....
enfin, wa meer respect van tijd tot tijd mag wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulleik zal nog eens proberen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsAle bedankt dat je dit zegt. maar steken onder water geven kan ik ook zenne zoals dat jij doet met je *Never try to argue with an idiot, he will lower you to his level and beat you with his experience! respect heeft bij u ook een rare vorm aangenomen zenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsAle bedankt dat je dit zegt. maar steken onder water geven kan ik ook zenne zoals dat jij doet met je *Never try to argue with an idiot, he will lower you to his level and beat you with his experience! respect heeft bij u ook een rare vorm aangenomen zenne.
Ik heb niks in mijn onderschrift. Ik kijk er ook niet naar om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanidat moet je even uitleggen
wat dan met
bicolors
cameleonpaint
striping
....
Je gaat me toch niet zeggen dat ze het enkel doen omdat ze het mooi vinden. tuning is een levenswijze en een opvallende levenswijze. alles staat in het teken van gezien worden. De reden waarom er veel stoeipoezen rondlopen op meetings met hun fiere tuners naast. Een mooie wagen en een mooie vrouw en jij bent de man op de meeting. als je het enkel doet voor jezelf ga je toch niet naar meetings?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanidat moet je even uitleggen
wat dan met
bicolors
cameleonpaint
striping
....
Comment
Comment