Oorspronkelijk geplaatst door manos
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanDeze link ( http://www.mobilit.fgov.be/data/rout.../ci060512a.pdf ) werd gepost door TB for kids zelve. Als we geen deftige discussie meer kunnen voeren in hoeverre deze omzendbrief van toepassing is op bepaalde geposte auto's, waarvoor dient een autoforum dan nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsdiscussie's en iemand uitlachen of afbreken is ee groot verschil he en vooral iemand zijn hobby niet respecteren dat is wat er teveel gebeurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidskan je dat woordje regelgeving eens even verduidelijken aub??? om geen misverstanden te verkrijgen?
wetgeving, regelgeving, omzendbrieven, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanDeze link ( http://www.mobilit.fgov.be/data/rout.../ci060512a.pdf ) werd gepost door TB for kids zelve. Als we geen deftige discussie meer kunnen voeren in hoeverre deze omzendbrief van toepassing is op bepaalde geposte auto's, waarvoor dient een autoforum dan nog ?
en er mag zeker worden gediscussieerd. maar de manier waarop, stoort me soms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIs dat niet erg cru uitgedrukt?
Akkoord, het kan cru klinken, maar waarvoor is er een wetgeving ? Juist ja, in dit geval om mensen te beschermen tegen anderen en zichzelf. Ik kán een wagen met uitsteeksels langs alle kanten, zonder deursloten, ... niet mooi vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanWanneer die hobby de huidige regelgeving respecteert, respecteer ik ook die hobby. Duidelijk ?
Edit: wederom ben ik te laat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevyMbman, ik wil totaal gene zever of zo, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, waarom stoort u da zo wanneer een auto ni reglementair is? Houdt gij u altijd aan de regels dan?
Da's toch niet onlogisch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanHoe bedoel je ?
Akkoord, het kan cru klinken, maar waarvoor is er een wetgeving ? Juist ja, in dit geval om mensen te beschermen tegen anderen en zichzelf. Ik kán een wagen met uitsteeksels langs alle kanten, zonder deursloten, ... niet mooi vinden
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er zeer weinig mensen zijn die echt de bedoeling hebben om met opzet niet aan de regels te voldoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanNee, maar het éénmalig overtreden van een regel gaat niet op tegen dagdagelijks overtreden van meerdere regels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckWel, zoals Chevy zegt en deze regels zijn zeer nieuw. Er zijn veel auto's die nog niet aan deze regels zijn aangepast en er zijn er waarschijnlijk ook veel die er nooit aan aangepast zullen raken. Het kost in veel gevallen dus 2 keer geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckWel, zoals Chevy zegt en deze regels zijn zeer nieuw. Er zijn veel auto's die nog niet aan deze regels zijn aangepast en er zijn er waarschijnlijk ook veel die er nooit aan aangepast zullen raken. Het kost in veel gevallen dus 2 keer geld.
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er zeer weinig mensen zijn die echt de bedoeling hebben om met opzet niet aan de regels te voldoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidssorry dit vind een zwakke argumentatie. een huis dat gebouwd is zonder bouwvergunning is dan ook altijd lelijk want het staat dagelijks in discussie met de wetgeving??
Maar ik merk dat deze discussie tot niets zal leiden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanNee, maar het éénmalig overtreden van een regel gaat niet op tegen dagdagelijks overtreden van meerdere regels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsdaar zit ook het probleem he. iets wat niet mag moeten ze ni verkopen
Oorspronkelijk geplaatst door TB for kidsen wrm mogen bepaalde dingen in nederland ed wel maar hier in belgie niet?? wat is dan veilig en wat niet?? wat hier ni veilig is volgens de wetgeving is in nederland wel veilig genoeg?
Comment
Comment