Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En om af te sluiten (eindelijk !!!!)

Comment

• Die laatste zie ik regelmatig rond het stadion.

Lelijk

Comment

• die Modena

Comment

• Inderdaad ik zou het ook niet gedaan hebben, hij heeft de originele zwarte roosters opzij en in de bumpers vervangen door van dat grijs gaas dat ook gebruikt wordt in de tuningbumpertjes, je weet wel, die roostertjes die na een tijdje helemaal zwart worden van de vuiligheid. Toch maar zonde, verder heeft hij ook de panelen die rond de motor zitten gespoten in het rood die origineel zwart zijn. Verder heeft hij ook nog andere velgen. De achterspoiler mag er wel zijn vind ik. Hij deed alles zelf vertelde hij mij, het was een zeer bescheiden man , hij zei: dit is nog niets vergeleken met wat ik thuis nog heb staan, daar heb ik nog een Ferrari 348 met de achterkant van een 355. Elke hobby kost geld zei hij, hij zou zich beter uitleven op Polotjes in plaats van op Ferrari's.

Comment

• Ik weet biet of dit de juiste plaats is.Moderators indien nodig mag je dit verplaatsen.

Kwestie van smaak hé.

Comment

• de wagen van een buurjongen hier.
                                altijd properkes gewassen, en heel knappe velgen met perfecte verlaging. 1 zwarte lage massa.
                                Ook knap is dat hij de achterlichten gewijzigd heeft naar de meer originele BMW-lichten. daarmee bedoel ik dat de pinkers en stoplichten lijnen zijn ipv ronde bollen.

Comment

• Ik wou net gaan zeggen, waar is de verlaging ?
                                  Het lijkt zo op de foto of hij niet verlaagd is, de brede velgen zouden dan veel beter tot hun recht komen.

Comment

• Die is dus weldegelijk verlaagd eh
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• TimKaa...

Ik bemerk 2 S2000'tjes... Heb je daar per ongeluk betere foto's van?

Comment

• yep zie de grondspelling
                                        is echt mooie combinatie velgen koetswerk

Comment

• Knap compactje! Alleen spijtig dat de voorste wielen ook zo'n brede ring hebben...
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X