Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
edit: blanco nummerplaathouder moet er nog op! Damn xenon's ook, knap op een golf!
Idd, knap ... staat net iets te hoog, maar er valt mee te leven. De velgen maken veel goed !
Die achterspoiler heb ik altijd zeer knap gevonden, staat schoon op een G4. De xenons zou ik laten vallen, de originele lichtblokken staan ook zeer goed.
Onlangs nog die gedachte gehad : die plaatsen zijn voor fysiek of mentaal gehandicapten ... de mentaal gehandicapten hebben geen bewijs nodig, maar die betalen wel een bijdrage.
- Corsa die "deftig" getuned was. Ik bedoel hiermee: er is geld ingestoken en het trekt nog een beetje op iets. Had een centrale dubbele uitlaatpijp. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak
- Weetikveelfoutetjoener. Die was gewoon hilarisch. De foto is niet zo duidelijk, maar hij had zo een metalen stijkplank op de koffer, van die dubbele uitlaatpijpen int midden wat veel te veel lawaai maakte ookal ging hij maar stapvoets, volledig zwarte lampkappen enal...nie normaal dom! En voor de mensen die afvragen of die semikale-met-zo-1-streep-haar-in-het-midden persoon met wit truike en niet zichtbare nike sneakers hand in hand met zijn marina, zo lelijk als de nacht, de eigenaar is van deze foute wagen.... JA!
Comment