Dan zou het een mercedes zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez Bekijk Berichtenhahaha valt me nog mee dat ie er niet nog eens 3 aan de andere kant heeft zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenEn tenslotte nog een oldie:
[URL=vette opel met lelijke wielen]__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenZwáár overdreven... 't Zou al een pak beter zijn moest dat luchtgat achter de deur weg zijn (met al z'n reliëfkes erbij) en moest hij zwart zijn...
En zeker andere velgen...
Het komt er in't kortop neer dat hij een beetje mislukt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenÉn andere achterlichten ..
Het komt er in't kortop neer dat hij een beetje mislukt is.
Nee, het komt er op neer dat wij 'em ni zo geslaagd vinden. 9/10 zijn er ook mensen die dit wel een mooie wagen vinden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenperfecte wagen,moest ik een sneeuwruimer nodig hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenik rij nie graag met een terreinwagen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHa dus iedereen die met een "gewone" wagen rijd,heeft een terreinwagen,in jou ogen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda bedoel ik nu ook niet , maar ik heb et liever lager2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenperfecte wagen,moest ik een sneeuwruimer nodig hebben...
Comment
Comment