Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan zou het een mercedes zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez Bekijk Berichten
      hahaha valt me nog mee dat ie er niet nog eens 3 aan de andere kant heeft zitten
      Nog drie doosjes Pringles en het is zover ...

Comment

• Deze velgen had ik nog niet onder een Golf IV gezien:

nls2000

Comment

• Tommie, 'k wist niet dat je je velgen veranderd hebt 'k Vond je vorige mooier

Vriendelijke eigenaar btw, maakte direct even tijd om te komen praten.
          nls2000

Comment

• En tenslotte nog een oldie:

nls2000

Comment

• mooie wagens , de velgen onder de golf staan mooi. maar die lichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                En tenslotte nog een oldie:

[URL=vette opel met lelijke wielen]
                haaah, waar is de tijd van de driedeurs breaks... stel je nu eens voor, een astra break met drie deuren.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Last edited by Ax_Dude; 11/01/2007, 23:51.

Comment

• Zwáár overdreven... 't Zou al een pak beter zijn moest dat luchtgat achter de deur weg zijn (met al z'n reliëfkes erbij) en moest hij zwart zijn...

En zeker andere velgen...
                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Zwáár overdreven... 't Zou al een pak beter zijn moest dat luchtgat achter de deur weg zijn (met al z'n reliëfkes erbij) en moest hij zwart zijn...

En zeker andere velgen...
                      Én andere achterlichten ..

Het komt er in't kortop neer dat hij een beetje mislukt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                        Én andere achterlichten ..

Het komt er in't kortop neer dat hij een beetje mislukt is.

Nee, het komt er op neer dat wij 'em ni zo geslaagd vinden. 9/10 zijn er ook mensen die dit wel een mooie wagen vinden.

Comment

• de TT en de Opel vindt ik geslaagd, de Golf had ik zijn standaard achterlichten laten behouden en voor de Corolla ga ik akkoord met nls en stichelb. Als hij dat veranderd vind ik hem wel mooi.
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• knappe 5 , velgen staan er schiiterd onder

Comment

• golf 3

* vento front
                              * embleemloze grille
                              * cleane bumpers
                              * verlaging
                              * wintervelgjes
                              * wit-rode achterlichten
                              * achterste klinken weg
                              * bozeblik op achterklep + volledig gecleand
                              * cleane zijvleugels

totaal mijn stijl , de ruitjes moesten niet getint zijn en de spiegels mochten ook anders zijn.

Comment

• perfecte wagen,moest ik een sneeuwruimer nodig hebben...
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  perfecte wagen,moest ik een sneeuwruimer nodig hebben...
                                  ik rij nie graag met een terreinwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    ik rij nie graag met een terreinwagen
                                    Ha dus iedereen die met een "gewone" wagen rijd,heeft een terreinwagen,in jou ogen?

Comment

Ha dus iedereen die met een "gewone" wagen rijd,heeft een terreinwagen,in jou ogen?
                                      da bedoel ik nu ook niet , maar ik heb et liever lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        da bedoel ik nu ook niet , maar ik heb et liever lager
                                        Fijn.

Comment

perfecte wagen,moest ik een sneeuwruimer nodig hebben...
                                          Veel sneeuw ga je daar niet mee ruimen. Tenzij er een meter sneeuw ligt.

Comment

Working...
                                          X